Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Confession Time!


IT'S CONFESSION TIME!

Jag tycker att Vanilla Ice är skitsexig... din tur!
peek-a-BOO
  • 0
Jag tycker att Jimmie Åkesson är Sveriges duktigaste partiledare.
Vik hädan, troll.
  • 0
Jag tycker denna tråd borde stängas.
  • 0
Citerar AtastyCookie:
http://www.youtube.com/watch?v=eEpldXxNgCA

Säker?


Ja. Jag gillar honom inte och jag stödjer inte hans politik, men det faktum att han lyckas få sitt parti att växa något så enormt trots att partiet i så stor utsträckning (vilket dom påpekar i din länk) består av rasister och idioter säger något. Jag tror inte att SD hade befunnit sig i riksdagen överhuvudtaget om det inte vore för Jimmie Åkesson.
Vik hädan, troll.
  • 0
Jag gillar The Happening.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Ush... Det här gör ont att skriva, men jag tycker några låtar av Nickelback är bra.
Det är en sådan jävla nostalgi.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Citerar Williamo:
Ush... Det här gör ont att skriva, men jag tycker några låtar av Nickelback är bra.
Det är en sådan jävla nostalgi.


Hahaha, jag har samma relation till Linkin Park.

Gillar dock inte hela deras diskografi, bara runt 4-5 låtar jag lyssnade på i högstadiet.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!