Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Skivåret 2013


Jag vill tipsa om Dream Theaters senaste album.
  • 0
Vad i hela friden har hänt med Del och gänget?! Event II var bland det vidrigaste jag någonsin lyssnat på under 2010-talet. Fullt med bara trötta kollaborationer och rutten produktion. Varning utfärdas!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Det är så jäkla svårt att utse musikfavoriter, men efter en rejäl tankegång så fanns det bara tre jättar kvar på toppen. Favoriterna i år är:
Deafheaven - Sunbather
The World is a Beautiful Place & I am No Longer Afraid to Die - Whenever, If Ever
Pity Sex - Feast of Love

Andra, skitbra skivor, som släppts under året:
Holograms - Forever
Kanye West - Yeezus
Drake - Nothing Was the Same
Youth Lagoon - Wondrous Bughouse
Keaton Henson - Birthdays
  • 0
Drake - Nothing Was the Same

jo den skivan är bra, det måste jga hålla med om.
  • 0
Danny Brown - Old

Jääääävligt bra!
  • 0
Kan nog med ett god optimism säga att årets svenska platta är Handen i fickan fast jag bryr mig av underbara Veronica Maggio.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Gillade faktiskt som vanligt Ulvers nya platta.
Ser fram emot samarbetet mellan Sunn 0))) och Ulver
Stay out of my shed
  • 0
Ayreon - The Theory of Everything

4 stycken 20-minuterslåtar (givetvis uppdelade på skivorna så man kan ''hoppa'' men allt går i ett svep) som tar en på en vetenskaplig färd i skyhöga falsetter och djupa brummande toner från 7 st fenomenala sångare. Arjen har gjort det igen.
Entering zero gravity
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!