Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

CDON = Sämst


  • G0ze
  • G0ze
Första felet med dom är att det inte står om dom har skiten i lager.

Andra felet är att dom är sega på att skicka.

tredje felet är att doms kundtjänst är värdelös.

Fjärde felet är om man förbetalar finns det en chans att man inte får sina saker om dom inte finns i lager.

Nån som håller med.
Living at the top when you're at the fucking bottom
  • 0
Har du själv upplevt det här eller är det något som du har läst på nätet?

Personligen föredrar jag Webhallen.
thordings moster. (L)
  • 0
  • G0ze
  • G0ze
Citerar Fjaellraev:
Har du själv upplevt det här eller är det något som du har läst på nätet?

Personligen föredrar jag Webhallen.


har upplevt själv alla förotum den fjärde.
Living at the top when you're at the fucking bottom
  • 0
Visst, du har rätt, inget snack. Men... (finns alltid ett men)... du är korkad! Om du inte gillar dom, varför handlar du där?
Far away across the field // The tolling of the iron bell // Calls the faithful to their knees // To hear the softly spoken magic spells
  • 0
Pappa beställde skivor därifrån förr.. Han fick dom aldrig..
There is no such thing as things
  • 0
Citerar Fjaellraev:
Personligen föredrar jag Webhallen.


Kunde inte sagt det bättre själv.
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Håller med. Deras priser är för höga. Tror jag fick har fått 1 bra pris för ett spel där... Men nu håller jag mig till Pricerunner för att hitta det billigaste priset. Handla aldrig i Lek och Hobby som ligger i Strängnäs, deras priser är skithöga.

Lämnade in begagnat på Lek och Hobby i strängnäs som jag fick 75 spänn för... Spelet köpte jag för 700 där.
"Vote me for årets troll!"
  • 0
Citerar Fjaellraev:
Personligen föredrar jag Webhallen.


Samma här, även om de tenderar att vara ganska dyra ibland.
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0
  • G0ze
  • G0ze
Citerar 1 Bullet:
sst, du har rätt, inget snack. Men... (finns alltid ett men)... du är korkad! Om du inte gillar dom, varför handlar du där?


handlar inte där längre.
Living at the top when you're at the fucking bottom
  • 0
Andra felet är att dom är sega på att skicka.

Jag har fått mitt på en dag.
Skyll inte på mig! Jag röstade rött!
  • 0
Citerar Revival:
Personligen föredrar jag Webhallen.


Samma här, även om de tenderar att vara ganska dyra ibland.


Det är något man får ta, om man vill ha snabba leveranser och ypperlig service.
thordings moster. (L)
  • 0
CDON är den webbutik jag handlat mest ifrån och det har fungerat utmärkt varje gång.
Priset är hyffsat sen är frakten gratis.
Brukar också få det jag beställt fort och ibland även innan det har släppts.
För kung och fosterland!
  • 0
Citerar Revival:
Samma här, även om de tenderar att vara ganska dyra ibland.


Inte så värst, inte vad jag har märkt iallfall, men det skiter jag i. ;) Jag handlar där en då. En sann kund!
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
  • G0ze
  • G0ze
Citerar Twoheaded-Erik:
Andra felet är att dom är sega på att skicka.

Jag har fått mitt på en dag.


då har du tur, tog två månader för två skivor.
Living at the top when you're at the fucking bottom
  • 0
Citerar themadmoose:
Brukar också få det jag beställt fort och ibland även innan det har släppts.


Fick min Final Fantasy VII Advent children film dagen före den släpptes ^^
There is no such thing as things
  • 0
  • G0ze
  • G0ze
Ochså skillnad på vad man köper, köper man nya filmer och spel är det inget problem, därimot köper du gamla filmer etc. så är dom cp.
Living at the top when you're at the fucking bottom
  • 0
Citerar G0ze:
Citerar Twoheaded-Erik:
Andra felet är att dom är sega på att skicka.

Jag har fått mitt på en dag.


då har du tur, tog två månader för två skivor.


Då har du nog bara otur, för mig har det gått super. Deras priser är bra också.
Skyll inte på mig! Jag röstade rött!
  • 0
  • G0ze
  • G0ze
Citerar Twoheaded-Erik:
Då har du nog bara otur, för mig har det gått super. Deras priser är bra också.


Men köper hellre på discshop, webhallen.
Living at the top when you're at the fucking bottom
  • 0
  • Arnc
  • Arnc
O.o sist nar jag bestallde tog det inte mer an en vecka for mig att fa sakerna. Har aldrig haft problem med dem. Inte mer an vad jag har haft med webhallen eller t ex Adlibris.

Faktum ar att min van bokade ett spel pa webhallen och inte forran efter ett ar sa dom att dom inte skulle ta in det och om ni bestaller utifran sa bestall inte ifran gkworld, vantar fortfarande pa saker dar ifran men varken fatt dem eller mina pengar tillbaka.
"Some people are like slinkies, they dont really have a purpose, but they still bring a smile to your face when you push them down the stairs."
  • 0
Jag har beställ massor utav gånger från CDON och jag tycker att det har funkat riktigt bra , aldrig haft några problem med det.
Det är farligt att leva , man kan dö.
  • 0
Arnc> Har svårt att tyda ditt inlägg (antar att du skriver utomlands)... det tog alltså ett år skicka ut en beställning? Fan va kungligt...
Far away across the field // The tolling of the iron bell // Calls the faithful to their knees // To hear the softly spoken magic spells
  • 0
Citerar Durza:
Pappa beställde skivor därifrån förr.. Han fick dom aldrig..



Beställde två skivor ifrån dem. Skulle ta 2 - 3 arbetsdagar. Efter en månad fick jag höra att den ena skivan inte fanns i lager. Efter ett kvartal så avbeställde jag den andra...
Remember, even the greatest gamers have once been n00bs. "I'm a gameoholic!"
  • 0
Åå det är precis sånt här som leder till fildelning. Bra jobbat CDON!
Det finns inget fejkat på internet
  • 0
Va? Cdon är ju skitbra, likaså Discshop. Jag köper ofta filmer från båda sajterna och även om Discshop har mycket skönare layout, lite bättre utbud så är nog Cdon snäppet vassare på priser även om dom är väldigt lika.

Men till saken. De är inte dyra (inte jämfört med andra sajter i Sverige iaf). Brukar köpa bra filmer där för 50 spänn. Brukar ta ca 2 dagar att få hem filmerna. Och de visar visst om de har slut på en vara. Är typ ett öga som betyder "bevaka" om det är slut på varanb.

Webhallen är en annan historia dock. Opålitliga, sega och tar ut rövarpriser på frakten.

När vi ändå är igång så kanske man ska dra in nån beställning. De har rätt sköna priser på vissa filmboxar. Lyssna inte på dem som säger att de är dåliga.
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
  • G0ze
  • G0ze
Citerar Belmont:
Va? Cdon är ju skitbra, likaså Discshop. Jag köper ofta filmer från båda sajterna och även om Discshop har mycket skönare layout, lite bättre utbud så är nog Cdon snäppet vassare på priser även om dom är väldigt lika.

Men till saken. De är inte dyra (inte jämfört med andra sajter i Sverige iaf). Brukar köpa bra filmer där för 50 spänn. Brukar ta ca 2 dagar att få hem filmerna. Och de visar visst om de har slut på en vara. Är typ ett öga som betyder "bevaka" om det är slut på varanb.

Webhallen är en annan historia dock. Opålitliga, sega och tar ut rövarpriser på frakten.


FEL

bevaka är när den inte har släppt och dom vet inte när den ska släppas.
Living at the top when you're at the fucking bottom
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!