Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Den här tråden har de senaste tre-fyra sidorna blivit förbaskat dryg.

Tillagt 2013-03-03 18:25:
Citerar Chaan:
Du trodde hon hette Glas i efternamn Ingen jävla aning vad Linda heter i efternamn idag, men hon hette inte Glas när jag bodde med henne Spring ut och leta du.

Kul att ni blir så arga förövrigt Tjejen som kallas Bibi på kortet är 43 på bilden också (Jag är 12 år yngre än hon)


Chaan.... Det handlar om principen. Hade en tjej visat upp bilder på mig för främlingar på nätet ÄVEN utan att mitt namn och diverse information stod med, så hade jag inte varit särskilt glad. Det handlar om att visa respekt för en persons privatliv.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Citerar Oddesey:
Den här tråden har de senaste tre-fyra sidorna blivit förbaskat dryg.


Tjejerna som börjat skriva här verkar ju trevliga!
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Citerar Chaan:
Tjejerna som börjat skriva här verkar ju trevliga!


Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Gillar du inte tjejer, vad gillar du då?
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Citerar Chaan:
Gillar du inte tjejer, vad gillar du då?


Jovisst gillar jag tjejer, men anledning till att jag "facepalmar" är för att du undviker all kritik som skrivs gentemot dig.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Jag antar att ni har börjat märka av det med vid det här laget, men vi som håller till i styrketräningstråden har en hel del erfarenhet av Chaan, där han spenderar merparten av tiden på att anklaga folk för att vara dopade och ifrågasätta folks lyft. Killen är antingen ett troll eller lider av vanföreställningar och är gravt narcissistisk (vilket jag skulle gissa på). I vilket fall som helst; ignorera honom så kommer han förhoppningsvis att försvinna

Jag skriver det här delvis för att jag irriterar mig på honom som person, men mestadels för att jag är trött på att se hans dåligt redigerade bild på sin nakna överkropp vart jag än befinner mig på sidan (nu när avataren syns i forumlistan).
Vik hädan, troll.
  • 0
Citerar Lotus:
Jag antar att ni har börjat märka av det med vid det här laget, men vi som håller till i styrketräningstråden har en hel del erfarenhet av Chaan, där han spenderar merparten av tiden på att anklaga folk för att vara dopade och ifrågasätta folks lyft. Killen är antingen ett troll eller lider av vanföreställningar och är gravt narcissistisk (vilket jag skulle gissa på). I vilket fall som helst; ignorera honom så kommer han förhoppningsvis att försvinna

Jag skriver det här delvis för att jag irriterar mig på honom som person, men mestadels för att jag är trött på att se hans dåligt redigerade bild på sin nakna överkropp vart jag än befinner mig på sidan (nu när avataren syns i forumlistan).


This.
  • 0
Citerar Chaan:
Nej det var ju långa brevväxlingar plus att hon har kvalificerat yrke osv. Försök ha en lång brevväxling med en normalintelligent! Det är annorlunda mot oneliners på forum.


Varför verkar du tro att vi inte kan dejta eller träffa normalt folk? Eller normalintelligenta som du så fint kallar dem? Vad tar du oss för egentligen?

Är vi bättre eller sämre beroende på den vi dejtar? Jag har träffat en tjej som fick 2.0 på högskoleprovet, jag har träffat en annan som knappt klarade gymnasiet, det hade absolut inget med saken att göra.

Tror vi alla är lite trötta på dig och det du skriver, du säger hela tiden att du är äldre men av det du skriver märks inte det alls faktiskt.

Och meningen med att visa dina ex? Min åsikt är att de inte är vidare snygga, modeller eller ej, not my cup of tea så att säga.

Inget påhopp mot dig nu men skärp dig lite va.
"Lyssna inte på vad jag säger utan vad jag menar istället"
  • 0
Nej alla mina tjejer har inte varit smarta...
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Citerar Lotus:
Jag antar att ni har börjat märka av det med vid det här laget, men vi som håller till i styrketräningstråden har en hel del erfarenhet av Chaan, där han spenderar merparten av tiden på att anklaga folk för att vara dopade och ifrågasätta folks lyft. Killen är antingen ett troll eller lider av vanföreställningar och är gravt narcissistisk (vilket jag skulle gissa på). I vilket fall som helst; ignorera honom så kommer han förhoppningsvis att försvinna

Jag skriver det här delvis för att jag irriterar mig på honom som person, men mestadels för att jag är trött på att se hans dåligt redigerade bild på sin nakna överkropp vart jag än befinner mig på sidan (nu när avataren syns i forumlistan).

Håller med. Tycket vi borde ignorera Chaan. Även om det är sjukt frestande att svara på hans skumma inlägg.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Måste säga att det är trevligt att ha flickvän, även om det är sjukt svårt att sova med henne. Kan vakna upp mitt i natten helt förvirrad och säga konstiga saker.
"Lyssna inte på vad jag säger utan vad jag menar istället"
  • 0
Jag har inte mycket att komma med, men lite har jag.

Chaan, jag hatar dig.
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Citerar Lancelot:
Måste säga att det är trevligt att ha flickvän, även om det är sjukt svårt att sova med henne. Kan vakna upp mitt i natten helt förvirrad och säga konstiga saker.

Har också svårt att sova med en annan.
När jag slaggar så vill ja ha det spartanskt. Dvs ett tunt täcke och en kudde. Svettas som helsike annars. Mitt Ex ville dock sova med två lager täcken och fylla sängen med en massa kuddar.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Istället för att kasta dartpil på Chaans uppblåsbara hoppborg förordar jag att vi fokuserar på individer som bidrar till tråden istället.

