Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar Lorien:
Varför tröstade ingen mig? :<


Du kunde ju få tröst oss mig, sa jag inte det...
Stackars stackars liten... allt ska nog gå bra ska du se. Så så, gråt inte längre. När jag är ledsen så tänker jag oftast på det bästa jag vet... Schnitchlar och nudlar...
_______________________________________________________

Själv är jag ganska blyg när det gäller kärlek, och har svårt för att "gå fram" och prata.
Ta det tillbaka
  • 0
Citerar blatten65:
Jopp!
Dudå? Hur går det med din kärlek?


Läs några sidor bak. Blev just dumpad, och försöker komma på ett sätt att döda mig så smärtfritt som möjligt nu.
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
För tillfället pallar jag inte att bry mig om tjejer, har faktiskt inte tid med det. Jag vet dock att minst två tjejer är lite på mig i klassen, men jag tycker inte att de är min typ. Illa..
  • 0
Tråkigt att det går dåligt för er...

Själv går det så bra det kan gå
The entire British Empire was built on cups of tea, and if you think I'm going to war without one, mate you're mistaken.
  • 0
Jag är visst alltid ensam. Har nog aldrig haft någon riktig flickvän.
Era hjärnor är infesterade av Marley för evigt.
  • 0
Citerar Marley:
Har nog aldrig haft någon riktig flickvän.


Jag har inte haft någon "riktig" flickvän heller... Tre dagar i ettan gills inte...
Ta det tillbaka
  • 0
JAg har haft en "riktig" i några få dagar. Så, egentligen är jag inte bättre än er jag hade bara tur.
The entire British Empire was built on cups of tea, and if you think I'm going to war without one, mate you're mistaken.
  • 0
Erotomania. Vi lyckades! Lite tråkigt att vi inte fick med ett långt startinlägg som vi ville dock.

Citerar Marley:
Jag är visst alltid ensam. Har nog aldrig haft någon riktig flickvän.


Du är inte ensam hörru. Många av mina vänner har aldrig haft en tjej och det är grymt normalt. Du kommer att hitta någon eller så kommer någon att hitta dig, jag lovar!

Citerar Per_92:
Citerar blatten65:
Jopp!
Dudå? Hur går det med din kärlek?


Läs några sidor bak. Blev just dumpad, och försöker komma på ett sätt att döda mig så smärtfritt som möjligt nu.


Nej! Gick det inte bra? Fan. Jag som hade hoppats på dig.

Tillagt 2007-02-21 19:29:
Nej men killar för fan, ska ni spamma så gör det inte här. Jag blir ju så ledsen över att ni spammar ner tråden som jag och erotomania har kämpat som djur för. 90% av allt jag har läst hitills har varit spam så sluta, nu. Om ni inte kan hålla er så kan jag lova att jag kommer att agera skvallerbytta med moderatorerna. Låt inte den sista kärlekstråden stängas för den behövs för vissa. Akta er noga för vad ni säger alltså.
Oskar Nyström / Gamereactor
  • 0
har snackat med henne nu. Hon sa att hon var tvungen att göra läxor. (undan flykt)
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Citerar Per_92:
har snackat med henne nu. Hon sa att hon var tvungen att göra läxor. (undan flykt)


Lät det som om hon var... ledsen för att hon var tvungen att göra läxor?
Ta det tillbaka
  • 0
Citerar Voodoo Doll:
Citerar Per_92:
har snackat med henne nu. Hon sa att hon var tvungen att göra läxor. (undan flykt)


Lät det som om hon var... ledsen för att hon var tvungen att göra läxor?


Nej. Inte alls.
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Citerar Per_92:
Nej. Inte alls.


Ta det tillbaka
  • 0
Men ska snacka med henne imorgon bättre.
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Citerar Per_92:
har snackat med henne nu. Hon sa att hon var tvungen att göra läxor. (undan flykt)


Det var inte alls kul att höra Per. Du som var så glad över den här tjejen. Har ni några läxor förresten just nu? Annars så vet du att hon ljuger vilket hon antagligen gör eftersom att alla vettiga människor väljer att vara med den man tycker om när man har bestämt tid. Men se det såhär, du fötjänar någon bättre!
Oskar Nyström / Gamereactor
  • 0
Jag har också kämpat för den!

Men fan Per, synd man...
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
jag frågar här igen som jag frågat förut. Kärlek vad är det, går det att äta?
Livsnjutare!
  • 0
Citerar Voodoo Doll:
Selma Lagerlöf kan nog inte klassas som "tjej". Kanske om hon var 50 år yngre...


Hmm. Hon föddes 1858. Så om hon var 50 år yngre idag skulle det göra henne 99 år. Hrm... Visst, i krig och just kärlek finns det ju som bekant inga gränser... Men 99 år
Sällan hostar hackspetten.
  • 0
Jag gav officiellt upp igår.. Suck
I've seen the universe in your eyes, I've seen the beauty that never dies
  • 0
Citerar frökenvinter:
Jag gav officiellt upp igår.. Suck


Jag finns alltid här hos dig, om det är någon du vill prata med.
"Jag har alltid undrat över den extremvänster som vill avskaffa alla betyg, tror den att det kommer leda till att alla får lika lön eller vad är det frågan om?"
  • 0
Citerar B0skefjork3n:
Jag finns alltid här hos dig, om det är någon du vill prata med.

Hehe, är kanske inte riktigt pratet jag är ute efter
Men tack för erbjudandet sötis ^^
I've seen the universe in your eyes, I've seen the beauty that never dies
  • 0
Citerar frökenvinter:
Hehe, är kanske inte riktigt pratet jag är ute efter


Jag finns här hos dig, om du vill ha lite action med en mod. Jag ställer upp på det mesta
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Jag ryser bara jag är inne i den här äckliga tråden.

Kärlek är det som orsakat alla krig här i världen. Så följ mig små barn in i celibatets värld
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
Citerar TemplarPaladin:
Jag finns här hos dig, om du vill ha lite action med en mod.


Det där kan anses av vissa som stötande. Passa dig om du inte vill bli bannad.

Sällan hostar hackspetten.
  • 0
Citerar frökenvinter:
Jag gav officiellt upp igår.. Suck

Berätta!
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
Citerar cruzen:
Kärlek är det som orsakat alla krig här i världen. Så följ mig små barn in i celibatets värld


Där bor jag redan.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!