Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Citerar Räv:
Det förstår jag, skulle leta efter alla ljusglimtar jag kunde om jag var du.


Aj aj, jag trampade visst på en öm tå?
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Men skärp dig Straholic, håll dig till topic någon jävla gång. Pinsamt.
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • Räv
  • Räv
Citerar Straholic:
Citerar Räv et förstår jag, skulle leta efter alla ljusglimtar jag kunde om jag var du.

Aj aj, jag trampade visst på en öm tå?


Ja, du är ett retoriskt geni och att återigen använda samma trötta diskussionsteknik som Petter är förstås inget annat än ett briljant drag.

Jag kan bara applådera, egentligen. Trodde det var omöjligt att vara helt utan egen identitet men du bevisar ständigt motsatsen.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
Citerar Straholic:
Aj aj, jag trampade visst på en öm tå?


Stralle, snälla. Du beter dig nästan som mig 2013.

Allras käraste Straholic verkar vara hemmastadd i Tyck Till-tråden. Lite för hemmastadd när han verkar bete sig som en överkucku. Sen så verkar det gå en del på nerverna också. Stralle, du är en skön grabb. Bara tänk dig lite för.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Patrikseve är troligen den mest konstruktiva moderatorn på forumet. Förvisso verkar han vara den enda aktiva, så det väger väl över åt det hållet av den orsaken med. Dock har han fel i sak i ett flertal av sina inlägg där han förstås bara menar väl och vill förebygga onödiga diskussioner. Det är dock dessa "onödiga" diskussioner som gav GR en identitet. Ju friare spelrum, desto mer bjuder medlemmar på sig själva. Detta har förstås varit ett återkommande problem under flera år.

AG Jati försöker fortfarande för mycket, även om han faktiskt bättrat sig något.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Straholics diskussionsförmåga är lika skarp som vanligt ser jag.

Istället för att skriva en tilltyckning om Patrikseve så gjorde jag en liten illustration för att visa vad jag tycker: http://imgur.com/wRGM2SY
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Lapsang souchong:
Nu redigerade Steve sitt inlägg ännu en gång, men nåja.


HAHA, detta är vår käre patriks mest bemärkande tendens. Det är rätt så förvirrande att försöka föra något slags dialog med honom, men kan ändå uppskatta att vissa människors ängslighet inte blir mindre uppenbar i forum-format.
  • 0
  • Ree
  • Ree
Holy shit, Lurkman! Kom och se Steven Universe med oss. ;)
  • 0
Citerar Ree:
Holy shit, Lurkman! Kom och se Steven Universe med oss. ;)


Haha vad menar du
  • 0
Citerar Straholic:
Dock är pajinkast en hyfsat gammal synonym för mun. Finns även brödinkast, osv.


how to: bli utskrattad muh kek
Avgångstidelag
Citerar Kapten Varg:
Istället för att skriva en tilltyckning om Patrikseve så gjorde jag en liten illustration för att visa vad jag tycker: http://imgur.com/wRGM2SY


Fin illustration. Dock finns det en distinkt skillnad mellan att på något plan hålla sig till trådens ämne och bara chatta helt fritt likt något föreställandes en Midday Club.
  • 0
Jag saknar Fjällhammer. Mycket skön person som jag fick oerhört mycket musiktips från. Synd att den djäveln klippte sig, drog till amerika och gifte sig... Mig finns det nog inte så mycket att tycka till om. En semi-sur black metal nörd.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Stefan Löfven hade gnällt på att den här tråden mest var "käbbel".
Citerar Aaandy:
Fin illustration. Dock finns det en distinkt skillnad mellan att på något plan hålla sig till trådens ämne och bara chatta helt fritt likt något föreställandes en Midday Club.


Sant. Inte skulle väl GR vilja ha någon aktivitet. Hädelse.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Sant. Inte skulle väl GR vilja ha någon aktivitet. Hädelse.


Haha, nu får du väl ändå ge dig. Tycker du på allvar att detta ska bli en chattråd där inlägg som ditt är standard så blir jag rädd, för du tillförde inte ett skit. Det finns en plats för off topic, detta är inte den. Att följa reglerna i startinlägget ska väl ändå vara något att eftersträva?

Låt gå för diskussion kring tilltyckningar, men att som Ree sticka in huvudet och säga "Holy shit, Lurkman!" ,eller som Räv men främst Tapto försöka utförolämpa varandra, är bara fjantigt och tillför ingenting annat än misär. Hur du kan se detta som aktivitet värd att låta fortgå övergår mitt förstånd.

FÖRRLÅTT FÖöÖRRR OT!!!
And then Snoken was a pumpkin.
Citerar Snoken:
är bara fjantigt och tillför ingenting annat än misär


Personligen skrattar jag så mycket att jag gråter varje gång jag läser det. Ska nog göra det igen nu.
  • 0
Citerar Snoken:
Haha, nu får du väl ändå ge dig. Tycker du på allvar att detta ska bli en chattråd där inlägg som ditt är standard så blir jag rädd, för du tillförde inte ett skit. Det finns en plats för off topic, detta är inte den. Att följa reglerna i startinlägget ska väl ändå vara något att eftersträva?


