Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar Liemannen17:
ja men efter att jag har dansat upp en brud ska jag bara fråga om hon ska med hem,har missat många tillfällen för att jag har haft dåligt självkänsla samt osäkerhet, kännner det på mig att jag kan få en fin tjej om jag agerar och säger rätt saker för att har märkt att jag får uppmärksamhet av brudar utan att anstränga mig.


Om du är med en tjej hela kvällen och det har "hänt saker" så att säga så kan du ju fråga när det stängar/nära stängning om hon vill med dig hem. Eller så sker det automatiskt
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Liemannen17 -

Om det nu skulle vara så som putterman beskriver, d.v.s att ni dansar och håller på hela kvällen så skulle jag rekomendera att du frågar om ni ska - ''dra på efterfest''. Det är ett smidigare sätt att fråga - Jag vill idka samlag med dig. Det vet alla.

Fungerar majoriteten av gångerna jag frågat i alla fall.

Sen så ställer jag mig bakom puttermans sätt att ragga på dansgolvet, det fungerar faktiskt.. Ibland.
  • 0
Bra dag
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar Chaan:
Nej jag vill inte att alla vet vem jag är


Det luktar mytomani!
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Citerar Chaan:Nej jag vill inte att alla vet vem jag är

Det luktar mytomani!


Det luktar lättja, om du inte orkar kolla vem jag är
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Dejtingsiter är ens bästa vän.
Rihanna <3
  • 0
Jag hittar inget där, alla datingtjejer har kommit från andra siter

Hade jag bott i Brasilien så hade jag nog träffat någon via en sån sida.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Jag har bara en tjej i huvudet ändå ju ingen annan är snyggare.

Alla jävla hipster som tjejer kan ju dra åt helvete.

Bättre med seriösa tjejer istället som bryr sig om en. Dejtingsajter är faketjejer.

Jag vet nog inga tjejer man kan ta seriöst. Kanske i Floda.

Tillagt 2013-02-24 09:13:
Onödigt plastikoperation är ju så onödigt. Var er själva istället.
Rihanna <3
  • 0
I Brasilien är det tvärtom Dom är världsmästare i fejk och det är bara att gå ut på stranden om man vill ha konstgjorda rumpor. Internet är däremot ingen självklarhet som här och jag har provat en datingsite där (på engelska) och fått intressanta flörtar från tjejer som verkar rediga

Hmm det här bygger på att jag fått rätt bild av Brasilien men det tror jag då jag chattat med en brasiliansk tjej varje dag sedan 2007.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Kan jag få en hyllning?
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Jag är rädd.

Jag är verkligen kär i den här tjejen, men jag har just kommit ut ur en depression (Jag lider av Intrusive aggressive thoughts, kolla upp det om ni inte vet vad det är) och jag vet inte hur jag kommer hantera det om hon säger nej.

Jag menar inte att jag är våldsam (Läs på om Intrusive aggressive thoughts så förstår ni, det är bara otäcka tankar som är ovälkommna, inte tvång.) eller att jag skulle skada mig eller någon annan (Jag tar medicin som gör att jag känner mig mindre deprimerad), jag vill bara inte behöva gå igenom ännu en depression.


Så nu är jag fundersam om jag verkligen borde fråga henne alls.

Men samtidigt så har jag ALDRIG varit så här kär, så jag vill verkligen ge det en chans, det är bara att jag inte vet om hon vill det.

Fan, jag känner mig så förvirrad.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Vad patetisk jag känner mig.hänger i den här tråden och lyssnar på Ulf Lundell jag måste ta mig i kragen.
  • 0
Citerar Liemannen17:
Vad patetisk jag känner mig.hänger i den här tråden och lyssnar på Ulf Lundell jag måste ta mig i kragen.


Jag fattar inte.

Senast jag kollade så var Ulf Lundell och kärlek mysigt.

Vad är bättre än lite klassisk svensk musik och kärlek, liksom?
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Skojar ju bara inte mening att du ska förstå.
  • 0
okej
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar Liemannen17:
Vad patetisk jag känner mig.hänger i den här tråden och lyssnar på Ulf Lundell jag måste ta mig i kragen.

Jag saknar dig är ju en av de bästa svenska låtar som skrivits!
  • 0
Jag råder er alla att skippa allt vad kärlek innebär. Känslan när det är bra är oslagbar, men att vara olyckligt kär är det värsta jag varit med om.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Date på torsdag. Hon säger 'köp inget kaffe, det ska jag bjuda på'
Låter bra tycker jag
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Citerar putterman:
Jag råder er alla att skippa allt vad kärlek innebär. Känslan när det är bra är oslagbar, men att vara olyckligt kär är det värsta jag varit med om.


En risk man får ta! Härda kamrat. Härda!
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Citerar Axxorz:
Kan jag få en hyllning?



Ja! Du har ju gått hyllningslös alldeles för länge, så du får en extra.
  • 0
Rolig konversation, en tysk tjej skriver på Myspace:

Tjej: Alles klar bei dir?

Jag: Hi! Is there a good festival this summer?

Tjej: ok


Hon vill egentligen veta om jag pratar tyska. Det kände inte jag för
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Citerar Cateye:
Ja! Du har ju gått hyllningslös alldeles för länge, så du får en extra.


Tack.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar Axxorz:
Kan jag få en hyllning?


Oj. Missade detta! Ursäkta..

Men du får en i efterskott!

Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Stötte på en gammal bekant igår som jag inte träffat på två månader.
Vår relation till varandra bröts skitfort. Det handlade dock mer om om prioriteringar i livet.
Hon vill något helt annat en vad jag vill. Dvs att hon satsar på att vara ute med hennes intellektuella gymnasiekompisar som driver runt på trendiga ställen i stan.
Jag är mer av den typen som trivs med livet, de vänner jag har och där jag bor.
Vi var bara så jävla bra vänner. Och helt plötsligt så bara bröt hon kontakten utan något större problem.
Så det var skönt att få prata ut. Även fast man indirekt fick ett stort fuck you.
Bättre att veta varför en att leva i ovisshet får man tänka.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Citerar Oddesey:
Oj. Missade detta! Ursäkta..

Men du får en i efterskott!


Tack tack, det betyder mycket för mig.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!