Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Citerar Självmordsblond:
Kanutus är plågsamt fjantig. Han verkar vilja ge sken av att han är en äldre, auktoritär herre, genom att skriva så gammalmodigt och smådrygt som möjligt. Det är fruktansvärt.


Tack så mycket, ska ha det i åtanke.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Självmordsblond:
Simplified brukade vara cool, nu är han inte cool längre men verkar inte bry sig. Det är lite coolt.


Kan inte alltid ligga på topp.

Ontopic dock:

"over" är en dryg jävel som dyker upp i varenda blogg och nyhet. Spyr också lite i min mun varje gång jag läser hans självbeskrivning. "Mega nördig Hipster" tip top lel
  • 0
  • over
  • over
Citerar Simplified:
"over" är en dryg jävel som dyker upp i varenda blogg och nyhet. Spyr också lite i min mun varje gång jag läser hans självbeskrivning. "Mega nördig Hipster" tip top lel


sluta älska mig så mycket.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Jag önskar att antonfusk Bloggade oftare. Hans skämtbloggar är galet roliga, särskilt när han inleder dem på ett så vis att de först verkar vara seriösa.

Också gillar han The Usual Suspects. +1
Protect ya neck
  • 0
kan egentligen bara tycka till om mig själv tyvärr.
Forza Lazio!
  • 0
Sidans mest krystade medlem måste ju ändå vara ironmanken. Postar bloggar om allt och ingenting och verkar tro sig vara sidans "vise". Skrollar alltid förbi snubbens bloggar.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Over är en fantastisk provokatör - eller bara en idiot. Jag är osäker. Men det kanske är meningen. Önskar verkligen han skrev mer så att jag får bli sådär jävla passionerat ARG.
Avgångstidelag
  • 0
Citerar min kollega här:

Citerar zwqase:
Efter diskussioner oss moderatorer emellan så har vi kommit överens om att ge "Tyck till om Gamereactors forumiter" en nystart. Den gamla tråden har sedan en tid tillbaka förfallit i enstaka rader av inte så speciellt konstruktiv kritik och de få av er som hållit er till trådens egentliga syfte har drunknat bland onödiga diskussioner och tramsigt "drama". Därför ber vi er att läsa igenom följande punkter och sedan följa dem i inläggen ni författar nedan.

1. Det här är en tråd för de som vill ge feedback och konstruktiv kritik till andra medlemmar. Detta innebär fyllig, innehållsrik och ordentlig text. Det är ingen +/- tråd. Ska man skriva om någon så ska det vara en längre text med konstruktivt innehåll, vill man dela med sig av åsikter angående avatarer och liknande fungerar Samlad betygsättning av medlemmar utmärkt.

2. Förolämpningar får inte förekomma i någon form. Ska det vara negativt så ska det vara konstruktivt. Vi kommer inte låta det här bli någon form av mobbningstråd eller en tråd där olika användare kan vara dryga och ligga på gränsen.

3. Spamm tillåts icke och resulterar i en varning och/eller borttagning av det specifika inlägget.

4. Vi förbehåller oss rätten att ta bort inlägg och att varna medlemmar om dessa riktlinjer inte följs.
  • 0
Det var ingen förolämpning, men för att följa ditt exempel:

Slacky-Kun verkar vara snygg och cool, trevlig är han säkert med. IRL, alltså. Här på GR är han upplever jag honom däremot som skitnödigt auktoritär och smådryg, vilket är rätt trist när sådant beteende kommer från en moderator. Jag tror att Slacky skulle bli mycket mer älskvärd om han skulle upphöra med den sura tonen, ironiska " " är sjuuuukt otrevligt t.ex.

