Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

April! April!


  • Miro
  • Miro
Citerar clcassar:
På vårat kemi-prov fick vi frågan "Hur många bultar är det Älvsborgsbron?", den var värd fem poäng


Det enda jag lärt mig genom erfarenhet, det är att jag ständigt begår nya misstag.
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Det vore awesome!


Hah, för medlemmarna kanske. Räkna dock med en hel del avgångar i modkåren.
Do you have any good old ham?
  • 0
Citerar Zebaroth:
Citerar moviefreak:Kom GR med något aprilskämt eller slopade de det i år?

Shenmue 3...


Sen kändes det att Final fantasy ska använda 100 % av Ps3 kraft ganska skämtsamt också.
kädR
  • 0
Hade IGN ingen i år? Utom blodiga Smash bro som var jätte tråkig
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
blev lurad av våran lärare att man kunde få sommarjobb med 4500 som lön ifall man kutade på rasten och signade upp sej
  • 0
Citerar Människa:
blev lurad av våran lärare att man kunde få sommarjobb med 4500 som lön ifall man kutade på rasten och signade upp sej

Smart trix i tuffa tider
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
En kompis till mig berättade att hans hund hade fått en hjärntumör. Jag synade bluffen, som visade sig vara sanning..
  • 0
Citerar ApeWithSniper:
En kompis till mig berättade att hans hund hade fått en hjärntumör. Jag synade bluffen, som visade sig vara sanning..


Du skulle citera din egen signatur.....
I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN
  • 0
Youtube var upp och ner igår...
Make war, not love
  • 0
Citerar clcassar:
Du skulle citera din egen signatur...

Ja men precis.
  • 0
Lirpa, Lirpa.
I r serious trollz!
  • 0
Citerar clcassar:
På vårat kemi-prov fick vi frågan "Hur många bultar är det på Älvsborgsbron?", den var värd fem poäng


Klockren fråga Nilecity regerar!
"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing"-Edmund Burke
  • 0
Citerar RaZorwire:
En jag faktiskt nästan gick på var Webhallens nya kampanjidé att tillsammans med Pirate Bay säla hårddiskar bundlade med de senaste filmerna och spelen.


Haha, skönaste!
  • 0
Jag sa till min tjej att jag var homosexuell , hon köpte det i ca 5 sec innan jag bröt ihop och började asgarva xD
A game is never late, nor is it early, it arrives precisely when it means to"
  • 0
Citerar sneemill:
Jag sa till min tjej att jag var homosexuell , hon köpte det i ca 5 sec innan jag bröt ihop och började asgarva xD


Hahaha!
Jag startar inte bråk, jag avslutar de.
  • 0
Har ingen koll på datumen, så hade ingen anning om att det var första april, förens jag gick in på nyheten om boken om Live Feed. Då förstod jag.

Tillagt 2010-04-01 10:57:
Citerar klaw:
Ikea ska hjälpa MS med Natal: http://level7.nu/texter/read.php?id=195747


Hehe, långsökt.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Truesk8er:
http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/109344-playstation_s
cent

visit the new "Wunderbaum™ shop" exclusively available through the Playstation Network.
  • 0
Min granne lurade min mamma att vår katt hade pissat på hans flickväns piano och om vi hade försäkring för pianot var jättedyrt : P

Våra katter brukar alltid vara inne hos vår granne när dom inte är här hemma och den har redan pissat på hans kudde så det var därför hon gick på de..

Jävla katt!!!
  • 0
http://cdon.se/film/foliefilm/


Foliefilm
5xDVD för bara 29 kr!

Köp fem toppfilmer på en gång till ett oslagbart pris på 29 kr. När du sett första filmen behöver du bara dra av första folielagret för att kunna se nästa film.
  • 0
Citerar ApeWithSniper:
http://cdon.se/film/foliefilm/


Foliefilm
5xDVD för bara 29 kr!

Köp fem toppfilmer på en gång till ett oslagbart pris på 29 kr. När du sett första filmen behöver du bara dra av första folielagret för att kunna se nästa film.


Skulle vara häftigt om det fungerade
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!