Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Finnar, finnar och finnar!


Har du finnar ?

Jag har på ryggen lite på ansiktet, nacken, skit lite på halsen men jag bryr mig inte så mycket men min polare sa att det var äckligt men finnar då, började jag tänka på det lite. Orkar inte klämma ut dom nu, kanske någon annan gång.

Vart har du dina finnnar ?

aja, kärlek&respekt

P.S Fan vad skönt med lov!
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
  • ps2
  • ps2
Htar finnar, man blir aldrig av med dom och nu har jag börjat få runtnacken också
  • 0
Några irrelevanta av ett småskaligt antal på någon perifer lokation befläckandes mitt fagra anlete.
  • 0
Jag har finnar i ansiktet, mest på hakan faktiskt.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Jag är en finne med finnar.
Tie me in chaos, bind me in pain, Sanctioned forty-nine theurgy chains
  • 0
Ansiktet, har en hel del porer på näsan, och lite finnar på haka/tinning samt ibland även på kinderna/halsen... Men det är inte särkilt mycket nuförtiden.
  • 0
Citerar Deathsoul:
Jag är en finne med finnar.


Nenne, jag e det.
Zombies ate my fridge, and stole my liquor!
  • 0
Finnar är hemska, pormaskar, fet hy, torr hy går in i samma kategori.
Det är ett stort problem för mig. bet brukar vara ansiktet om det skulle ploppa upp en finne eller två, annars så är min näsa rena rama mötesplatsen för pormaskar.
Håll borta finnar och andra dermatologiska... felsteg genom att använda Peelinggel eller bara någon tvättgel emot fet hy varje kväll, återfukta sedan med någon kräm som dessutom kanske håller både pormaskar och finnar på avstånd.
Om du har en elak finne, tveka inte att klämma på den, min hy är nästan den mest finnfria bland kompisarna, och jag klämmer dagligen på allt möjligt i ansiktet (för att få bort det som inte ska vara där).
Det känns mest som en myt att det skulle fara in smuts och sånt, bara man är ren om händerna så!
Efter duschen på morogonen återfukta ansiktet men även problemområden som ryggen.
Jag är tack och lov förskonad mot finnar på ryggen, det ser lite... hrrmm... inte helt rätt ut, en kompis har en hel del, det är ett otroligt svårbehandlat område, tyvärr.
Life is Soon.
  • 0
Jag har i princip aldrig drabbats av finnar. Något jag är väldigt glad för.
  • 0
Man kan ju undra om sånt grejs som säljs på tv-shopen (clear active tror jag det heter) fungerar. Jag börjar bli nyfiken på det...

Annars har jag väl måttligt med finnar och sånt. Använder sedan en tid tillbaka ett medel, Aco från apoteket, som ska förebygga acne. Det hjälper till viss del.

Det där med att klämma finnarna brukar jag och göra men det ska antagligen vara lättare att på ärrbildningar då, enligt bland annat min mamma (hon har säkert fel ). Men det är också, som Apollon säger, viktigt att vara ren, annars blir det bara värre.
I'm going to leave the planet burning.
  • 0
Citerar thording:
Jag har i princip aldrig drabbats av finnar.

Samma här faktiskt.
"I know I ain't doing much, doing nothing means a lot to me" - Bon Scott
  • 0
Citerar thording:
Jag har i princip aldrig drabbats av finnar. Något jag är väldigt glad för.

Citerar Mandatory:
Citerar thording:Jag har i princip aldrig drabbats av finnar.
Samma här faktiskt.


Lucky bastards
I'm going to leave the planet burning.
  • 0
Citerar Denati:
Lucky bastards


Vadå?? Finnar e sexigt...
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Citerar Zapi0:
Vadå?? Finnar e sexigt...


Så kan man också se det...

I'm going to leave the planet burning.
  • 0
Jag har inga finnar längre, blev aldrig direkt drabbad av acne. Bara lite i ansiktet under de lägre tonåren.
Il Capitano
  • 0
Bästa som jag anväder är Stioxyl, finns på apoteket.

Vitamin-B5 har jag också hört ska fungera skitbra, bättre än stioxyl till och med.

Man ska absolut inte använda tvål när man tvättar sig i ansiktet då du bara blir torr och finnarna stannar kvar. Man ska akta sig för att klämma finnar, speciellt de som sitter i ansiktet då du kan få fula ärr som stannar för resten av livet istället för en finne som stannar någon vecka med behandling.
Det finns inget fejkat på internet
  • 0
Jag har haft typ 5 finnar sammanlagt i hela mitt liv
Blah
  • 0
Finnar är skitkul o klämma (speciellt om dom är stoora)!!!

