Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken är eran favoritpizza?


Hjo-Special - Kebabpizza med pommesfrites

Så jävla god xD! Sitter och väntar på en nu, har inte ätit på hela dagen så jag är helt utsvulten
ballz of steel
  • 0
  • Dve
  • Dve
Hjo-special? I min hemstad kallar vi den för andreas. Vilket fall som helst så är "Sverige" god. Kebabpizza med isbergsallad på. MUMMA.
Bara att jag inte orkar en hel sådan så det brukar bli en hederlig Hawaii för min del, men jag är inte ledsen.
thats pure gonzo
  • 0
Kebab-FTW!
"Get the coooool, get the cool shoe shine.."
  • 0
Familjekebabpizza med jordnötter;)
  • 0
Mexikanskt, Kebab och Oxfile special.
Harmony is the way of winning
  • 0
Bologna, köttfärspizza!
...
  • 0
California!!! Ananas, krabba, räkor och skinka!!!
Du vet att du vill ha mig.
  • 0
Kebabpizza. Bah, att säga något annat än kebab borde vara straffbart med skol-tv.
100% tsun, 0% dere
  • 0
Kebabpizza med blandad sås fast med fläskfilé istället för kebabkött.
42
  • 0
Peperoni (Paprika, räkor, tonfisk och räkor) och Tropicana (Skinka, ananas, bananskivor och curry). Om jag vill gotta mig ordentligt så beställer jag ibland den 10 :- dyrare Quatro Stagione (Champinjoner, skinka, räkor, musslor, oliver och kronärtskocka).
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
Jordnötter, ZOMFG säger jag bara...
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
Det finns nog inget speciellt namn för den men kebabpizza med pommes
  • 0
Citerar Dve:
Hjo-special? I min hemstad kallar vi den för andreas. Vilket fall som helst så är "Sverige" god. Kebabpizza med isbergsallad på. MUMMA.
Bara att jag inte orkar en hel sådan så det brukar bli en hederlig Hawaii för min del, men jag är inte ledsen.



är inte det en vanlig kebab? så är det i uddevalla iaf:p

bästa pizzan e lätt monster kebab pizza me pommesfrites
so bright so you can lose your sight
  • 0
  • race
  • race
vesuvio tycker jag är den bästa.
  • 0
En med Kebab oksekød ost tomatsovs chilli! Det er den bedste pizza i verden.
  • 0
Gillar ni Hawaii så måste ni testa det här! Hawaii med bacon på, otroligt gott!
We own your fucking dreams!
  • 0
En pizza som jag inte vet vad den heter, men det är typ oxfile´ och beanaisesås på den.

Den e skitgo!

Tillagt 2007-07-27 12:26:
är´e nån som har smakat ÄKTA italiensk pizza. Det har ja. åt det i Venedig och det var grovsalt(:shock på den!
"- Berlusconi kan få hur många kvinnor han vill gratis."
  • 0
Vesuvio, Azteka eller hemmagjord.
Det finns ingen som heter 91maan90
  • 0
kebab pizza FTW
"They say their fans are ghosts. You don't see or hear them." Almunia about Chelsea
  • 0
En jämn kamp mellan kebab och San Pietro...
Du är långsamt döende, lev med det. Höhöhö
  • 0
Hmm...Djupfryst är det Grandiosa - Kebab. Annars är Pizza Sarda god (fast såvitt jag vet finns den bara på Sardinien).
  • 0
Idag åt jag hemlagad pizza med quorn, lök, tacosås och gurka. Riktigt gott faktiskt, även om kanten blev lite väl knaprig.
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Ferrara - fyra sorters ostar eller Gorgonzola, utan skinka. Har lök och gorgonzolaost på, utöver tomat/ost. Brukar även lägga till ett ägg ovanpå paketet.
Once is luck. Twice is skill.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!