Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Är rätt hyfsat intresserad i en tjej som går i min bild klass. Har träffat henne några gånger innan, due to hon är kompis med en tjejkompis i klassen.

Vet dock inte om det kommer leda någonstans.
The knife master
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Straholic:
kraz, vad är din och Aaandys hemlighet? Eftersom ni verkar passa så bra tillsammans (har fått intrycket av det iallafall) och får det att hålla.


Oj, hehe... om jag visste! Vi har våra up n downs precis som alla andra men det känns som att vi passar väldigt bra ihop helt enkelt. Vi har väldigt roligt tillsammans iaf! Vi kan flamsa runt rätt mycket och har mycket gemensamma intressen. Så ja, vi har väl lyckats hitta en väldigt avslappnad och skön relation tror jag, där man kan lite på varandra utan en massa jobbig press.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Minns när du och Aaandy började visa känslor för flera år sedan, så det har alltså utvecklats (en del) sen sist, man har missat mycket.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Ironfist00:
Minns när du och Aaandy började visa känslor för flera år sedan, så det har alltså utvecklats (en del) sen sist, man har missat mycket.


Mja (: över två år tillsammans nu, men jag tycker att tiden går fort! Vi var iof nära internet-vänner i flera år innan vi ens träffades, och då kändes det som att jag alltid hade varit kär i honom men att jag inte visste om det liksom. Oj nu blev det lite cheesy här åh.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Så vart bor ni? Har för mig att du kommer från norra Sverige och Aaandy har jag ingen aning om vad gäller bosättning

Kul i alla fall att folk finner varandra på olika sätt!
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Woaw. Möttes på Gamereactor? That's new.

Edit: Smileyändring.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Citerar Oddesey:
Woaw. Möttes på Gamereactor? That's new.


Hrrmm, vem gör ens något sådant.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Citerar Oddesey:Woaw. Möttes på Gamereactor? That's new.

Hrrmm, vem gör ens något sådant.


Det var inte meningen att framtå som sarkastisk. För det var jag inte

Förbannelse ta mitt val av smiley.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Ironfist00:
Så vart bor ni? Har för mig att du kommer från norra Sverige och Aaandy har jag ingen aning om vad gäller bosättning


Yup, jag är från Västerbotten och han från Skåne... så vi möttes nästan (inte alls) halvvägs i Östergötland ;p är sjukt nöjd över att vi bestämde oss för att flytta hit dock, allt löste sig himla bra för oss båda.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Yup, jag är från Västerbotten och han från Skåne... så vi möttes nästan (inte alls) halvvägs i Östergötland ;p är sjukt nöjd över att vi bestämde oss för att flytta hit dock, allt löste sig himla bra för oss båda.


Oj helvete, lyckligt i alla fall
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Det blir nästan lite jobbigt när man inte har någon att vara kär i. Att inte ha den där känslan av hopp om en bra framtid med den människan. Fast samtidigt slipper man ju lidandet av att inte veta om människan tycker om en, eller lidandet av att veta att människan inte tycker om en.

Hoho jaja. Skumma grejer.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Eller lidandet att veta att tjejen "har huvudvärk" på kvällen för att hon ligger och tänker på en annan kille.

Jag fick två nya "den här tjejen vill träffa dig" på Badoo idag, som inte var ointressanta, men det tycks fortfarande dumt att betala för att få chatta med tjejer - det gör jag varje dag redan.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Krävs visst väldigt mycket alkohol för att jag ska kunna glömma gamla partners. Varje gång jag går över 2 promille blir jag en riktig romantiker (om än dräggig) och tar mer än gärna kontakt med sådana som det bara varit på G med. Ohälsosamt och osjysst. Måste radera nummer. Måste försöka gå vidare. Två jävla år
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Citerar Dufwan:
Krävs visst väldigt mycket alkohol för att jag ska kunna glömma gamla partners. Varje gång jag går över 2 promille blir jag en riktig romantiker (om än dräggig) och tar mer än gärna kontakt med sådana som det bara varit på G med. Ohälsosamt och osjysst. Måste radera nummer. Måste försöka gå vidare. Två jävla år


Dude, jag håller med om att det där är ohälsosamt. Det får en att verka desperat och needy. Nej radera nummer och sikta in dig på nya. Chop chop!
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Yay, bra intuition jag utvecklat efter flera år på Myspace
Nu var det en riktig liten pudding som "vill träffa mig" via en svensk kontaktsite. Jag gjorde inget. En dag senare:
Denna sida kan inte hittas
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Träffade en tjej igår, som går i det program jag nyss hoppat på (kulturmiljö) jag precis börjat på. Klickade direkt. Kanske inte kärlek, men ett stort steg på vägen bort från mitt förra, avskyvärda förhållande. L337
Tar och ger.
  • 0
Nej nu är jag bannemig sugen på att få bli kär i en söt, livlig tjej. Vart är hon?
Entering zero gravity
  • 0
Jadu. Statistiskt så är hon på Facebook Flera timmar per dag.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Jag är verkligen en tjejmagnet. Vart jag en går så dras tjejer till mig. Men jag är så blyg och skäms som fasen. Ungefär som killen i Perks of Being a Wallflower, tyvärr.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Jag är verkligen en tjejmagnet. Vart jag en går så dras tjejer till mig. Men jag är så blyg och skäms som fasen.


