Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Talang 2007


Programmet äger.
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Citerar Piano Man:
Ni tror ju förstås att jag snackar bull ... men jag ska faktiskt vara med. Vad kan jag inte avslöja, men det har med styrka och tänder att göra. Kolla nästa vecka.


Hey Piano Man, vad hände med ditt uppträdande... eller var det du som gjorde vikinglyftet?

Förrexten, de där levande ragdollsen var ju grymma
Do not underestimate the powers of the dark Läsk!!!
  • 0
Igentligen är inget av bidragen värt en miljon kronor. Vem som helst kan lära sig de sakerna.
Meningen med livet är att överleva. För man har ju bara en chans, eller?
  • 0
Självklart så missade jag programmet.. Var det bra? Var det en brud som körde i en ring?
  • 0
Lilltjejen som gick vidare sög... hon har ingen aning om hur man sjunger. Hon gick vidare för att hon är en liten snorunge... diablo killen ägde men gick inte vidare. Flopp!
Good Better Benetton
  • 0
Citerar Benetton:
Lilltjejen som gick vidare sög... hon har ingen aning om hur man sjunger. Hon gick vidare för att hon är en liten snorunge... diablo killen ägde men gick inte vidare. Flopp!

Ok, typiskt att missa diablo killen, jag ska ta o se reprisen imorn.
  • 0
Programmet äger.

... Inte.

Själv tycker jag det är fruktansvärt fjantigt och pinsamt. Tobbe-trollkar som varje gång han ser något som är färgglatt skiner upp som en övermogen citron och hoppar upp och ned i sin stol som den värsta Mr. Green.
Och den där andra tjejen i juryn som jag inte kommer ihåg vad hon heter... ja, just precis nu kommer jag inte på något dåligt om henne.
Bert Karlsson finns det väl inte så mycket att säga om. Paddlik är han i alla fall, och personligen hatar jag honom, av helt befängda skäl.
Vi bara dör ju så jävla mycket hela tiden.
  • 0
Gick luftakrobaten Linda vidare?
  • 0
skåningen elias var fan grym
Kom igen HIF^^
  • 0
Gick luftakrobaten Linda vidare?

Jejjemen.

... Eller nej, det vet jag ju inte. Jag tittade självklart inte på programmet. Inte då... *tittar sig oroligt omkring*
Vi bara dör ju så jävla mycket hela tiden.
  • 0
Citerar Floyd:
Gick luftakrobaten Linda vidare?

Jejjemen.

... Eller nej, det vet jag ju inte. Jag tittade självklart inte på programmet. Inte då... *tittar sig oroligt omkring*

Hon gick vidare!! Det är en polare till mig.
  • 0
Jag tyckte att han slowmotionsnubben var bra.
Duspeeqazou! I see you!
  • 0
Citerar Eduardo Rodriguez:
Jag tyckte att han slowmotionsnubben var bra.


Det var ju inte idag! Förresten var luftakrobaten kass, tråkig.

Robotmannen har nog varit bäst hittills.
  • 0
Slowmo Phax kommer att vara utklädd till Super Mario nästa vecka! Klockren.

Den lilla popkillen var cool idag, man märkte också att juryn har blivit hårdare.
  • 0
Funky Four Brothers (Eller var de heter) ska vinna!
  • 0
Baby Bang, Zillah & Totte och Slowmotion Phax är enligt mig roligast att se på!
"Vote me for årets troll!"
  • 0
Citerar Toy-Boy:
Baby Bang


Hatar honom.
complications of a mastermind
  • 0
Talang 2007 var bra i början men nu är det tråkigt.
  • 0
Baby bang är bäst ikväll men överlag så tyckte jag om Beatbox Mahyar. Men han åkte ut redan i semifinal
I never pretend to be something I'm not. You get what you see, when you see what I've got. We live in the real world, I'm just a real girl. I know exactly where I stand.
  • 0
Har finalen varit än? Och om den har varit, vem vann?
I'm a J.Ä.B.Ä.D.S.S.T.F.U ;P
  • 0
det är en kvart kvar av finalen,
I never pretend to be something I'm not. You get what you see, when you see what I've got. We live in the real world, I'm just a real girl. I know exactly where I stand.
  • 0
Zillah och Totte vann!

Fan va kass! Mimmi skulle vinna!
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Citerar Matte:
Fan va kass! Mimmi skulle vinna!


Mimmi? Var det hon som sjöng? Har hört folk som är mycket bättre än henne... Inte för att skryta men min sångröst är... fin
Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut
  • 0
Citerar rankko:
Mimmi? Var det hon som sjöng? Har hört folk som är mycket bättre än henne... Inte för att skryta men min sångröst är... fin


För alla som inte hör den.
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Citerar Per_92:
För alla som inte hör den.


Tyvärr, första gången jag hörde den som ett eko på vent höll jag på skita ned mig. Fast i 6:an så sa faktiskt vår musiklärare att utan mig så hade hela avslutningen gått åt helvete. Sedan så gjorde jag en Homer...
Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!