Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken är eran favoritpizza?


Ägg, ägg på pizza?
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Jag tycker inte om pizza.
  • 0
Gyros-kebab
If practice makes perfect and nobody's perfect, then why practice?
  • 0
Citerar Rösti:
Ägg, ägg på pizza?


Ägg är ju übersmaskigt på pizza
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Har inte prövat så många pizzor faktiskt. Men jag säger kebabpizza
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Citerar Rösti:
Ägg, ägg på pizza?


ägg, ägg på pizza. Asgött.
  • 0
KebabPizza. Världens bästa saker kombinerade Kebab +Pizza = Otroligt utsökt!!!!! Gått nytt år BTW!!!!
Kan jag få 2000 kr?
  • 0
ehh pizza och skrovmål blandade = calskrove
nej det har jag inte smakat, men pizza är inte gott. men en calzone utomlands är ju alltid god,
halo 3 så lätt spel
  • 0
Pizza med massor med ost (Gärna parmensanaost.), skinka, köttfärs, lök, soltorkade tomater, musslor (Utan skal), räkor och tonfisk inbakad!
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Antingen typ oxfilé och bearnaisesås, en kycklingpizza med ananas och curry e.t.c.(finns på take off i Boden) eller så en med skinka, Banan, Ananas och lite curry.

Mm, kanske lite dålig pizzasmak som vissa skulle säga men jag tycker verkligen om det.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Mexicana
Mmm...
Paj är svaret på livets alla frågor!
  • 0
Pizza med kebabkött är sagolikt gott.

Btw Ribcage, jag hann visst inte svara i MNK, utan jag smyger in ett meddelande här. Kan tänka mig att det är läskigt. Särskilt när det är mörkt ute. Men det verkar ju inte vara ett allt för tjatigt jobb och bra betalt. Skulle nog acceptera om någon kom med förfrågan.
  • 0
ludde, du fick ett pm också?

För att vara On Topic så slår jag ett slag för Mike's special nere på skolan.

Ingredienser: Allt möjligt blandat gott.

Jag skämtar inte, det står så. Kommer aldrig att äta det. De kan lika gärna skriva rester. Käkade för övrigt en riktigt hemsk jävla pizza därifrån som jag fick kväljningar av. Allt på den smakade gammalt
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Men de bästa pizzorna är de man lägger själv.

Ingredienser: Allt möjligt begagnat gott.

  • 0
Men vem fan skriver "Allt möjligt blandat gott." egentligen? Tar de allt som de tycker är gott, kör det i en mixer och häller ut på pizzan? Prinskorv, glass, jordgubbar, öl e.t.c. Mm, smaklig måltid.

Näe, inte fräscht ställe alls. Efter den där pizzan iaf. Vågar inte äta där igen, trots att hämtpizza kostar 35 kr.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Ribcage:
Men vem fan skriver


Mike?

  • 0
Citerar ludde1991:
Mike?


Mm, sluskig liten japan/kines(?).
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Björkskatan special, mmm
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Kebabpizza med pommes
WishOfJumping på xbox live & PSN
  • 0
Festpizza. På den hittar du tomatsås, ost, bearnaisesås, oxfilé och sparris. Petar bort sparrisen.
Det man inte minns tar man ingen skada av.
  • 0
Kebabpizza, tveklöst! Med massor med vitlökssås!

Citerar zyber:
med pommes


Hur kan man orka pommes efter en stor Pizza?
  • 0
Citerar Holmfrid:
Björkskatan special, mmm


Pålägg?
Once is luck. Twice is skill.
  • 0
Capricciosa är alltid god.
  • 0
Det finns ett antal kriteriet en bra pizza ska kunna uppfylla för att klassas som just det. Enligt mig så är innehållet i pizzan tämligen oväsentligt. Utan det är hur flotig den är som avgör. Desto mera flott, dest godare. En tumregel som ofta stämmer.
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!