Går inte ihop.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Det är inte så konstigt. Vissa tjejer gillar intellektuella, vissa gillar äventyrliga killar. Jag kan inte se något mönster i mina tjejer däremot. Inte ens att jag gör musik vilket dock inte varit något hinder. Eller gillar idrott för den delen.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
En tjej i klassen (som har pojkvän) har sen ett par veckor tillbaka slagit mig lite löst på axeln, knuffat mig, frågat om jag kunnat massera henne, suttit i mitt knä etc. Jag tror hon är intresserad av mig, tror också att det beror på att jag varit lite skämtdryg mot henne.

Det fungerar att vara småelak mot tjejer, några i alla fall.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Bättre buffar på skoj än döljer dåliga sidor som kommer upp på fyllan eller vid verbal provokation.

Det brukar kallas 'point of contact' när man pratar om stalkers. Hon söker upp dig och får en kontaktpunkt. Det spelar ingen roll vad hon får för respons, det som spelar roll är att hon får respons. Förutsatt att hon inte är intelligentare än hon låter.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Nu är jag fullt medveten om att ett gaming forum inte riktigt är det bästa stället att komma med när man ska snacka annat som utesluter gaming helt. Fast vad vet jag.

Hursomhelst, jag vill inte komma nu och säga att jag är "igång med någon" utan det verkar snarare vara på "the tip of the iceberg" om man säger så. Alltså, för något år-halvår sen så var jag milt intresserad av en tjej som går i min klass. Vi verkade go along väldigt bra, tills jag fick träffa hennes kompis när vi med klassen var och åkte skridskor.

Det var inte riktigt något som fick mig att "vända mig" till henne, utan jag började smått prata med henne. Och i skolan träffades vi under korta omständigheter (typ när man väntar på sin lärare utanför klassrummet t.ex.) och det var ungefär däromkring jag började få upp mitt intresse för henne.

När tvåan började och vi pratade vilt i klassen om vilka individuella ämnen alla hade fått, så visade sig att majoriteten fått naturkunskap eller företagsekonomi. Sen var det jag och ett par andra som fick bild. Under lunchen klagade jag högt om hur långdragna bildlektionerna kommer bli när typ ingen läser det ämnet. Då sa en av mina kompisar att "hon" skulle läsa bild.

Har endast haft ett par bildlektioner hittills och vi har börjat lära känna varandra mer. Men som sagt, det är fortfarande "the tip of the iceberg" och jag vet inte om det kommer bli något av det.

That's my two cents.
The knife master
  • 0
Citerar Captian Price:
Nu är jag fullt medveten om att ett gaming forum inte riktigt är det bästa stället att komma med när man ska snacka annat som utesluter gaming helt. Fast vad vet jag.

Hursomhelst, jag vill inte komma nu och säga att jag är "igång med någon" utan det verkar snarare vara på "the tip of the iceberg" om man säger så. Alltså, för något år-halvår sen så var jag milt intresserad av en tjej som går i min klass. Vi verkade go along väldigt bra, tills jag fick träffa hennes kompis när vi med klassen var och åkte skridskor.

Det var inte riktigt något som fick mig att "vända mig" till henne, utan jag började smått prata med henne. Och i skolan träffades vi under korta omständigheter (typ när man väntar på sin lärare utanför klassrummet t.ex.) och det var ungefär däromkring jag började få upp mitt intresse för henne.

När tvåan började och vi pratade vilt i klassen om vilka individuella ämnen alla hade fått, så visade sig att majoriteten fått naturkunskap eller företagsekonomi. Sen var det jag och ett par andra som fick bild. Under lunchen klagade jag högt om hur långdragna bildlektionerna kommer bli när typ ingen läser det ämnet. Då sa en av mina kompisar att "hon" skulle läsa bild.

Har endast haft ett par bildlektioner hittills och vi har börjat lära känna varandra mer. Men som sagt, det är fortfarande "the tip of the iceberg" och jag vet inte om det kommer bli något av det.

That's my two cents.


Follow the flow man. Just let it happen.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!