Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Svensk media, något att hänga i granen?


  • Ree
  • Ree
Nu börjar det även dyka upp (obekräftade) berättelser om att Expressen ska ha besökt helt vanliga privatpersoner och försökt intervjua dom på grund av vad de skrivit på sajterna. Personer som jag alltså.

Om detta bekräftas är det bevis på att Expressen för en kamp mot yttrandefriheten och demokratin. Man vill skrämma vanliga privatpersoner till tystnad helt enkelt. Är man invandringskritisk och Expressen får reda på det ska du inte känna dig säker.
  • 0
Citerar Ree:
Är man invandringskritisk och Expressen får reda på det ska du inte känna dig säker.


"Vad är skillnaden mellan apan och människan? Medelhavet"

"Hade verkligen Adolf så fel?"

Jupps, han är bara invandringskritisk. Löl.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
  • Ree
  • Ree
^ Tog öht. inte upp det de lokala SD-politikerna sa.

Men men, fortsätt ignorera problemet. En dag vaknar du upp i Ryssland, "löl".
  • 0
70 % av alla journalister sympatiserar med ett röd-grönt parti. 42%! föredrar Miljöpartiet! Det är hårresande och korrupt att ett parti med så relativt få väljare får så mycket inflytande på en så viktig post som det massmediala utrymmet.

Särskilt när man i spalt efter spalt oemotsagt kan attackera oppositionen (Sd har tex endast 1%) år ut och år in. Det är just sådan agenda som styr svensk media just nu och förtroendet för journalister är rekordlågt.

Det går inte att klanka på Berlusconis Italien längre då vi har ett mycket värre medieklimat här i Sverige.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!