Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Citerar Inkvoterad:
Senast jag minns av dig var du inget fan av "fjollor".


Oh rly?
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Inkvoterad:
Men alltså, fenjima och makriakrkanrakrkaiella är ju inte dem enda kvinnliga medlemmarna på sidan vilket är vad det känns som att du/alla tror. Så vadå "bete sig som manliga medlemmar"? Hur ska en manlig medlem bete sig? Snälla upplys mig, min penis har känts så liten på senaste. Behöver mer testosteron så måste veta hur jag beter mig som en man på forum.


Diskutera, var en del av communityn, men lägger du upp bilder på dig själv hela tiden osv för att upplysa oss om att du är kvinna så är du inget annat än en uppmärksamhetssökande fjortis. Det finns inget annat värde i beteendet än att just få uppmärksamhet.

Alltså, jag förstår tänket, internet, en hemsida full av pojkar, jag vill ha uppmärksamhet så jag bloggar lite och lägger upp selfies så att jag får alla uppmärksamhet. Det är så jävla löjligt.

Många andra kvinnliga medlemmar ja, men varför skulle jag skriva om dem? De gör ju inget fel, de diskuterar och är en del av communityn, det har jag inget problem med, för det är ju exakt det jag gör.
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar antonfusk:
Ok, men det är en åsikt jag står fast vid.


OM du helt ärligt har den åsikten har du en dålig verklighetsuppfattning. Herregud, det är sådana som du som skapar hat på internet.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Citerar antonfusk k, men det är en åsikt jag står fast vid.

OM du helt ärligt har den åsikten har du en dålig verklighetsuppfattning. Herregud, det är sådana som du som skapar hat på internet.


hahahhaha
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar antonfusk:
hahahhaha


Oh burn, the comebacks! Oh wait...
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Jag gillar inte otäcka kvinnor. Jag gillar kvinnor med klass och integritet.
Färska grönsaker.
  • 0
Ska vi försöka använda tråden till lite ordentliga tilltyckningar istället nu?
  • 0
Jag tycker många av de kvinnliga medlemmarna på GR är lite för högljudda med sina "Det är så svårt att vara en kvinnlig gamer"-kommentarer. Det blir oerhört tröttsamt i längden.

Jag tycker absolut att alla gamers ska behandlas rättvist, oavsett kön, men att konstant gnälla på problemet gör inte situationen bättre.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Citerar Avoca:
men att konstant gnälla på problemet gör inte situationen bättre.


Ööh, jo.
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Citerar Avoca:
Jag tycker många av de kvinnliga medlemmarna på GR är lite för högljudda med sina "Det är så svårt att vara en kvinnlig gamer"-kommentarer. Det blir oerhört tröttsamt i längden.

Jag tycker absolut att alla gamers ska behandlas rättvist, oavsett kön, men att konstant gnälla på problemet gör inte situationen bättre.



Känns som att Avoca verkar ganska ignorant och inte riktigt har koll på verkligheten.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Känns som att Avoca verkar ganska ignorant och inte riktigt har koll på verkligheten.


Känns som att du är ignorant eftersom du uppenbarligen inte läste vad jag skrev och ändå kallar mig ignorant
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Citerar Avoca:
Känns som att du är ignorant eftersom du uppenbarligen inte läste vad jag skrev och ändå kallar mig ignorant




Citerar Avoca:
Jag tycker absolut att alla gamers ska behandlas rättvist, oavsett kön, men att konstant gnälla på problemet gör inte situationen bättre.


Detta talar om total ignorans av allt från historia och kvinnorätt. Tystnad för att inte göra små pojkar obekväma leder inte till förändring.eller förbättring.

Nu är detta dock off topic.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Detta talar om total ignorans av allt från historia och kvinnorätt. Tystnad för att inte göra små pojkar obekväma leder inte till förändring.eller förbättring.


Konstant gnäll (som inte uppmuntrar till diskussion och som bara finns där för att man ska få uppmärksamhet) leder inte heller till förbättring eller förändring. Det är bara jobbigt att lyssna på.

Men ja, du har rätt, det är off-topic. Ber om ursäkt för det.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Citerar Avoca:
Jag tycker många av de kvinnliga medlemmarna på GR är lite för högljudda med sina "Det är så svårt att vara en kvinnlig gamer"-kommentarer.


Var har du sett detta?
Indecent exposure is fun.
  • 0
Verkar som att antonfusk har lite problem med folk som kommer ut med att de har blivit våldtagna. Att man väljer att se att offret är med på ett foto gällande ämnet som det största problemet låter jävligt nedvärderande och känns som ett sånt jävla förminskande av det riktiga problemet, yaknow.. våldtäkt?

Men Antonfusk kanske tycker att offer av sexuella övergrepp bör tiga och inte klaga? Ingen gillar väl en "attentionwhore"?
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Citerar Inkvoterad:
Verkar som att antonfusk har lite problem med folk som kommer ut med att de har blivit våldtagna. Att man väljer att se att offret är med på ett foto gällande ämnet som det största problemet låter jävligt nedvärderande och känns som ett sånt jävla förminskande av det riktiga problemet, yaknow.. våldtäkt?