Tillagt 2007-04-06 00:14:
Jag har alldrig haft särskilt mycket finnar, men däremot så har jag världens fetaste hud i ansiktet! Så jävla störande, liksom jag tvättar ansiktet flera gånger dagligen och jag äter nästan inget fett, men ändå blir jag alltid blank som tusan i ansiktet
Alla snälla flickor kommer till himlen. Ni andra kan komma hem till mej! Grr
  • 0
Citerar metal crew:
Finnar är skitkul o klämma (speciellt om dom är stoora)!!!

Tillagt 2007-04-06 00:14:
Jag har alldrig haft särskilt mycket finnar, men däremot så har jag världens fetaste hud i ansiktet! Så jävla störande, liksom jag tvättar ansiktet flera gånger dagligen och jag äter nästan inget fett, men ändå blir jag alltid blank som tusan i ansiktet


du ska inte tvätta det! eller om du ska gör det inte ofta använd clearasil eller nåt direkt efter!
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
En kille i klassen har så otroligt många finnar på ryggen så att man mår illa av att titta på det. Han gör heller ingenting åt dem.
"I play all this weird stuff, but if I just look like me, it just isn't going to work. But if I'm, like, this weird freak.... It opened the door to endless possibilities."
  • 0
Citerar Janiator:
En kille i klassen har så otroligt många finnar på ryggen så att man mår illa av att titta på det. Han gör heller ingenting åt dem.


Så du sitter och stirrar på hans finniga rygg?
Tie me in chaos, bind me in pain, Sanctioned forty-nine theurgy chains
  • 0
Citerar vincent_XXX:
Citerar metal crew:
Finnar är skitkul o klämma (speciellt om dom är stoora)!!!

Tillagt 2007-04-06 00:14:
Jag har alldrig haft särskilt mycket finnar, men däremot så har jag världens fetaste hud i ansiktet! Så jävla störande, liksom jag tvättar ansiktet flera gånger dagligen och jag äter nästan inget fett, men ändå blir jag alltid blank som tusan i ansiktet


du ska inte tvätta det! eller om du ska gör det inte ofta använd clearasil eller nåt direkt efter!


ok.. vad är klerasil?
Alla snälla flickor kommer till himlen. Ni andra kan komma hem till mej! Grr
  • 0
Citerar Janiator:
En kille i klassen har så otroligt många finnar på ryggen så att man mår illa av att titta på det. Han gör heller ingenting åt dem.


Amen du!

Jag har ett tips:

Sluta titta då, och säg det till han istället för att snacka skit om han för dina polare

skoja en kille i min klass har acne men det blir bättre med tiden och hans rygg är .... som i han i din klass kanske men ... ändå najs

Tillagt 2007-04-06 00:52:
Citerar metal crew:
Citerar vincent_XXX:Citerar metal crew:
Finnar är skitkul o klämma (speciellt om dom är stoora)!!!

Tillagt 2007-04-06 00:14:
Jag har alldrig haft särskilt mycket finnar, men däremot så har jag världens fetaste hud i ansiktet! Så jävla störande, liksom jag tvättar ansiktet flera gånger dagligen och jag äter nästan inget fett, men ändå blir jag alltid blank som tusan i ansiktet


du ska inte tvätta det! eller om du ska gör det inte ofta använd clearasil eller nåt direkt efter!

ok.. vad är klerasil?


Det är ett medel mot finnar o fethud, sök upp det & be din mor att skaffa det !
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
Det brukar faktiskt funka med att sola (vanlig sol, ej solarium) för mig också. Vet inte om det är en tillfällighet men det verkar torka ut finnarna och göra så att de försvinner eller nåt
I'm going to leave the planet burning.
  • 0
Citerar vincent_XXX:
Citerar Janiator:
En kille i klassen har så otroligt många finnar på ryggen så att man mår illa av att titta på det. Han gör heller ingenting åt dem.


Amen du!

Jag har ett tips:

Sluta titta då, och säg det till han istället för att snacka skit om han för dina polare

skoja en kille i min klass har acne men det blir bättre med tiden och hans rygg är .... som i han i din klass kanske men ... ändå najs

Tillagt 2007-04-06 00:52:

Citerar metal crew:
Citerar vincent_XXX:Citerar metal crew:
Finnar är skitkul o klämma (speciellt om dom är stoora)!!!

Tillagt 2007-04-06 00:14:
Jag har alldrig haft särskilt mycket finnar, men däremot så har jag världens fetaste hud i ansiktet! Så jävla störande, liksom jag tvättar ansiktet flera gånger dagligen och jag äter nästan inget fett, men ändå blir jag alltid blank som tusan i ansiktet


du ska inte tvätta det! eller om du ska gör det inte ofta använd clearasil eller nåt direkt efter!

ok.. vad är klerasil?


Det är ett medel mot finnar o fethud, sök upp det & be din mor att skaffa det !



ok.. men varför ska jag be min mor skaffa det? Hon har inga finnar dirrekt..
Alla snälla flickor kommer till himlen. Ni andra kan komma hem till mej! Grr
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!