Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Glassarna som ska förbjudas!


Citerar The Haymaker:
ett neutralt namn vore bäst enligt mig.


Hmm, kommer faktiskt inter på några... Möjligtvis "Raspberry Star" men det låte4r lite Tjejigt det med...
"I'd rather be hated for who I am, than loved for who I'm not" - Kurt Cobain
  • 0
Citerar Sir Pringles:
Citerar The Haymaker:ett neutralt namn vore bäst enligt mig.

Hmm, kommer faktiskt inter på några... Möjligtvis "Raspberry Star" men det låte4r lite Tjejigt det med...

Raspberry action hero star with machine guns and lip-gloss.
Goats who stare at men.
  • 0
Citerar Aiklund:
Raspberry action hero star with machine guns and lip-gloss.


Worst... Name... Ever! xD
"I'd rather be hated for who I am, than loved for who I'm not" - Kurt Cobain
  • 0
Citerar Sir Pringles:
Citerar Aiklund:Raspberry action hero star with machine guns and lip-gloss.

Worst... Name... Ever! xD

Jo, men visst vore det kul om dom skulle döpa den till det.
Goats who stare at men.
  • 0
Citerar Aiklund:
Jo, men visst vore det kul om dom skulle döpa den till det.


Det är sant...
"I'd rather be hated for who I am, than loved for who I'm not" - Kurt Cobain
  • 0
men vem vet? allt kanske är en konspration?

88'an. nynazister försöker med submila medel göra världen redo för återinförandet av en efterföljare till deras kära Führer.

Girie. ett förök av F! att ta över glassmarknaden genom att lansera en glass som är så långt från dom att ingen begriper kopplingen.

Svampbob Fyrkant. det första steget av en invasion från havens djup...
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Citerar Kazakovich:
men vem vet? allt kanske är en konspration?

88'an. nynazister försöker med submila medel göra världen redo för återinförandet av en efterföljare till deras kära Führer.

Girie. ett förök av F! att ta över glassmarknaden genom att lansera en glass som är så långt från dom att ingen begriper kopplingen.

Svampbob Fyrkant. det första steget av en invasion från havens djup...



Hahahahahah xD Fan sant xD
Suger det med att jag inte har en lika bra signatur som er? I så fall, smsa in förslag till min mobil med bättre förslag på 073-690 058 ärsh fuck tha rest!
  • 0
Citerar Broken Bird:
Citerar Kazakovich:men vem vet? allt kanske är en konspration?

88'an. nynazister försöker med submila medel göra världen redo för återinförandet av en efterföljare till deras kära Führer.

Girie. ett förök av F! att ta över glassmarknaden genom att lansera en glass som är så långt från dom att ingen begriper kopplingen.

Svampbob Fyrkant. det första steget av en invasion från havens djup...


Hahahahahah xD Fan sant xD

Hahahahahah xD Eller inte xD ( )
Goats who stare at men.
  • 0
Magnum måste ju ha gått ifrån vara världens mest hyllaste glass till världens mest hatade. Seriöst, hur kan man vara en del av ett mångmiljon företag och släppa så ynkliga glassar som innehåller lika mycket smak som billig coop-glass? Toppen av isberget är de alltid som dyrast i frysdisken. Enda glassen som är god från dem i dagsläget är typ den vitrosa.

Är som sagt flera millenium sen jag käkade pinnglassar. Blev lite tradigt.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!