Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Älska MER!


Men shit Nonasen och CrapBag, lägg av med skitsnackandet och settle it med en duell! (IRL)
Adjö..
  • 0
Den där med passions-frukt är smaskig!
"Get the coooool, get the cool shoe shine.."
  • 0
Citerar LiNkz:
Men shit Nonasen och CrapBag, lägg av med skitsnackandet och settle it med en duell! (IRL)


already did .. vi köper MER ungefär lika mkt
Gamertag: Nonasen 01
  • 0
MER är way bättre än kolsyrade drycker. Varför skall man dricka kolsyra egentligen? Smakar ju piss...

Bäst var MER Guava. Fast den är typ 'nerlagd' nu, eller nåt.
  • 0
Citerar G-Force:
Bäst var MER Guava. Fast den är typ 'nerlagd' nu, eller nåt.


MER Guava .. vad är de för nått !?
Gamertag: Nonasen 01
  • 0
Citerar Almost Dead:
Den där med passions-frukt är smaskig!


Jag var tokig i den för en 2-3 år sen (iallafall tror jag det var den), den såldes i en lila förpackning minns jag. Men sen försvann den från sortimentet så klart..
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
snobb-Fia är söt!
  • 0
Citerar G-Force:
MER är way bättre än kolsyrade drycker. Varför skall man dricka kolsyra egentligen? Smakar ju piss...


OMG!! Jag är inte ensam om att tycka det!
Att vara pessemist är bra - Antingen går allt precis som du säger eller så blir du glatt överaskad.
  • 0
Citerar Progrock:
Kolsyra kittlar skönt i halsen. That's why.


Själv mår jag illa av att dricka det, så jävla vidrigt. ><
Att vara pessemist är bra - Antingen går allt precis som du säger eller så blir du glatt överaskad.
  • 0
Citerar Nonasen:
Citerar LiNkz:
Men shit Nonasen och CrapBag, lägg av med skitsnackandet och settle it med en duell! (IRL)

Hahahaaha Vi tampas mot varann i princip varje dag ska ja säga dig
I alla fall under skoltid.

already did .. vi köper MER ungefär lika mkt


Ja i alla fall under skoltid. Nu på lovet kanske du dricker lite mer MER eftersom du bor i stan

Citerar Mort2:
Citerar Almost Dead:
Den där med passions-frukt är smaskig!


Jag var tokig i den för en 2-3 år sen (iallafall tror jag det var den), den såldes i en lila förpackning minns jag. Men sen försvann den från sortimentet så klart..


Bara att hitta en ny smak. Finns jhu så månge vettu
Se där en viss man med guld i hand!
  • 0
Kolsyrade drycker är för svettiga,lanande CS nördar och en stor del av världens population.. Men de e äckligt! Joo de e ju skit härligt att drika ett rivjärn
Im Okay, I Just Hurt My Face.
  • 0
Citerar Zachriel:
Kolsyrade drycker är för svettiga,lanande CS nördar och en stor del av världens population.. Men de e äckligt! Joo de e ju skit härligt att drika ett rivjärn


Du tar orden ur munnen på mig.
Att vara pessemist är bra - Antingen går allt precis som du säger eller så blir du glatt överaskad.
  • 0
Citerar Progrock:
Jag hatar den reklamen.
"Älllllskaaaa MEAAAR punkt punkt punkt!!"


Har du sparat flaskan?
Nej.
*drar fram flaskan*


They must have been high..
"I play all this weird stuff, but if I just look like me, it just isn't going to work. But if I'm, like, this weird freak.... It opened the door to endless possibilities."
  • 0
haha det är så coolt och hon är så söt när hon säger ''Du vet Älskar Mer Punkt, Punkt, Punkt!
Lämnat GR.
  • 0
jag har faktiskt köpt 2 st solskydd med Älska MER logotypen

DE ni hahaha
Gamertag: Nonasen 01
  • 0
Festis äger MER...alltid...
Mina pronomen är fruktansvärt ointressanta, men mina adjektiv däremot: lång och snygg
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!