Måste säga att de senaste sidorna varit mer underhållande än något annat som hänt på denna sidan det senaste året. Men för all del, traska du tillbaka till ditt on-topic-träsk och vänta på bättre tider, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Måste säga att de senaste sidorna varit mer underhållande än något annat som hänt på denna sidan det senaste året. Men för all del, traska du tillbaka till ditt on-topic-träsk och vänta på bättre tider, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.


>vill uppenbarligen ha en chattråd
>ber inte om en chattråd
>chattar i tyck till-tråden

legendarisk provokatör, fuck etablissemanget
Avgångstidelag
  • 0
Citerar Självmordsblond:
legendarisk provokatör, fuck etablissemanget


Stämmer in på mig!
  • 0
Oxenstierna, andra eller tredje användaren? Har för mig att du varit med i leken ungefär lika länge som mig. Vet inte riktigt hur du var förr, men av det jag läst i framförallt den här tråden får du fjorton av nio i betyg. Tyvärr uteblir motivering men kan flika in att du hade väldigt stiliga kläder i någon blogg iallafall.

Straholic är fortfarande ensam och rädd.

Självmordsblond verkar inte vara en vidare djurvän, men visningsbilden är väl tänkt att vara rolig. I wish.

Farre V hade väl niohundra användare innan? En dag var han tillbaka och... inaktiv. Efter så många försök att återvända och slutligen så vart dagen kommen och inget hände. Även om han lever och frodas och kläcker ur sig något halvlamt inlägg ibland.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Ageless Force:
Straholic är fortfarande ensam och rädd.


Har inte varit speciellt aktiv i varken bloggsektionen eller på forumet under den senaste tiden, så jag förstår inte var det där kommer ifrån?
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
När var senaste du gången faktiskt tillförde något i tråden genom att tycka till istället för att kommentera eller ifrågasätta allt som skrivs om dig?

Låter det stanna vid det jag skrev, så får du chansen att tänka efter lite själv.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Ageless Force:
När var senaste du gången faktiskt tillförde något i tråden genom att tycka till istället för att kommentera eller ifrågasätta allt som skrivs om dig?

Låter det stanna vid det jag skrev, så får du chansen att tänka efter lite själv.


Ditt inlägg tillförde ju inte direkt något heller (gällande din tilltyckning om Straholic). Det Straholic gjorde var att be dig motivera varför du tycker att han verkar rädd och ensam, och det har han fan all rätt i världen att göra. I det här fallet var det ju faktisk Straholic som försökte tillföra något genom att starta en diskussion (och be dig motivera din tilltyckning).

Själv tycker jag att den här tråden hade varit mycket tråkigare om alla bara tyckte till (speciellt omotiverade tilltyckningar som din) istället för att diskutera, kommentera och ifrågasätta andras tilltyckningar.
Imponerande många trötta kommentarer av förmodat lika trötta medlemmar, menlöst gnabb mellan de av GRs medlemmar som förmodat anser sig själva vara de mest högaktade. Inte helt olikt den kultur de själva påstår bryter ned sidan och i huvudsak sprids av andra. Intet-ledande kommentarer med försiktigt skryt, fast i ny skepnad där formen (åtminstone) överträffar innehållet.

Riktat till 7/10 kommentarer på de senaste 5-10 sidorna; presterade av anmärkningsvärt få medlemmar. En hyfsat oberoende observation, som förmodligen kommer skölja av de flesta berörda snabbare än jag läser en sida ur en bok.

Själv ska jag ta en allvarlig fundering kring hur jag värderar min tid, egentligen.
The more I learn, the smaller I become.
Citerar Vamknosen:
Låter det stanna vid det jag skrev, så får du chansen att tänka efter lite själv.

Ditt inlägg tillförde ju inte direkt något heller (gällande din tilltyckning om Straholic). Det Straholic gjorde var att be dig motivera varför du tycker att han verkar rädd och ensam, och det har han fan all rätt i världen att göra. I det här fallet var det ju faktisk Straholic som försökte tillföra något genom att starta en diskussion (och be dig motivera din tilltyckning).

Själv tycker jag att den här tråden hade varit mycket tråkigare om alla bara tyckte till (speciellt omotiverade tilltyckningar som din) istället för att diskutera, kommentera och ifrågasätta andras tilltyckningar.


Lade du märke till att jag skrev fortfarande? Har tagit upp detta i ett tidigare skede i tråden och inte mycket har ändrats, därför står jag fast vid det och har ingen lust att dra upp det igen när medlemmen det handlar om förhoppningsvis innerst inne förstår min poäng. Man ska inte vara för övertydlig. Dessutom är det ju Halloween-helgen så jag kanske rentav siktade på att skriva en skrämmande dålig tilltyckning?

Annars håller jag självfallet med dig. Fast att diskutera i det här fallet är lite som att sparka in en öppen dörr.
It Can't Rain All the Time
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!