Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

CDON = Sämst


Citerar dark predator:
CDON är inte alls dåliga!


en CDON fanboy ^^

neh skämt å sido... skickade efter två 360 spel kom två dagar senare... bra frakt tid för första gången.
Islam+frihet=lol
  • 0
Citerar Viktor:
Citerar Affected_Balefire:
Jag förutsätter att det är meningen att man själv på något sätt skall sätta in baksideslappen eller vad man skall kalla det i de nya fodralen? Hur gör jag detta?

Du kan ta bort plastsaken som själva skivan ligger i.


Ah, tackar. Anade att det var det som var meningen men var inte helt säker.
Blood alone moves the wheel of history.
  • 0
Beställde en mp3-spelare och ett par hörlurar av dem för några dagar sedan, står fortfarande "Ej levererade". Sjukt jobbigt att de inte kan ha en riktig lagerstatus som alla andra, och vad menas egentligen med "Beräknas i lager: 2007-06-10" Bara förvirrande om något. Inte lätt att nå kundtjänst heller.. ska ta och slänga iväg ett e-mail till dem med hopp om svar.
  • 0
Har aldrig haft några problem med cdon, fungerar hur bra som helst.
The right man when things go wrong
  • 0
Skiter väll i företaget i stort sätt Men det är deras förbannade jävla reklamer... ursäkta att jag svär här xD Det brukar bli så när jag blir allvarlig Dom reklamerna väcker mig i min skönhets sömn. Och jag tycker att antingen ska dom sänka volymen på den helvetes reklamen eller så ta bort den
Suger det med att jag inte har en lika bra signatur som er? I så fall, smsa in förslag till min mobil med bättre förslag på 073-690 058 ärsh fuck tha rest!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Citerar secuda:
en CDON fanboy


Men snälla, "fanboyismen" har onekligen gått för långt. Om han inte tycker CDON är dåligt för väl han tycka det, dock skulle herr Predator kunna motivera sitt inlägg lite bättre.

Jag är för övrigt kund hos Discshop, och är hittills mycket nöjd. CDON har jag för mig inte ha lika stort sortiment, och jag ser ingen anleding av att bli kund där just nu. Och sedan kan jag inte säga att jag blev särskilt lockad efter att ha läst startinlägget, men han kanske har fel...
  • 0
Citerar Gixy:
Men snälla, "fanboyismen" har onekligen gått för långt. Om han inte tycker CDON är dåligt för väl han tycka det, dock skulle herr Predator kunna motivera sitt inlägg lite bättre.


Han skämtade ju, duh.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Jaha, duh. Har inte hängt med i hans inlägg. Hur skall man ha koll på det, liksom?
  • 0
Citerar Gixy:
Jaha, duh. Har inte hängt med i hans inlägg. Hur skall man ha koll på det, liksom?


Gå bakåt och checka
Suger det med att jag inte har en lika bra signatur som er? I så fall, smsa in förslag till min mobil med bättre förslag på 073-690 058 ärsh fuck tha rest!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Får se om jag har orken.
  • 0
Faktiskt så gillar jag CDON, men mest för att de xhar ett stort utbud och jag alltid beställer helt fraktfritt. Leveranstiden är helt okej i de flesta fall. Men när jag beställde min mobil tog det nästan två veckor när det skule ta "2-5 arbetsdagar".
Men jag fick den, och den var helt oskadad och allt var i sin ordning. Dessutom är CDON ganska billiga.
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Dom är dom bästa

lägst pris iaf

flest varor: ginza

snabbast frakt: Discshop
"They say their fans are ghosts. You don't see or hear them." Almunia about Chelsea
  • 0
Jag har också dåliga erfarenheter, jag har köpt jätte mycket på CDON och alltid är det minst två skivor som blir "restnoterade" och i vissa fall ytterligare
försenade, det är lång leveranstid etc etc
Men dom är billigast, så därför kommer jag fortsätta handla där trots den undermåliga servicen.
  • 0
Köpte två böcker därifrån, fick dom efter två dagar.
Så talade Waiiwan
  • 0
Jag har aldrig haft problem med CDON.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
har aldirg haft några problem, utom att jag fick betala frakt fast jag inte skulle, det löste dock kundsupporten, som jag inte tycker är dålig. De har alltid svarat på mina mejl som jag skickat till dem. Det enda problemet är att jag väntar på en skiva som jag skulle fått för typ två veckor sen.
Till now I always got by on my own, I never really cared until I met you. But now it chills me to the bone, how can I get you alone?
  • 0
Cdon är bra men gillar inte dom vet inte varför
Evil Is Back
  • 0
Köpt för säkert 10000spänn och totalt kanske 60-70skivor. Nu fick jag en skiva som hade trasigt fodral. Hoppas att det kan fixa sig. Felmarginalen är ju inte direkt stor. Dessutom så borde förmodligen trasiga fodral gå på postens ansvar egentligen.
Stay out of my shed
  • 0
Citerar Mc Gregor:
Text

Bump of the gods!
  • 0
Och de skickar ett nytt fodral. Bra och snabbt. Finns ingenting att klaga på.
Stay out of my shed
  • 0
  • kraz
  • kraz
Jag har aldrig haft några problem med CDON faktiskt, har alltid fått mina prylar i tid och den gången jag behövde kontakta kundtjänsten fick jag jättebra hjälp.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Femte felet: Det finns inget som heter doms xD
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
Handlat på CDON, Webhallen och Discshop. Finner att alla tre är helt underbara med snabb leverans och bra kundtjänst. Aldrig haft några problem med dessa tre butiker, dock så kommer jag aldrig beställa från Spelbutiken eller Japanphoto igen.
  • 0
CDON är grymma, alltid bra service och snabba leveranser!
Niclas Wallin / Gamereactor
  • 0
Discshop är mycket bättre, men Cdon är ett bra andra val.
"Här lever sagan ännu kvar, och täljer oss vad förr du var, ett hem för bragd och dygder."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!