Fast vi ska ju inte bara vara sura och negativa, Slacky är en duktig moderator och säkert en ganska schysst person, minus översittarattityden som kanske har tillkommit i och med att han blev moderator? Hursomhelst hoppas jag att Du, Slacky, tar till dig av det jag skrivit.
Avgångstidelag
  • 0
Citerar Självmordsblond:
Det var ingen förolämpning


Detta var dock inte riktat till någon speciell. Jag känner bara att tråden börjar bli lite som den gamla, då folk bara skrev elaka saker till varandra.

Tack för tyckningen! (Välj smiley)
  • 0
Jag tycker att trådstarten är rena kvalitetsdödaren. Hur ska man över huvud taget kunna leva upp till det där? Det är klart att man tar det med en nypa salt i slutändan. Å andra sidan har hela forumet blivit mer eller mindre kvalitetsfientligt, så att man försöker avliva utmärkta trådkoncept som dessa är väl ungefär lika självklart som det att man i andra sammanhang belönar kvantitativa nonsensdrypande tramskommentarer.

Citerar Slacky-Kun:
Citerar Självmordsblond et var ingen förolämpning

Detta var dock inte riktat till någon speciell. Jag känner bara att tråden börjar bli lite som den gamla, då folk bara skrev elaka saker till varandra.

Tack för tyckningen! (Välj smiley)


Det där sista är ju en perfekt gestaltning av vad hen just beskrev. Kräver inte moderatorrollen ett minimum av självdistans och självinsikt? Står det inte i nån trådstart i moderatorforumet? I så fall föreslår jag att ni infogar en sån paragraf, så inläggen blir lite mer konstruktiva som man säger!
  • 0
Citerar Lurkman:
Det där sista är ju en perfekt gestaltning av vad hen just beskrev.


Själv så tycker jag att det var en rolig blinkning åt det Självmordsblond skrev.
Plus att jag faktiskt uppskattade tyckningen.
  • 0
Citerar Lurkman:
Jag tycker att trådstarten är rena kvalitetsdödaren. Hur ska man över huvud taget kunna leva upp till det där? Det är klart att man tar det med en nypa salt i slutändan. Å andra sidan har hela forumet blivit mer eller mindre kvalitetsfientligt, så att man försöker avliva utmärkta trådkoncept som dessa är väl ungefär lika självklart som det att man i andra sammanhang belönar kvantitativa nonsensdrypande tramskommentarer.


+1
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Slacky-Kun:
Citerar Lurkman et där sista är ju en perfekt gestaltning av vad hen just beskrev.

Själv så tycker jag att det var en rolig blinkning åt det Självmordsblond skrev.
Plus att jag faktiskt uppskattade tyckningen.


Ah. Ja, man tillför ju en del själv när man tolkar fram känslor ur text, så det är enkelt att bekräfta sina egna förväntningar.
  • 0
Det är inte jag som har satt reglerna för den nya Tyck-till tråden, men jag vet att den gamla urartade just för att vissa forumiter fick för sig att det var ok att mobba andra användare via denna tråd, vilket inte är ok.

Vi ville komma ifrån detta genom att be er skriva lite mer utförligt, och även komma med konstruktiv kritik.

Vad sägs om att vi håller oss till topic?
  • 0
Jag gillar Slacky-Kun (och nej gott folk, jag smörar inte för att han är moderator - har tyckt så här sedan jag råkade på honom för första gången).

Du är trevlig, snäll och har schysst humor. Du engagerar dig verkligen för att hitta dem bästa priserna på internetbutiker och det är riktigt fint att du delar med dig. Du verkar lägga ned mycket tid på att leta och det uppskattas.

Som moderator tycker jag att du är bra också. Du har fötterna på Jorden, men vet ändå när du ska säga till folk. Det är skönt att du är som du är, att du inte är som en "hök" över forumet, är som en vanlig forumit med lite extra förmåner.

Två tummar (eller kanske tre, jag kaaaanske är mutant?) upp från mig, fortsätt med det du gör. Du tillför mycket till forumet.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Fina ord. Tack
  • 0
Citerar Gangsta_D:
Jag önskar att antonfusk Bloggade oftare. Hans skämtbloggar är galet roliga, särskilt när han inleder dem på ett så vis att de först verkar vara seriösa.

