Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Citerar Självmordsblond:
Tycker du borde såga mig och Lurkman. Jag vet att du har material för det! Nåja, ska inte gå mer OT.


Well... Du är en naiv hippy men med hjärtat på rätt ställe och Lurkman använder på tok för stora ord

Duger det? ;3
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Självmordsblond:
Ogge är glad och bra.


Haha, nu gör du en skäggig blekfis som mig väldigt glad minsann!

Oxenstierna är en väldigt bildad man som oftast har sitt huvud på skaft. Upplever även honom som en man som står för sitt och vänder inte kappan efter vinden. Min uppfattning.

Självmordsblond en intressant rackare som har en otroligt härlig musiksmak på det viset att jag får mig ett skratt många gånger.

antonfusk verkar vara en ärlig och saklig person.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
  • Räv
  • Räv
AG Jati kan vara den mest krystade medlem jag stött på i detta forum sedan TjippY härjade för många herrans år sedan. Det är rätt dråpligt att se honom slå i luften efter forumanvändare som kritiserar honom.

NABIL, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som irriterar mig med hans användare men någonting är det, så till den milda grad att jag tvingats adblocka hans avatar för att hans mustasch inte ska driva mig till vansinne så jag måste stänga ner sidan så fort jag ser den.

Och Räv är en tråkig jävel.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
AG Jati kan vara den mest krystade medlem jag stött på i detta forum

Nej, där har du fel. Jag upplever honom inte alls som krystad och jag brukar vara en rätt bra människokännare (så jag har rätt). AG Jati är riktigt nice. Han är som han är och han skriver om allt och inget med glimten i ögat. Jag gillar honom.


Citerar Räv:
Och Räv är en tråkig jävel.

Här har du också fel, Räv är faktiskt en riktigt skön jävel - fastän han har fel ibland.
"My Wonderland is shattered. It's dead to me."
  • 0
Citerar Räv:
AG Jati kan vara den mest krystade medlem jag stött på i detta forum sedan TjippY härjade för många herrans år sedan. Det är rätt dråpligt att se honom slå i luften efter forumanvändare som kritiserar honom.


Okej, så det lönar sig att slå tillbaka mot dem som kritiserat mig? Tror nog det känns bara som dumdristigt. Men ja, du är ändå en rätt skön djävel du.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Humanisten:
Mycket/många jag vill skriva om här. Synd bara att jag är lite för finkänslig (läs: konflikträdd/feg) för att göra det ordentligt


Har du slutat vara så konfrontativ eller har du alltid varit konflikträdd och konfrontativ samtidigt? Märkligt.

Tillagt 2014-06-07 22:35:

Citerar Humanisten:
och Lurkman använder på tok för stora ord


Det enda dåliga med dig är din avsaknad av stora ord. Du skulle kunna bli en riktig karaktär!!!
  • 0
Jag vill mest hylla allt folk i allmänhet. Det är enormt kul att ha diskussioner i forumet och läsa folks bloggar här på Gamereactor. Så fortsätt gärna så allesammans!
  • 0
Citerar AlvamillioN:
Jag vill mest hylla allt folk i allmänhet. Det är enormt kul att ha diskussioner i forumet och läsa folks bloggar här på Gamereactor. Så fortsätt gärna så allesammans!


Oj, sällan någon ger sådana vänliga meningar till alla på GR!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Dörden är en jävla fjant. Gå och dö.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Jag diggar -Ogge- som tusan. En jävel på att skriva, så hans blogg är ett riktigt nöje att läsa. Trevlig är han också.

Sen gillar jag 5murfen med. Ständigt glad (på GR, vad jag vet) och ett glatt sätt att skriva på, även där är bloggen ett nöje att läsa.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
over är en person som verkligen vill synas överallt. Trevligt att åtminstone någon person bryr sig om vad man skriver. En dag utan ett inlägg från honom, är en dag helt utan sol och kaviar.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Straholic:
Jag diggar -Ogge- som tusan. En jävel på att skriva, så hans blogg är ett riktigt nöje att läsa. Trevlig är han också.


Man får tacka sådär härligt mycket för dessa fina ord.

My reaction, http://gifatron.com/wp-content/uploads/2012/12/RonSmiling.gif
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Citerar -Ogge-:
Oxenstierna är


Tackar! Jag har en väldigt positiv bild av dig också, Ogge. Det är inte bara det att du nog har ett väldigt vackert namn (hehe) utan också för att du är en glad och snäll forumit som sprider bra stämning. Du verkar ha en optimistiskt livvsyn vilket är fantastiskt härligt att se!