Citerar Lancelot:
Måste säga att det är trevligt att ha flickvän, även om det är sjukt svårt att sova med henne. Kan vakna upp mitt i natten helt förvirrad och säga konstiga saker.


Är det vanligen så här när du har sovsällskap eller är det något som är specifikt för just när du sover med henne?
  • 0
Citerar Statsknekt:
Är det vanligen så här när du har sovsällskap eller är det något som är specifikt för just när du sover med henne?


Det är vanligen så faktiskt, har väl aldrig haft sovsällskap under jättelånga perioder. Har haft 2 förhållanden innan på vardera 5 månader, och sen att jag veckopendlar på mitt jobb gör det att vi inte sover tillsammans så mycket.

Det är en vanesak helt enkelt.

Citerar Williamo:
Har också svårt att sova med en annan.
När jag slaggar så vill ja ha det spartanskt. Dvs ett tunt täcke och en kudde. Svettas som helsike annars. Mitt Ex ville dock sova med två lager täcken och fylla sängen med en massa kuddar.


Vi sover ungefär lika, jag är sån om det blir varmt så slänger jag ut ett ben eller något

Citerar Statsknekt:
Istället för att kasta dartpil på Chaans uppblåsbara hoppborg förordar jag att vi fokuserar på individer som bidrar till tråden istället.


Deal!
"Lyssna inte på vad jag säger utan vad jag menar istället"
  • 0
Citerar Inkvoterad:
Jag har inte mycket att komma med, men lite har jag.

Chaan, jag hatar dig.


Gör en ny tråd..
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Citerar Chaan:
Nej det var ju långa brevväxlingar plus att hon har kvalificerat yrke osv. Försök ha en lång brevväxling med en normalintelligent! Det är annorlunda mot oneliners på forum.


Kvalificerat yrke?
Vad är kvalificerat yrke för dig?
Du får det att låta som en prestation att kunna ha en dialog med en annan människa. Apor klarar att grymta fram till varandra vad de vill få fram, delfiner klarar att jaga i flock.


Apropå oneliners, dumheten överlever alltid, den är så att säga för dum för att dö. Grattis du kommer leva för evigt med andra ord.

Citerar Chaan:
Du trodde hon hette Glas i efternamn Ingen jävla aning vad Linda heter i efternamn idag, men hon hette inte Glas när jag bodde med henne Spring ut och leta du.

Kul att ni blir så arga förövrigt Tjejen som kallas Bibi på kortet är 43 på bilden också (Jag är 12 år yngre än hon)


Det handlar om att publicera bilder. Denna sajt har par 10 000-tals unika besökare per vecka. Det räcker att en känner igen bilderna du länkat och personerna i bilderna blir identifierade.


Citerar Statsknekt:
Istället för att kasta dartpil på Chaans uppblåsbara hoppborg förordar jag att vi fokuserar på individer som bidrar till tråden istället.


Indeed.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Ni hittar dom inte, era klantarslen.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Citerar Lotus:
Killen är antingen ett troll eller lider av vanföreställningar och är gravt narcissistisk (vilket jag skulle gissa på)

jag är trött på att se hans dåligt redigerade bild på sin nakna överkropp vart jag än befinner mig på sidan (nu när avataren syns i forumlistan).


Fan du Lotus. Älskar dig för dina inlägg.

Citerar Williamo:
Håller med. Tycker vi borde ignorera Chaan. Även om det är sjukt frestande att svara på hans skumma inlägg.


Frestande är bara förnamnet.
  • 0
Citerar AtastyCookie:
Frestande är bara förnamnet.


Hear, hear!!!
Rättvisa är när alla har det lika jävla dåligt...
  • 0
Citerar Chaan:
Ni hittar dom inte, era klantarslen.


Det hade nog inte någon tänkt försöka göra heller...

Citerar Williamo:
Citerar Lancelot:
När jag slaggar så vill ja ha det spartanskt. Dvs ett tunt täcke och en kudde. Svettas som helsike annars. Mitt Ex ville dock sova med två lager täcken och fylla sängen med en massa kuddar.


Är ungefär som dig jag med. Men jag hade lätt kunnat offra mig
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Citerar Oddesey:
Citerar Chaan:Ni hittar dom inte, era klantarslen.

Det hade nog inte någon tänkt försöka göra heller...


Klart att folk letar efter dom jag bott med.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Oddesey, Tänkte som dig. Men jag ångrade mig när jag vaknade sent på natten svettig och varm som en ugn med tjejen tätt intill mig. Då måste man upp och kyla av sig och risken med att sova i en liten säng är då att man råkar väcka tjejen.
I-landsproblem x 1000 .

På både gott och ont varade vårar förhållande 3 veckor. Har lite svårt med sånt. x)
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Citerar Chaan:
Klart att folk letar efter dom jag bott med.


Vem fan är du?
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Citerar Chaan:
Klart att folk letar efter dom jag bott med.


Men..om du verkligen tror att folk gör det... Varför lägger du då ut bilder på dem? Uppmanar du folk till att göra det?

Tillagt 2013-03-03 21:41:
Citerar Williamo:
Oddesey, Tänkte som dig. Men jag ångrade mig när jag vaknade sent på natten svettig och varm som en ugn med tjejen tätt intill mig. Då måste man upp och kyla av sig och risken med att sova i en liten säng är då att man råkar väcka tjejen.
I-landsproblem x 1000 .

På både gott och ont varade vårar förhållande 3 veckor. Har lite svårt med sånt. x)


Haha, jo. Kan tänka mig att det blir ganska omständigt...But still!
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!