Också gillar han The Usual Suspects. +1


Wow, tack! Problemet är att det är svårt att skriva de där bloggarna, måste få inspirationen någonstans, så det blir bara några få om året.

Usual Suspects är grym, kungrulle.
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar KentaKobbe Jr:
5murfen: Jag gillar att du alltid är så glad och positiv! Som GRs egna sol! Skriver bloggar med en härlig inställning samtidigt som du trixar ihop schyssta bilder! Fortsätt med det du gör så fortsätter jag att läsa!

Åh tack så mycket
Jodå, jag planerar inte att förändras så fortsätt läsaaa ^_^

KentaKobbe Jr är för övrigt grym. Han skriver ambitiöst och lättillgängligt och kan ge tips om allt inom comics. Kul att läsa hans åsikter om filmer också. Extra kul att vi blev månadens bloggare samtidigt förra året, har kvart printscreen av det haha.
"My Wonderland is shattered. It's dead to me."
  • 0
Historicity är visserligen nybakad här på GR, men hon har en hel del intressanta bloggar att dela med. Gillar det perosnliga sättet hon skriver på, speciellt om Tomb Raider. Sen att även hon blev ett fan av de allra första Ratchet & Clank visar på god smak när det gäller spel.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
känner ingen här riktigt längre men men.
Forza Lazio!
  • 0
Jag stör mig lite på jeffery the killer, han skriver en massa bloggar med typ en mening per blogg och det han skriver saknar mening och sammanhang - eftersom han inte utvecklar något kring det. Jag blir jättesur av det och jag gillar inte att vara sur. Jag hoppas att han försöker utveckla sig lite i framtiden och skriver åtminstone fem meningar per blogg, eller nåt.

Sedan vill jag ge lite jubel till ironmanken som jag såg att Straholic dissade. Jag gillar nämligen ironmanken, han skriver om intressanta saker som alltid får mig att sitta och tänka lite extra. Jag har alltid älskat att läsa psykologi och grejer så jag uppskattar verkligen att han bidrar med sådana tankar här på GR.
"My Wonderland is shattered. It's dead to me."
  • 0
Citerar Impulse:
känner ingen här riktigt längre men men.


Samma här

Jag är dålig på att beskriva saker i ord såhär, men jag vill passa på att ge cred till 5murfen, Akahz och Slacky-Kun nu när jag ändå hade råkat trycka min i i denna tråd. Varit medlem i 6 år nu men jag tror inte att jag har varit här förr!

Nåväl, ni 3 redan nämnda är riktigt trevliga och det brukar alltid vara ett rent nöje att läsa det ni skriver
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar AG Jati:
Historicity är visserligen nybakad här på GR, men hon har en hel del intressanta bloggar att dela med. Gillar det perosnliga sättet hon skriver på, speciellt om Tomb Raider. Sen att även hon blev ett fan av de allra första Ratchet & Clank visar på god smak när det gäller spel.


Oj oj, vilka fina ord! Tack, känns verkligen som jag fått en varmt välkomnande av nästan alla jag kommit i kontakt med här på Gamereactor. Vill ge er alla en varm, mysig cyberkram.

Det var jag verkligen inte beredd på, scrollade igenom tråden för första gången och såg mitt användarnamn flyga förbi i farten!
  • 0
Citerar Historicity:
Oj oj, vilka fina ord! Tack, känns verkligen som jag fått en varmt välkomnande av nästan alla jag kommit i kontakt med här på Gamereactor. Vill ge er alla en varm, mysig cyberkram.

Det var jag verkligen inte beredd på, scrollade igenom tråden för första gången och såg mitt användarnamn flyga förbi i farten!


Nemas Problemas, fortsätt blogga du!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!