Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

CDON = Sämst


Och du säger att du inte har något problem med CDON?
Citerar viekk:
Värre med böcker dock, då brukar det ta en månad om det inte är en überpopulär bok.

Det låter som ett problem.
  • 0
Enda gången jag haft problem med CDON var när jag beställde en CD och det tog över 3 veckor att få den.
Annars så har allting jag beställt kommit i tid.
Om farten dödar så kommer Windows 95 att leva för alltid.
  • 0
Har aldrig någonsin haft några som helst problem med CDON, och jag har ändå beställt rätt mycket därifrån.
Sen så har alla med csn-kortet gratis frakt ifrån CDON så¨det är ju ett stort plus.

Beställde första säsongen av deadwood därifrån igår och den var 20kr billigare än discshop. Tycker själv att discshop kan va rätt dyra på filmer och sådant ibland, speciellt tv-serier och boxar är dyrt där. Fast jag brukar ändå handla på discshop också rätt som det är. =)
Don't criticize what you don't understand, son. You never walked in that man's shoes.
  • 0
Citerar J Spr4y:
Det låter som ett problem.

Jo, kanske det, men Bokus brukar ju inte vara så överdrivet snabba heller.
  • 0
Woho! Fick mina skivor idag.
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
  • 0
CDON tog två, nästan tre månader på sig att skicka det jag hade beställt till mig.
  • 0
  • G0ze
  • G0ze
Citerar Wonderboy:
CDON tog två, nästan tre månader på sig att skicka det jag hade beställt till mig.


Det är fan inte acceptabelt.
Living at the top when you're at the fucking bottom
  • 0
Citerar G0ze:
Citerar Wonderboy:CDON tog två, nästan tre månader på sig att skicka det jag hade beställt till mig.

Det är fan inte acceptabelt.


Nej verkligen inte. Man ska handla på webhallen och discshop, bra priser och bra support som alltid svarar. Från discshop får man sina grejer nästa dag om man beställer innan kl 16.00, annars 1-3dagar, samma med webhallen.
  • 0
  • Wox
  • Wox
Citerar G0ze:
Första felet med dom är att det inte står om dom har skiten i lager.

Andra felet är att dom är sega på att skicka.

tredje felet är att doms kundtjänst är värdelös.

Fjärde felet är om man förbetalar finns det en chans att man inte får sina saker om dom inte finns i lager.

Nån som håller med.


Ja, och det är därför du (Och alla andra) ska gå in på http://www.wenhallen.se !
Är det bara jag som tänker på fiskar?
  • 0
Citerar G0ze:
Första felet med dom är att det inte står om dom har skiten i lager.

Andra felet är att dom är sega på att skicka.

tredje felet är att doms kundtjänst är värdelös.

Fjärde felet är om man förbetalar finns det en chans att man inte får sina saker om dom inte finns i lager.

Nån som håller med.


1. Det står visst om de har "skiten" i lager.

2. Det tycker jag inte. Deras leveranstid är 2-4 dagar på det mesta, medan många andra har 2-6.

3. Det står ju visst om de har varan i lager

Jag beställde min Wii från CDON igår

CDON or die
Good Better Benetton
  • 0
CDON är helt ok. Fast de är ganska dyra ibland. För en Star Trek film som fanns på Ginza för typ 79 soänn tog dem otroliga 250..

Men jag klagar inte. Det jämnar ut sig för att jag och min brorsa beställer fraktfritt
When Chuck Norris wants an egg, he cracks open a chicken.
  • 0
  • G0ze
  • G0ze
Citerar Benetton:
jag klagar inte. Det jämnar ut sig för att jag och min brorsa beställer fraktfritt


Det står att den finns i lager när det är slut.
Living at the top when you're at the fucking bottom
  • 0
jag köper ..typ.. alla mina spel på cdon...
dom har sina nackdelar men dom är
ju lätttillgänliga... jag kanske ska sluta
med cdon...
My heart is full of toxic wastes... (what, its called Canser..)
  • 0
För någon vecka sedan beställde jag tre skivor ifrån CDON men när jag fick dem hade fodralen pajat. Jag skickade ett meddelande till deras kundtjänst om detta och fick tre nya fodral. Jag förutsätter att det är meningen att man själv på något sätt skall sätta in baksideslappen eller vad man skall kalla det i de nya fodralen? Hur gör jag detta?
Blood alone moves the wheel of history.
  • 0
Beställde 3 skivor därifrån i tisdags. 69:-, 69:- och 79:- medan Ginza, där jag har handlat förut tar 159:-, 200:- och 99:-. Har man min musiksmak gynnar sig CDON.
  • 0
Köpa spel, beställ på Spelbutiken eller Gameshop.

Leveranstid: 1-2 dagar. Är du smart och beställer innan 16.00 kommer det dagen efter. Oftast.

Sallad i Dallas
  • 0
Jag köper nästan alla mina spel på cdon eller discshop. Det enda felet med cdon är att dom inte alltid har spelen i lager.
  • 0
Leveranstiden ska vara 1-2 dagar. Annars blir man uttråkad av längtan.
Sallad i Dallas
  • 0
Citerar Affected_Balefire:
Jag förutsätter att det är meningen att man själv på något sätt skall sätta in baksideslappen eller vad man skall kalla det i de nya fodralen? Hur gör jag detta?

Du kan ta bort plastsaken som själva skivan ligger i.
  • 0
CDWOW är mycket sämre än CDON.
  • 0
Webhallen är bäst, helt klart. Förut köpte jag mina saker på GAME, men även de har siktat mot skyn med sina priser. De tog 699 kr för DiRT, medan Webhallen tog 599 kr.
  • 0
Webhallen är helt klart bäst, även om de inte är direkt billiga.
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0
Tycker att CDON äger. Beställt musik och böcker därifrån och det har fungerat hur bra som helst.
'Carefree Wherever You May Be...Don't Trust Your Wives With John Terry'
  • 0
Citerar ToScA-:
Tycker att CDON äger. Beställt musik och böcker därifrån och det har fungerat hur bra som helst.


Ja, jag håller med. Bra priser och bra service. Krångel kan det bli med alla butiker.
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0
CDON är inte alls dåliga!
I am Dark Predator, mjauu...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!