Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

KoRn - Officiell Tråd


Slipknot ja, de är ju satanister/nazister/muslimer och allt! Slaktar både barn och bilar live! Samt äter de hundvalpar till frukost och dyrkar jesus.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar Holmfrid:
Slipknot ja, de är ju satanister/nazister/muslimer och allt! Slaktar både barn och bilar live! Samt äter de hundvalpar till frukost och dyrkar jesus.


Hmm... De kanske är några i alla fall?
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Citerar Holmfrid:
Slipknot ja, de är ju satanister/nazister/muslimer och allt! Slaktar både barn och bilar live! Samt äter de hundvalpar till frukost och dyrkar jesus.


Hahaha
  • 0
Citerar Purity:
. Fast du glömde dom hårdaste av dom hårdaste . Dragonforce!

Dragonforze är SNABBA.
Det är iaf det jag hört av dom.
Fjortisar är som kanintofflor, sköna att sätta på, men inget man går på stan med.
  • 0
KoRn är mina absoluta favoriter. Jonathan Davis är bäst. Har så många favoritlåtar så att om jag skrev upp alla så skulle servern förmodligen krascha.
Jag vaknade upp och insåg direkt att jag hade fått ett fel.
  • 0
Ett grymt bra band, helt klart. De har gjort några fantastiska album.
  • 0
Nu känns det som det var väääldigt länge sedan jag lyssnade på Korn. Jag har för övrigt två Korn-tshirts.
I feel like a million bucks!
  • 0
Kan inte förstå hur en tråd med ett sånt här bra band kan läggas ner så fort, de är ju grymma!
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Dom har väl eller ska åtminstone släppa nytt album snart?
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Artillery Force:
Dom har väl eller ska åtminstone släppa nytt album snart?


Japp, Remember Who You Are släpptes för någon månad sedan!, btw varför har jag inte sett den här tråden förut?
  • 0
Citerar ZombieNation:
btw varför har jag inte sett den här tråden förut?

Har varit inaktiv i två år.
I lol'd
  • 0
Så... Någon favoritlåt? Själv så har man en fin topp 5 lista.

1. Coming Undone
2. Word Up
3. Y'all Want A Single
4. Twisted Transistor
5. Evolution


...6. Freak On A Leash


Okej, sex bra låtar.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Ok, några favoriter.

Blind, Did my time, Wake up, Bottled up inside, Faget, Clown, Hey daddy, Freak on a leash.

Word Up och Another brick in the wall är grymma, även fast dom är covers.
  • 0
Kan gissa att du även gillar Breaking Benjamin
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Citerar Ironfist00:
Kan gissa att du även gillar Breaking Benjamin


Vem gör inte det?
I can't change my past, but who the fuck are you to predict my future?
  • 0
Citerar Ironfist00:
Kan gissa att du även gillar Breaking Benjamin


Japp, de är också grymma!
  • 0
Glömde jag säga att dom är usla? =)
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Hehe, grymma kanske är att ta i, men dom är helt okej
  • 0
Har lyssnat på detta band i flera år nu tror jag har alla deras album .. deras senaste har inte gjort mig besviken iaf. Jävligt bra! de har verkligen utvecklat sitt sound genom åren, den senaste verkar ha lite nin influenser vilket inte är dåligt alls!
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
Citerar fantazyscars:
Har lyssnat på detta band i flera år nu tror jag har alla deras album .. deras senaste har inte gjort mig besviken iaf. Jävligt bra! de har verkligen utvecklat sitt sound genom åren, den senaste verkar ha lite nin influenser vilket inte är dåligt alls!

Är det deras nya platta som inehåller dubstep?
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
ja det verkar som det. Är inte säker men de ska ha arbetat med skrillex.. så det kanske svarar på din fråga
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
Citerar fantazyscars:
ja det verkar som det. Är inte säker men de ska ha arbetat med skrillex.. så det kanske svarar på din fråga


Har nämligen hört att KoRn har släppt en dubstep platta,men har dom en jävla dj också...? Det är illa.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!