Men Antonfusk kanske tycker att offer av sexuella övergrepp bör tiga och inte klaga? Ingen gillar väl en "attentionwhore"?


Jag trodde att tråden var till för att säga vad man tyckte om medlemmar, inte spekulera kring vad de har för åsikter. Det du skriver stämmer för övrigt inte, och du måste att inse att det var en reaktion mot ett enskilt fall.
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar antonfusk:
Jag trodde att tråden var till för att säga vad man tyckte om medlemmar, inte spekulera kring vad de har för åsikter.


Jag tycker Antonfusk är dålig.

Citerar antonfusk:
Det du skriver stämmer för övrigt inte, och du måste att inse att det var en reaktion mot ett enskilt fall.


Och det blir plötsligt mycket bättre? Bara för att det sker en gång så blir inte det du skrev mindre dumt.
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
NABIL har under dem senaste månaderna gjort live feed:en mer underhållande. Han är en av dem få som tar den på stort allvar, vilket jag uppskattar. Han är dessutom en väldigt bra bloggare här på GR. Dessutom diggar jag hans sexiga glasögon.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Inkvoterad:
Och det blir plötsligt mycket bättre? Bara för att det sker en gång så blir inte det du skrev mindre dumt.


Vad var det som var dumt?
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar antonfusk:
Jag trodde att tråden var till för att säga vad man tyckte om medlemmar, inte spekulera kring vad de har för åsikter.


Det är inte lika illa som att insinuera att någon berättar om sin våldtäkt för att få uppmärksamhet. Det är vad du gjorde och det är det Inkvoterad tyckte var dumt.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Snoken:
Det är inte lika illa som att insinuera att någon berättar om sin våldtäkt för att få uppmärksamhet.


Fast det sa jag aldrig. Jag spekulerade kring bilderna som alltid visade sig överallt där hon höll till. Jag kritiserade hennes sätt att blogga på och ni lägger ord i mun på mig. Ni har inte alls förstått vad jag har skrivit eller menat. Är det synd om henne för att hon blev våldtagen? Ja, men jag kände inget behov av att skriva det, eftersom alla andra ändå gör det.

Är kvinnan i stort behov av uppmärksamhet? Ja, men jag skrev inte att hon skrev om sin våldtäkt för att få uppmärksamhet.
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar antonfusk:
Citerar Snoken et är inte lika illa som att insinuera att någon berättar om sin våldtäkt för att få uppmärksamhet.

Fast det sa jag aldrig. Jag spekulerade kring bilderna som alltid visade sig överallt där hon höll till. Jag kritiserade hennes sätt att blogga på och ni lägger ord i mun på mig. Ni har inte alls förstått vad jag har skrivit eller menat. Är det synd om henne för att hon blev våldtagen? Ja, men jag kände inget behov av att skriva det, eftersom alla andra ändå gör det.

Är kvinnan i stort behov av uppmärksamhet? Ja, men jag skrev inte att hon skrev om sin våldtäkt för att få uppmärksamhet.


Citerar Snoken:
Det är inte lika illa som att insinuera att någon berättar om sin våldtäkt för att få uppmärksamhet. Det är vad du gjorde och det är det Inkvoterad tyckte var dumt.


Vilken medlem är det?
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Citerar antonfusk:
Fast det sa jag aldrig. Jag spekulerade kring bilderna som alltid visade sig överallt där hon höll till. Jag kritiserade hennes sätt att blogga på och ni lägger ord i mun på mig.


Citerar antonfusk:
Är kvinnan i stort behov av uppmärksamhet? Ja, men jag skrev inte att hon skrev om sin våldtäkt för att få uppmärksamhet.


Du kanske kan förstå att det ser underligt ut när du drar upp detta ämne i kommentaren till en text som rör hennes våldtäkt dock. Du kanske inte menade att hon publicerade en bild för uppmärksamhets skull, men det ser utan tvivel ut som det.

Citerar antonfusk:
Är det synd om henne för att hon blev våldtagen? Ja, men jag kände inget behov av att skriva det, eftersom alla andra ändå gör det.


Att du valde att inte kommentera själva våldtäkten förbryllar bara givetvis ännu mera och gränsar nästan till off-topic. Återigen; varför prata om hennes uppmärksamhetsbehov i en blogg som rör något så hemskt som våldtäkt?

Citerar Chrysis_ignita:
Vilken medlem är det?


Fenjima.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Snoken:
Att du valde att inte kommentera själva våldtäkten förbryllar bara givetvis ännu mera och gränsar nästan till off-topic. Återigen; varför prata om hennes uppmärksamhetsbehov i en blogg som rör något så hemskt som våldtäkt?


För att när man klickade på länken så fick man upp en fet bild på henne och 3 rader text? Och ifall du läst min tidigare diskussion om ämnet så märker du att det har tagits upp tidigare om just hennes bilder i hennes bloggar. Jag fortsatte bara diskutera ämnet. Skrivit om det i denna tråden innan.

Fortfarande, Inkvoterad skriver en text om mig där han försöker framställa mig som en dålig person och skriver att jag är dum och elak. Vrider och vänder det jag skriver, du borde bli en politiker, och det är klart att jag reagerar. Vilken antagligen kommer leda till att tråden nu låses.
One swallow does not make a summer
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!