Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

LIVE
HQ
logo hd live | The Anacrusis
See in hd icon
Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek

Citerar Sofie95:
Det hjälpte inte heller att han berättade saker för folk som jag inte ville att han skulle säga och sa han fel och jag rättade honom då blev han förbannad.

Ah, ni verkar inte ha varit bra för varandra helt enkelt. Inte särskilt lyckliga vad det låter som.
  • 0
Nope, det gick någorlunda bra i början sen gick det utför och jag fick nästan ångest bara på tanken att prata med honom.
  • 0
Jobbigt :/ Hemma hos oss så botar jag snarare ångest. Hon säger till mig annars, ifall jag råkar få henne stressad.
  • 0
Det är bra! Jag försökte säga till ett tag men antingen så lyssnade han inte eller så berättade han för någon annan eller skojade om att han skulle göra det.
  • 0
Citerar GhostofCain:
CIT

Ha inte för höga förväntningar.
Att hon valt att stundtals ignorera dig till att plötsligt "ge dig en chans" tyder tyvärr på att hon sannolikt bara avser upprätthålla kontakt "i brist på något bättre"/att hon nyss misslyckats med annan relation/dejt eller liknande. Var avvaktande och ta inte för mycket initiativ.
- Stor o blond
  • 0
Citerar MSIOCGenie:
Citerar Sofie95:Jaha då var man singel igen då

Ingen intressant breakup-story att delge där?

Själv har jag varit singel i nästan exakt ett år nu. Väldigt glad på sätt och vis över det då mitt gamla förhållande var uruselt - eller nja - det mesta utom sexet då. De första tre månaderna var man lyrisk över all tid man hade över för sig själv och vänner, inte minst då hon var redigt krävande och blev upprörd om jag inte kunde umgås med henne 24/7. Hon blev bokstavligt talat upprörd över att jag träffades med vänner varannan helg. Iaf så sågs vi som kk:s mellan april och juli. Sedan skaffade hon en ny pojkvän, och framåt hösten började det kännas en smula ensamt. Singel-glansen började avta. Man vänjer sig vid att ha en partner efter tre år ihop så att säga.

[Wall of text]

Mitt första inlägg i tråden förövrigt, så ni får ursäkta om det inte håller riktigt samma orgasminducerande Casanova-kvalitet som vissa andra här inne har uppnått.

Du kanske borde tänka ett steg längre.
Du skriver mycket om ert sex och hur fantastiskt det var och hur hennes nuvarande kille är en toffel.
Men märk att hon visar sig officiellt med den andra killen och vill ha dig vid sidan om.
Oavsett hur mycket sex ni har och hur mycket hon hintar om ligga med dig, är du något vid sidan om.

I min värld är #2 alltid en #2. Kom ihåg det.
För övrigt som du beskriver denna kvinna, tror jag hon är smartare än du tror. Hon har ju både sin kille och dig att umgås med. Så vem är egentligen den som äter hela kakan?
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Shit, har den här gamla tråden vaknat till liv igen alltså. Kul att det faktiskt händer nåt här!

Citerar Sofie95:
Jaha då var man singel igen då
Låter definitivt som ni inte var ämnade för varandra. Skönt att kunna gå vidare och på sikt hitta nån som behandlar dig med respekt.

Själv är mitt kärleksliv ganska dött för tillfället. I vintras träffade jag av en slump en tjej och vi klickade grymt bra, vi dejtade ett tag men tyvärr är det ganska långt avstånd och hon kände att det inte skulle funka. Efter det har jag dejtat lite men har inte haft några större ambitioner att hitta nån. Känns som jag har nog ändå med livet att hinna med.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således uttrycker dig som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som sådan.
  • 0
Citerar ChrillZor:
Damn, jag har inte varit i den här tråden (eller i forumet heller för den delen) på säkert 4 år. Men minns ditt användarnamn. Du har fortfarande samma bild ju :')

Nämen tjeena. Hade aldrig valt denna bild idag men nu får den vara kvar tills GR läggs ner! Minns att jag brukade få en massa PM:s från folk som trodde att jag var tjejen på bilden

Citerar MSIOCGenie:
Hysteriskt roligt på sätt och vis, misstänker att han är urusel i sängen också med tanke på hur cuckad han är.

(Hon hoppade av gymnasieutbildningen, top kek, tur för henne att hon är ett rikemansbarn.

Herregud, tror min cringe-mätare just nådde nya nivåer. Du framstår inte som en vidare mogen eller ödmjuk människa.

Förövrigt går det riktigt bra här. I ett förhållande sen nästan ett halvår bakåt och det här är nog första gången i mitt liv som jag känner att det här är en person jag troligtvis kommer att gifta mig och skaffa barn med i framtiden. Mina ex var riktigt bra personer de med och jag var inte olycklig med dem eller så, men hade alltid känslan av att de förhållandena hade ett slutdatum och att jag hade lite svårt att se mig vara med dem resten av livet. Med denna person så hoppas jag verkligen på förevigt. Det kan bero på att jag är lite äldre nu, det kan också bara vara nykär-blindhet, ingen aning, jag kanske får äta upp detta sen. Men just idag svävar jag på rosa moln i alla fall

(Ursäkta för jävligt cheesy inlägg men det är väl ändå ingen som läser här längre, heh)
A picture says more than a thousand words. Unless it's a picture of one word.
Fyfan vad pinsamt det var att läsa igenom några av de inlägg jag skrivit i den här tråden Klarade av 2-3 sidor med saker jag skrivit och det kändes riktigt jäkla pinsamt.

Jag tycker än idag att hon betedde sig illa och var en stor del till att mitt psyke var som det var, men jag inser ju mer att jag var fan helt phsyco alltså. Trots att man var 20 år gammal betedde jag mig som ett barn. Snacka om att inte kunna hantera känslor.

Vet att tråden är död, men för egen skull kände jag bara för att skriva här och på något vis så sätt "inse" min galenhet i det hela. Skrev saker jag verkligen inte är stolt över idag..

Nåja, idag är jag lycklig iaf!
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
Citerar putterman:
Nåja, idag är jag lycklig iaf!

Och det är det viktigaste, trots allt.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
Citerar putterman:
Fyfan vad pinsamt det var att läsa igenom några av de inlägg jag skrivit i den här tråden.

Jag tänkte på den här tråden bara härom dagen haha! Och jag minns att du skrev mycket här förr.
Hade inte Glass Simon många inlägg här också tro? Känns som att tråden förr florerade kring ett par 5-10 specifika medlemmar som alla hade lite kärleksbekymmer.
Entering zero gravity
  • 0

Jag kan inte säga att äktenskap är en hemsk sak, eftersom jag själv har varit gift i 4 år. Inte heller kan jag säga att detta är ett lyckligt äktenskap. Men ibland vill jag fortfarande uppmärksamma andra tjejer och jag kommunicerar med dem på Internet. Ibland går jag till https://coomeet.com/sv/omegle och jag kommunicerar på en mängd olika ämnen med tjejer... Är inte det fusk? Jag skäms.

• 0

Om jag inte träffar en gamer får det va 😆

• 0

In reply to: @donmyst

Om jag inte träffar en gamer får det va 😆

Det går alltid att konvertera dem! ;)

Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!