Annars är Självmordsblond ett bra tillskott. En spännande och trevlig medlem.
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Citerar Straholic:
Sen gillar jag 5murfen med. Ständigt glad (på GR, vad jag vet) och ett glatt sätt att skriva på, även där är bloggen ett nöje att läsa

Tack Straholic
Bra att jag framstår som glad haha. Försöker verkligen ha en positiv blogg för det känns som att det hjälper mot ångesten jag har i livet.
Nu när du gjort mig, tänker jag göra dig


Straholic är en härlig typ. Han skriver bra och gör ibland finfina avatarer/banners (skriver "ibland" eftersom jag gillar vissa mer än andra, men det är ju en smaksak). Jag önskar att Straholic skulle våga ta ut svängarna lite mer när det gäller skrivande och bild och försöka hitta en egen stil, ibland blir det väldigt mycket Petter Jr över det hela. Det är inget fel i att ha en förebild och inspirationskälla, men det är viktigt att hitta den egna rösten också.
I övrigt är jag glad att Straholic finns på GR. Han är snäll och rolig.
"My Wonderland is shattered. It's dead to me."
  • 0
Citerar 5murfen:
Tack Straholic
Bra att jag framstår som glad haha. Försöker verkligen ha en positiv blogg för det känns som att det hjälper mot ångesten jag har i livet.
Nu när du gjort mig, tänker jag göra dig


Straholic är en härlig typ. Han skriver bra och gör ibland finfina avatarer/banners (skriver "ibland" eftersom jag gillar vissa mer än andra, men det är ju en smaksak). Jag önskar att Straholic skulle våga ta ut svängarna lite mer när det gäller skrivande och bild och försöka hitta en egen stil, ibland blir det väldigt mycket Petter Jr över det hela. Det är inget fel i att ha en förebild och inspirationskälla, men det är viktigt att hitta den egna rösten också.
I övrigt är jag glad att Straholic finns på GR. Han är snäll och rolig.


Tack för den konstruktiva kritiken.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Dörden är en jävla fjant. Gå och dö.

Hah.
  • 0
Räv är ganska bra. Faktiskt. Ibland är han sur, ibland är han arg och ibland är han inte glad.

Straholic brukar dyka upp i MNC och hälsa på folk - sedan försvinner han.

Oxenstierna är en otroligt mysig människa, det är därför jag aldrig tänker diskutera politik med honom. Jag vill inte att vi ska vara sura på varandra.
Avgångstidelag
  • 0
Citerar Lurkman:
Har du slutat vara så konfrontativ eller har du alltid varit konflikträdd och konfrontativ samtidigt? Märkligt.


Alltid båda två samtidigt. Jag är en levande motsägelse

Citerar Lurkman:
Det enda dåliga med dig är din avsaknad av stora ord. Du skulle kunna bli en riktig karaktär!!!


Stora ord är för smarta människor som sover tillräckligt
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Shit jag glömde Ada- öh, Humanisten.

Humanisten är väldigt trevlig, men ibland blir hans påtvingade cynism lite för mycket. Ibland måste man äta blommor och dricka sol. Vara dumihuvve och inte läsa in för mycket negativa saker i allting.
Avgångstidelag
  • 0
Jag är väldigt förtjust i KaptenVarg (Heter han så?) och Räv. Vet inte riktigt varför. De har bara en så cool attityd.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Citerar Oddesey:
Jag är väldigt förtjust i KaptenVarg (Heter han så?) och Räv. Vet inte riktigt varför. De har bara en så cool attityd.


Hahahahaha
  • 0
Citerar Självmordsblond:
Straholic brukar dyka upp i MNC och hälsa på folk - sedan försvinner han.


Allt för ofta är det ingen som svarar, då ser jag ingen vits med att stanna kvar i tråden.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Självmordsblond verkar vara en vettig kille med vettiga åsikter.

Hej på er grabbar.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Ageless Force:
Hej på er grabbar.


Grabbar? Här finns också brudar för bövelen!

Men hej på dej!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Självmordsblond:
Jag vill inte att vi ska vara sura på varandra.


Självklart ska vi aldrig det, min vän. <3
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!