Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur är vädret där du bor?


Regnigt och kallt! Ohh jag älskar det.
  • 0
Citerar DesertPunk:
Regnigt och kallt! Ohh jag älskar det.





här är det varmt, men det blåser ganska mycket. (men blåser iaf varmt) typ molnigt 50% soligt 50%
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Regnet faller i Stockholm stad. Norra
Harmony is the way of winning
  • 0
Citerar DesertPunk:
Regnigt och kallt! Ohh jag älskar det.


Ma tva!
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
*Tittar på mätaren och läser*......"Out: 4,9 Celcius" WTF!? Det är något fel på den. Måste slängas omedelbart
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Grått & blåsigt.. Som vanligt (örebro)
Alla snälla flickor kommer till himlen. Ni andra kan komma hem till mej! Grr
  • 0
Blåsigt och Kallt... men ujag njuter ändå
  • 0
grått och duggregn!
  • 0
Regnigt och blåsigt.
  • 0
Regnet har sagt sitt. Det är blöt och tråkigt ute. JÄVLA SOMMAR!
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Blåsigt.
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Regnit och det gillar jag.
Korvbulle.
  • 0
Om vi ville, så skulle vi kunna anlägga en swimmingpool i trädgården. Vi skulle kunna fylla den med regnvatten på 10 minuter
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
Regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, och åter regn!

Hej, hej sommar!!!
  • 0
  • Bohm
  • Bohm
Citerar Homer S:
Regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn, och åter regn!

Hej, hej sommar!!!


och lite mer regn
I dont need to "get a life". I'm a gamer, I have lots of lives!
  • 0
skit
Mina pronomen är fruktansvärt ointressanta, men mina adjektiv däremot: lång och snygg
  • 0
Spöregn
  • 0
Regnet har uppenbarligen upphört. Tror jag.
  • 0
Soligt 10-15 + grader
  • 0
Regnet vräker ner... bara 15*C. Torsdag ska visst bli ganska otrevlig! Kapstaden är inte så mysigt på vintern
Do not underestimate the powers of the dark Läsk!!!
  • 0
Citerar Cobald:
Regnet vräker ner... bara 15*C. Torsdag ska visst bli ganska otrevlig! Kapstaden är inte så mysigt på vintern


Är du i Sydafrika? oO "Coolt."
  • 0
Uppehåll, tror det börjar att regna igen när som helst.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Skyfall.
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
  • V
  • V
Det blåser allt för mycket, även med inslag av regn
YAWP!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!