Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Favorit-tennisspelare


Finns det någon annan än Söderling just nu??
  • 0
Yay. Då får vi se hur han klarar sig mot Federer/Potro.
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Janis_Joplin:
Grande, så jävla grande. Detta är stort. Riktigt stort




James Blake. Sen Federer.
  • 0
ROBIN SÖDERLING! Bragdguldet är säkrat, Charlotte Kallas slalombacke kan ju ta sig nånstans.
  • 0
Om Robin Söderling besegrade Rafael Nadal så kan han ju besegra Roger Federer.
Ingen svensk tjej lyckas ju komma vidare, inte konstigt att ligga på platser över 100.
Men jag tror Robin Söderling kan bli världsmästare.
Hoppas han blir det!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Fredrik Nadal


Rafael.

Citerar Tailgunner:
ROBIN SÖDERLING! Bragdguldet är säkrat, Charlotte Kallas slalombacke kan ju ta sig nånstans.


Absolut.
  • 0
Citerar AG Jati:
Han slog även Nr 10 i kvartsfinalen, nu väntar semi.


Den hade redan spelats när du skrev det.
  • 0
Söderling för fasen, och jag måste påpeka att han var min favorit långt innan årets Roland Garros. Man har ju sett honom spela mot svinet Nalbandian i Davis Cup, och mot Nadal i Wimbledon. Och sen har vi ju OS, där han vann silver i dubbel om jag inte minns fel.
  • 0
Om någon i Sverige som inte älskar Söderling nu så får dom föfan åka till Danmark.
Prying open my third eye.
  • 0
Citerar G-Force:
Och sen har vi ju OS, där han vann silver i dubbel om jag inte minns fel.


Var det inte Johansson och Aspelin?
  • 0
Andy Roddick. Älskar hans servar.
You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
  • 0
Citerar Tailgunner:
Var det inte Johansson och Aspelin?


Det kanske det var
  • 0
Citerar G-Force:
Det kanske det var


Jag är ingen tenniskunnare precis, men jag har för mig att det var så.
  • 0
Jävlar vad det är kul med Söderling. Såg större delen av matchen + tennisprinsarna (eller nått i den stilen) på 2:an idag. Om man inte får ta svenska spelare så är nog min favorit Roger Federer. Jag kan inte så mycket om tennis, men jag tyckedr han spelar ganska kul och känns som en schysst snubbe
Världsherravälde
  • 0
Missar finalen på söndag. Reser iväg då
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar AG Jati:
Men jag tror Robin Söderling kan bli världsmästare.


Vad menar du med världsmästare? Om du menar 1:a på världsrankingen tror jag (tyvärr) inte det, men han kommer klättra som en stucken gris på rankingarna efter denna tävling.

Tillagt 2009-06-05 19:32:
15:00 Söndag SVT 1 - LA GRANDE FINALE!!
Världsherravälde
  • 0
Citerar SputniQ94:
Vad menar du med världsmästare? Om du menar 1:a på världsrankingen tror jag (tyvärr) inte det, men han kommer klättra som en stucken gris på rankingarna efter denna tävling.

Man måste i princip vinna Wimbeldon för att komma etta på rankingen
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar Tailgunner:
Jag är ingen tenniskunnare precis, men jag har för mig att det var så.


Du har rätt, det var så. Klantigt av mig. Jag har så kasst minne. Kommer knappt ihåg vad jag gjorde förra veckan...
  • 0
Citerar SputniQ94:
15:00 Söndag SVT 1 - LA GRANDE FINALE!!


Tack. Det var allt jag ville veta.

Citerar The_gunners:
Man måste i princip vinna Wimbeldon för att komma etta på rankingen


Alla Grand Slam-turneringarna räknas väl lika mycket?

Min favorit är förövrigt Ana Ivanovic.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Citerar Denari:
Alla Grand Slam-turneringarna räknas väl lika mycket?

Vet inte riktigt men det var Wimbledon-finalen som gjorde att Nadal blev etta och Federer tvåa.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Robin Söderling
Evil Is Back
  • 0
Federer för han är en Romanista.
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Om jag ska skriva något relevant så är, och var, Guillermo Coria min absoluta favorit när det kommer till tennis.
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Rafael Nadal.
"Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel."
  • 0
Citerar Tailgunner:
ROBIN SÖDERLING! Bragdguldet är säkrat, Charlotte Kallas slalombacke kan ju ta sig nånstans.


Slalombacke? Hon är ju längdskidåkare
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!