Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter

Självmordsblond är en halvtaskig livsnjutare som värdesätter ärlighet. 

<style type="text/css">.tb_button {padding:1px;cursor:pointer;border-right: 1px solid #8b8b8b;border-left: 1px solid #FFF;border-bottom: 1px solid #fff;}.tb_button.hover {borer:2px outset #def; background-color: #f8f8f8 !important;}.ws_toolbar {z-index:100000} .ws_toolbar .ws_tb_btn {cursor:pointer;border:1px solid #555;padding:3px} .tb_highlight{background-color:yellow} .tb_hide {visibility:hidden} .ws_toolbar img {padding:2px;margin:0px} </style>
T H E E N D H A S N O E N D - Julian Casablancas

In reply to: @MovieGame Fan

Självmordsblond är en halvtaskig livsnjutare som värdesätter ärlighet. 

Håller helt med, antagligen för att jag själv är så oärlig. Kan inte du börja blogga om FILM igen? Alternativt lägga till mig på letterbox. Alternativt skaffa letterbox om du inte har det och sedan lägga till mig? 

För att inte vara OT: MovieGame Fan är en spännande och någon slags stöttpelare för formuet med, då som nu. Han och Yonobi är de som syns mest, på ett bra sätt. Det är som om Atlas (ur den grekiska mytologin) hade varit ett tvillingpar, och jorden hade varit Gamereractor. 

Avgångstidelag

Kan väl vara den enda som tycker att Marie på Redaktionens bloggar är tråkiga och alltid desamma. Krydda på med så mycket text att det blir bara långtråkigt. Någon ny Brännarn är hon då rakt inte.

Men kul att hon är så aktiv iallafall. Behövs liv på sidan. 

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy