Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

SlipKnoT - Officiell Tråd


Läste det precis på Blabbermouth. Trist för dom som gillade bandet.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Neej! Vad i helvete! Så sjukligt tråkigt. Antar att detta är slutet för Slipknot. Förståeligt helt klart dock.
"Humanity's a failed experiment, walking the path to extinction"
  • 0
Har kollat runt på lite olika nyhetssidor & alla säger samma sak, han är död. Trots att jag inte ens kännde snubben så käns det riktigt tungt eftersom jag växt upp med deras musik... Han var ju dessutom den som startade bandet & stod för stora delar av låtskrivandet, så det blir nog svårt för bandet att fortsätta utan honom. R.I.P
  • 0
Fyfan i helvete. Fick ett sms av en kompis i morse som berättade men har inte kunnat läsa det själv fören nu. Riktigt tråkigt. R.I.P Paul Dedrick Gray.
You only live once so just go fucking nuts. R.I.P Mitch Lucker
  • 0
Vila i frid killen. Gillade Slipknot förr så jaa..det är såklart otroligt synd att han dog.
  • 0
Bara glider liksom
  • 0
R.I.P Paul Gray...
Gun down a school or blow up a car, the media circus will make you a star...
  • 0
R.I.P Paul Gray
Evil Is Back
  • 0
Vila i Frid, Paul Gray.
  • 0
  • Rova
  • Rova
R.I.P. Paul...
Glorp.
  • 0
Usch. Jag blev så ledsen när jag kollade på presskonferansen. Blev riktigt tårögd.

Har lyssnat nonstop på Slipknot nu de senaste dagarna till minne för Paul. Har aldrig hört basgången i låtarna så här mycket tidigare.
You only live once so just go fucking nuts. R.I.P Mitch Lucker
  • 0
Citerar hatten900:
Usch. Jag blev så ledsen när jag kollade på presskonferansen. Blev riktigt tårögd.

Har lyssnat nonstop på Slipknot nu de senaste dagarna till minne för Paul. Har aldrig hört basgången i låtarna så här mycket tidigare.



Samma här. Paul Gray var ju med och grundade SlipKnoT.
Evil Is Back
  • 0
Slipknot är bäst.

R.I.P Paul Gray
"This is the tale of a man who pierces the fate of a universe ruled by an endless cycle of violence."
  • 0
R.I.D Paul Gray

R.I.D = Rest In Dissease!!!
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
Det är så jävla hemskt, har lyssnat på dom väldigt mycket det senaste halvåret. Planerade på att se dom live och nu händer detta
RIP Paul Gray.
Better to be pissed off then pissed on.
  • 0
Citerar Dragonforce:
Om ett band är dåligt så spelar det ingen roll hur BRA de är live.


Haha och det kommer ifrån Dragonforce
Gun down a school or blow up a car, the media circus will make you a star...
  • 0
Citerar kartong:
Citerar Dragonforce:
Om ett band är dåligt så spelar det ingen roll hur BRA de är live.


Haha och det kommer ifrån Dragonforce
lol
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
Slipknot är helt okej musiker, och dom fungerar väldigt bra live, men musiken är inte bra för fem öre.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Artillery Force:
Slipknot är helt okej musiker, och dom fungerar väldigt bra live, men musiken är inte bra för fem öre.

Of course dom gör
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
Citerar TSL Luke117:
Of course dom gör



Din kommentar makes no sense.
  • 0
y???
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!