Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Death Metal


Jo, Repugnant e ju jävligt kalas! Men just nu går jag bara o väntar på Mr Death debut-platta, tycker att den bborde komma snart!
  • 0
Citerar Dunkelheit:
Jo, Repugnant e ju jävligt kalas! Men just nu går jag bara o väntar på Mr Death debut-platta, tycker att den bborde komma snart!


Kommer 31:a Oktober har jag för mig!
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar Holmfrid:
Kommer 31:a Oktober har jag för mig!


Sweet, då är det bara införskaffa då! Såg att dom och Torture Division ska spela tillsammans 31:a Okt, känns lite som en måste spelning!

Tillagt 2009-09-06 00:19:
Oj, såg att det var Mr. Death, Torture Division och Insision
  • 0
MORBID ANGEL
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
Citerar Lockhead:
det här är bra http://www.myspace.com/yyrkoon
lyssna vetja


Yes! Riktigt bra grupp som släppt ett gäng fantastiska plattor. Det bästa som kommit från Frankrike tillsammans med Gorod, Kronos, Gojira och säkert några till.
  • 0
Nu är låtarna färdig mixade! Våran första demo ligger nu på Myspace! IN O LYSSNA!
http://www.myspace.com/enchainworld
None ov thy empty gods, shall ever stand above me!
  • 0
Citerar kim99:
Opet, <3

Långt ifrån death.

Citerar Vipraxay:
http://open.spotify.com/artist/2kIYZ2eHRnAbaPYE860qNx

Inte illa faktiskt, får ta och kolla in resten av albumen sen.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Långt ifrån death.


Bara glider liksom
  • 0
Entombed var riktigt bra igår. Och det var någon i Evile som dog Jag tror att det var basisten.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar Holmfrid:
Entombed var riktigt bra igår. Och det var någon i Evile som dog Jag tror att det var basisten.

Va? Vaaaaaaaa?

Edit: Kollade på Blabbermouth nu det verkar stämma. Helt otroligt, i Sverige också.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Lyssnar just nu enbart på Kronos, fransk dödsmetall!
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Citerar Holmfrid:Entombed var riktigt bra igår. Och det var någon i Evile som dog Jag tror att det var basisten.
Va? Vaaaaaaaa?

Edit: Kollade på Blabbermouth nu det verkar stämma. Helt otroligt, i Sverige också.


Riktigt tragiskt tyvärr. Och ännu värre att han dog i en kall sketen stad långt från sin familj.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Någon som vet hur han dog?
  • 0
Blodpropp eller hjärnblödning sades det igår.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
"He died on the 5 October 2009 in Sweden, after being taken ill with a reported case of severe swine influenza during an Evile performance during European tour in support of their new album."

På Wikipedia, alltså.

Svininfluensa förresten? Deras senaste heter ju "Infected Nations"

Rip hursomhelst, Evile är ett bra band.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Citerar Holmfrid:Entombed var riktigt bra igår. Och det var någon i Evile som dog Jag tror att det var basisten.

Va? Vaaaaaaaa?



Edit: Kollade på Blabbermouth nu det verkar stämma. Helt otroligt, i Sverige också.


Eller hur... Hade så gärna villa ha sätt dom.
None ov thy empty gods, shall ever stand above me!
  • 0
Läste om det med Eviles bassist för en halvtimme sedan, fan så sorgligt. Men som de andra i bandet sa, han var åtminstone ute och turnerade och gjorde vad han älskade att göra.

Citerar Caleb:
"He died on the 5 October 2009 in Sweden, after being taken ill with a reported case of severe swine influenza during an Evile performance during European tour in support of their new album."

På Wikipedia, alltså.

Svininfluensa förresten? Deras senaste heter ju "Infected Nations"


Var det verkligen svininfluensa han dog av? Det står inte på Wikipedia längre, och jag såg inte i någon annan artikel att det var dödsorsaken.
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
Citerar The One And Only:
Var det verkligen svininfluensa han dog av? Det står inte på Wikipedia längre, och jag såg inte i någon annan artikel att det var dödsorsaken.


Jag har inte en aning, det stod bara där.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!