Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Godaste drycken?


Citerar Pardon:
Den mörka då hoppas jag?


Black Label, yes.
It is better to have a lion at the head of an army of sheep, than a sheep at the head of an army of lions.
  • 0
Rent spontant är det Coca-Cola som jag dricker lite då och då. Brukar alltid välja den framför alla andra läsk. Annars är det Vatten och Mjölk som gäller.
  • 0
Citerar Supreme:
Black Label, yes.


Bra, Spiced Gold är slisk.
Det man inte minns tar man ingen skada av.
  • 0
Hallonsoda, Coca-Cola och O'boy är det första som dyker upp i huvudet.
I lol'd
  • 0
Citerar Supreme:
Black Label
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Generellt sett skulle jag säga gamla hederliga Coca-Cola. Sen spelar annat också roll, såsom vart man befinner sig, väder, årstid osv. Egentligen är väl vatten det bästa med tanke på att det alltid håller. Men inget i dryckväg slår en iskall Coca-Cola när man är riktigt sugen på en!
Meningen med livet är att överleva. För man har ju bara en chans, eller?
  • 0
#77: Alkoholdryck med fina ingredienser, mild men kraftig fruktig smak.

Cuba Cola: Godaste colan, ovanlig i mina trakter men super när den väl hamnar i handflatan.

Trocadero: Kanske den godaste läsken.

Coca Cola: Klassiker, konkurrerar med Pepsi men just nu är det originalet som gäller.

Vanilla Coke: Funnits i månader inom Sveriges butiker, speciellt ICA. Svårflörtad men jag älskar den.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Citerar Ironfist00:
Vanilla Coke


Alldeles underbar.<3
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Coca Cola är överlägset bäst.
You Knöw, Just Chillin' With Mah Penguin
  • 0
Cola
Tjena!
  • 0
Herreljungas 0,7% jubileumscider med smak av apelsin.

Denna dryck vill jag i kranen hemma.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Cola, Red Bull, gröna Monster.

Sen vet jag inte om jag kan komma på så många fler.
  • 0
Mjölk! Men även watermelon shakes är superb
  • 0
Coca-Cola, Monster Grön, Red Bull & Öl.
Evil Is Back
  • 0
Kaffe!
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar T-Boy:
Vatten och Fanta.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Lingondrickan på Subway just nu är superb!

Annars går det lite upp och ner, bland maträtter och drycker av samma märke, fluktuationerna är inte mätbara, så flertalet köper samma märke år ut och år in. Men jag är ju en känslig poet och märker när det är något speciellt. Exempelvis dom här tvålitersdunkarna med mjölk, det är den bästa mjölken jag fått tag i, inklusive Bollnäs- och norrmejerier, Arla, och det finska märket som Lidl har, och opastöriserad mjölk direkt från bonden som jag tyckte var bättre än Arla, som jag fick hämta själv...

Godaste jag druckit (inte champagne..) var tranbärsjuicen som fanns i Hong Kong när jag jobbade på barerna ett par månader på en lång resa.

Tillagt 2013-02-09 20:29:
Tgb:t är utslitet, särskilt j:et Jag köpte ett nytt trådlöst men har inte fått igång det
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Ren cola eller vodka och limeläsk
svartbränd korv suger!
  • 0
  • kraz
  • kraz
Margarita... mmmmnomnom. Annars cola, såklart.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Testat två tranbärsjuice nu och Oceanspray vann över Jokk den här gången.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Min personliga favoritöl är kung. Annars funkar Smålands bra.

När det kommer till kaffe så är det gevalia ekologisk som gäller. Fan den är god.
Dock dyr som satan...
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Zoega's Intenzo är min favorit för närvarande. Annars har det blivit hundratals paket Garant ekologiskt sista åren!

Pyttebild
http://static.mathem.se/shared/images/products/small/bryggkaffe-
ekologis-500g-garant.jpg


Öl får gärna vara antingen jordigt (Guinnes) eller blask (Corona, Sol)

Sen gillar jag tjejdrinkar Snowball = ägglikör och sprite, riktigt slibbigt. Systemet har ett gott fruktvin nu också
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Pucko är bland det godaste!

Öl är också mycket gott, personliga favoriten är det lokala ölet Ängöl
"Lyssna inte på vad jag säger utan vad jag menar istället"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!