Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken är eran favoritpizza?


Nu går jag lite off-topic. men det finns en pizza som heter cannibale. Är det någon som känner som jag och förknippar detta ord med kannibalism och därför tycker att det känns äckligt att äta pizzan ( jag har aldrig ätit den ). slutade till och med att gå till ett ställe bara för att de hade den där...
If practice makes perfect and nobody's perfect, then why practice?
  • 0
Vesuvio, enkel men klassisk.
  • 0
Hawai, för jävla underbar
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Den har flera namn; Africana, Madonna and so on. Men ingredienserna är tomat, ost, skinka, banan och curry. Tyckte det lät lite konstigt första gången jag beställde den, men nu är jag fast. Jag och en polare delade på en familjepizza av den i häromdagen.
Do you have any good old ham?
  • 0
Margheritta med mozzarellaost, färsk basilika roccolasallad, stenugnsbakad förstår sig. Gott med Parmaskinka på också.
Goats who stare at men.
  • 0
Citerar -RadiuZ-:
Den har flera namn; Africana, Madonna and so on. Men ingredienserna är tomat, ost, skinka, banan och curry. Tyckte det lät lite konstigt första gången jag beställde den, men nu är jag fast. Jag och en polare delade på en familjepizza av den i häromdagen.


Det låter så helvete fel
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Vesuvio är god.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Calzone med kebabkött är riktigt gott
"I'd rather be hated for who I am, than loved for who I'm not" - Kurt Cobain
  • 0
Pizza?!?! Kebabtallrik med starksås is teh shit!
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Al Tono

Tonfisk
  • 0
Citerar Siegfried:
Det låter så helvete fel


Testa den
Do you have any good old ham?
  • 0
Citerar Sir Pringles:
Calzone med kebabkött är den bästa pizzan som finns*
God dag, herr Defekt.
  • 0
KEBABPIZzAAAAAAAA med stark vitlöksås
  • 0
jag föredrar Hawaii
  • 0
Kebabpizza eller Bussola.
  • 0
Citerar Hawk III:
jag föredrar Hawaii

Ananas på pizza = Urrrghh..
  • 0
kebabpizza
  • 0
Citerar Silverado:
Så länge det inte är djur på den så är det gott, men kebabsås är ju ett måste på en pizza.

Jag håller med. Kebabsåsen bör dock vara hemlagad så att man inte får några extra "ingredienser" med.
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Capriciosa, simpel och gooood. Fast dom får en käftsmäll om dom lägger på konserverade champinjoner. Kan vara gott att ha kebabsås på den också.

En sak jag stör mig på dock, det är att alla vegetariska pizzor är toppade med kronärtskocka, så jävla äckligt. Känner ingen som tycker om det, varken icke-vegetarianer eller vegetarianer.
They say that dreams are only real as long as they last. Couldn't you say the same thing about life?
  • 0
Citerar Psychosis:
Känner ingen som tycker om det, varken icke-vegetarianer eller vegetarianer.


Åh, jo, det är så gott, så gott så. Även mina päron tycker om det.
  • 0
  • Missing Avatar
  • b00m
Mashmod: Banan, jordnötter, red-bull sås, oxfile
Music without passion, is like cookies without milk.
  • 0
Bussola är min favorit helt klart.
  • 0
Själv föredrar jag Indiana. Det är kyckling, ananas, curry och sån skit. Skit som jag gillar. Vilket även ni borde.
  • 0
Black and White är min personliga favorit. Oxfilé, fläskfilé och bearnaise-sås.
I feel like a million bucks!
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Själv föredrar jag Indiana. Det är kyckling, ananas, curry och sån skit. Skit som jag gillar. Vilket även ni borde.


Det lät som en väldigt läskig blandning! Nästa gång jag äter Pizza ska jag testa nåt sånt, bara för att!
"I'd rather be hated for who I am, than loved for who I'm not" - Kurt Cobain
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!