Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Har ni gjort något olagligt i ert liv?


Citerar Freddas:
Citerar GameKing95 rukit Alko



Att vara alkoholpåverkad är inget brott oavsett ålder och innehav är inte straffbart.



Har testat
  • 0
Heh skryta om att vara olaglig, jag är hällre tyst om det.

  • 0
Jag brukar inte sträcka ut handen när jag svänger åt ett håll när jag cyklar.
  • 0
Jag har haft, och använt flertalet olagliga substanser, cyklat lite vårdslöst ibland, förstört något förmodligen, kan hända att jag snott något litet någon gång också men det antar jag bara.
But I survived, and I know it was only a dream
  • 0
Jag har skjutit en jävla massa fåglar. Vet dock inte om det är olagligt.
  • 0
En gång betalade jag 6 kronor för en glass som jag trodde var en Piggelin. Den kostade väl 9 kronor egentligen. Ni vet, den där glassen som är som Piggelin fast med vanilj inuti.
100% tsun, 0% dere
  • 0
Snattade en hel del Palle Kuling-choklad i mina yngre dagar.
Waffles.
  • 0
Citerar gamer_42:
En gång betalade jag 6 kronor för en glass som jag trodde var en Piggelin. Den kostade väl 9 kronor egentligen. Ni vet, den där glassen som är som Piggelin fast med vanilj inuti.


Päronsplitt.
  • 0
Citerar Xbox-360:
Päronsplitt.


Just det, tack. Den var det. God som fan.
100% tsun, 0% dere
  • 0
Citerar April Tårar:
Jag har haft, och använt flertalet olagliga substanser


  • 0
Citerar April Tårar:
Jag har haft, och använt flertalet olagliga substanser


Vanilla coke?
100% tsun, 0% dere
  • 0
<quote author="Junansou">Jag brukar inte sträcka ut handen när jag svänger åt ett håll när jag cyklar.</quote
är det olagligt ?
Vill du spela PES 2008 (wii) Online skicka ett pm
  • 0
Jag har laddat ner musik och film, cyklat utan hjälm (lol), och en gång klottrade jag på lite träd och buskar. Moped åkte jag ett par gånger innan jag fyllde 15, mm...
  • 0
Citerar ADAm-wii-psp:
<quote author="Junansou">Jag brukar inte sträcka ut handen när jag svänger åt ett håll när jag cyklar.

Är det olagligt `?


Jag tror det
  • 0
Citerar torbli79:
Stealth is the shit .

När jag snodde skylten var det kl. 01.00. Göstas Väg sitter nu på min vägg.


Torbli79 heter Gösta! Nästa gång du ska skriva i MNC får du börja med "In kommer Gösta, in kommer gösta"...

Om man får tillbaka för mycket växel när man köpt något och tar det, vad är det då?

Stöld?
I lol'd
  • 0
Brutit mot nästan alla cykel lagar, Fysikens lagar och trampat på en katt. Och sist men inte minst, dödat en pensionerad dansk kille, av misstag förstås, han råkade ramla på min kniv...

Vad är MNC?
When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down.
  • 0
Citerar Vipraxay:
Om man får tillbaka för mycket växel när man köpt något och tar det, vad är det då?

Stöld?



Slarv av kassapersonalen. Jag köpte en dricka för 15 kr en gång och betalade med en tjuga, hon i kassan trodde hon lade den i kassa-apparaten men istället gav hon tillbaka den till mig. Jag sa inget. Köpte en chipspåse för samma tjuga efteråt.
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Citerar unknown:
Heh skryta om att vara olaglig, jag är hällre tyst om det.


Samma här.
Pew! Pew! Pew!
  • 0
  • Trog
  • Trog
skulle gärna vilja klottra ner min lista här, bara för att jag vet att jag är värst. men ett smakprov: Rattfylleri, stulit för tusentals kronor och inbrott. sen såklart massa annat smått o gott
I just dont know what went wrong
  • 0
Jag kom på en evighetsmaskin.
Voglio Super Mario Galaxy, adesso!
  • 0
Citerar crazy in wii:
Slarv av kassapersonalen. Jag köpte en dricka för 15 kr en gång och betalade med en tjuga, hon i kassan trodde hon lade den i kassa-apparaten men istället gav hon tillbaka den till mig. Jag sa inget. Köpte en chipspåse för samma tjuga efteråt.


Hehe kommer ihåg att jag köpte en delikatoboll för 5 kr i cafeterian en gång, lämnade fram en 20-lapp och fick tillbaka två tior och en femma = grov stöld
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar nighthawk:
Hehe kommer ihåg att jag köpte en delikatoboll för 5 kr i cafeterian en gång, lämnade fram en 20-lapp och fick tillbaka två tior och en femma = grov stöld

Grand theft delikatoboll
Även den starkaste måste ta i när han skiter!
  • 0
Citerar terminator9:
Grand theft delikatoboll


Ja men tänk om man kunde påverka folk så att man alltid fick en tia extra i växel, då skulle man ju efter ett tag bli riktigt rik och dessutom är tio kronor lagom lite för att fortfarande ska vara diskret. *My evil plan to take over the world*
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Har aldrig, aldrig gjort något olagligt. och jag tänker inte göra det heller.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Citerar luddeking:
Har aldrig, aldrig gjort något olagligt. och jag tänker inte göra det heller.



Thats the spirit!
Kan jag få 2000 kr?
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Kom just på att jag inte förstår varför den här tråden inte har stängts tidigare. Förutom att en polis som faktiskt orkade bry sig, lätt skulle kunna spåra upp er och faktiskt ha bevis för det ni har "erkänt" här, så diskuterar ni fildelning vilket är mot Gamereactors regler. //Poindaxter