Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar lamster:
Bra fråga, tjejer är inte alltid helt logiska.

Bitches be loco.


Citerar lamster:
Jag tror det handlar mycket om hur man framstår som person (och vad tjejen ifråga är intresserad av) och sen även tajming, att råka vara på "rätt" plats vid rätt tillfälle.

Kan kanske vara därför jag känner att jag misslyckats "fler" gånger. Jag brukar vara all over the place, vart jag än är. Jag är en väldigt hyperaktiv och översocial människa, så jag kanske märker av oftare att jag inte är vid rätt plats vid rätt tillfälle. Makes no sense nu när jag läser det igen, men du förstår. Kan även vara därför jag tog det specifikt hårt igår då mitt ex fyllde år igår, och jag fick veta det samma dag. Kanske redan var sårbar.

Nu när jag tänker efter så har jag varit tveksam över tjejen. Velat ta rätt beslut. Kanske bara är butthurt just för att jag inbillade mig fel sak, eller att jag gick miste om chansen. Aefan jag vet inte. Är sjukt förvirrad för tillfället.
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar baathen:
Nämligen att bli "Friendzoned" av tjejen man gillar trots att hon gång på gång talar om hur pålitlig, snäll, trevlig och rolig man är. Tydligen har man alla kvaliteter som jag anser är bra hos en pojkvän, men likt förbannat hamnar man i den där helvetiska limbon utan någon väg ut. Vad saknar jag egentligen?!


Så säger alla tjejer till killar som de inte finner attraktiva. Medan de myser och pratar snusk med de snygga killarna.
  • 0
yo
"I am Urdnot Wrex and this is my planet!" - Urdnot Wrex
  • 0
Citerar V2rus:
Citerar baathen:Nämligen att bli "Friendzoned" av tjejen man gillar trots att hon gång på gång talar om hur pålitlig, snäll, trevlig och rolig man är. Tydligen har man alla kvaliteter som jag anser är bra hos en pojkvän, men likt förbannat hamnar man i den där helvetiska limbon utan någon väg ut. Vad saknar jag egentligen?!

Så säger alla tjejer till killar som de inte finner attraktiva. Medan de myser och pratar snusk med de snygga killarna.
det där bevisar hur ytliga tjejer är idag.
  • 0
Citerar Liemannen17:
det där bevisar hur ytliga tjejer är idag.


Det där bevisar ingenting.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar null:
Att jag ska va så jävla feg med att dansa och ragga på tjejer ute.


Jag gör inget av det. Det behöver jag inte.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Ageless Force:
Citerar null:Att jag ska va så jävla feg med att dansa och ragga på tjejer ute.

Jag gör inget av det. Det behöver jag inte.
va roligt för dig då.
  • 0
Citerar ChrillZor:
Hon hade pojkvän när vi började prata, i tisdags. Hon gjorde slut med honom i fredags. Vet inte om det var på grund av mig eller inte. Fan, jag vet inte hur jag ska göra -___________-


Borderline är svårt att hantera, kan man väl minst sagt säga. Vill du satsa på vidare bekantskap, antingen som vän eller som partner, kommer du förmodligen få lära dig att förlåta och stryka streck över händelser. Ett av de största borderline-dragen är (vad jag har förstått) att man plötsligt tappar tilltron till /en/ människa/-or och inte vill ha med dem att göra alls. Ibland repar det sig sen, ibland inte. Det krävs en del för att orka med de sår man kan få av ett sådant beteende i en relation.

Men jag tycker att du ska satsa på det. Stenhårt. Och försök hålla kvar henne, för om det är någonting en person med borderline behöver så är det människor som inte försvinner.

(Jag är inte bäst på sånt här, men har pluggat en del grundläggande psykologi med stort intresse i ett år. Lycka till!)
  • 0
Citerar MrMolotov:
yo


Oh no, försök inte fly.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Håller inte med. Hon verkar inte vara någon bra brud alls.


Det var hon iaf fram tills dess , och hon är en kanontjej så här i efterhand också.
storbråk innan med då denna pojkvän och alkohol har ställt till det för många andra också.

Citerar putterman:
Skulle hon kyssa dig också? Annars spelar det ju ingen större roll ifall han ringde eller inte


Yes, det var ömsesidigt på den punkten. En sekund till och det hade vart ett faktum. Nåväl, inte mycket att göra åt nu.
Niclas Wallin / Gamereactor
  • 0
Citerar Axxorz:
Citerar MrMolotov:yo

Oh no, försök inte fly.


okej då, hehe
"I am Urdnot Wrex and this is my planet!" - Urdnot Wrex
  • 0
Citerar Kufuffin:
Yes, det var ömsesidigt på den punkten. En sekund till och det hade vart ett faktum. Nåväl, inte mycket att göra åt nu.


Träffa henne igen och få ytterligare en skalp under ditt bälte. Om hon tänkte kyssa dig bevisar det bara vilket virke hon är gjord av. Lek lite med maten, så att säga.

Med stor makt följer stort ansvar, men inte när det gäller vissa tjejer.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Liemannen17:
det där bevisar hur ytliga tjejer är idag.


Precis. Dessutom överskattar alla tjejer sig själva och tycker att de alla förtjänar en Brad Pitt.
  • 0
Citerar V2rus:
Precis. Dessutom överskattar alla tjejer sig själva och tycker att de alla förtjänar en Brad Pitt.


För det gör inte killar.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar -Ando:
Pff, du vet lika väl som jag att tjejer bara är en enda stor homogen grupp vars enda nöje i livet är att förstöra killar som V2rus liv. Vile harpies, each and every one of them.


Sant iofs.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Liemannen17:
det där bevisar hur ytliga tjejer är idag.


Hah, ja. Knäppa är de hela bunten.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar V2rus:
Precis. Dessutom överskattar alla tjejer sig själva och tycker att de alla förtjänar en Brad Pitt.


Har märkt att du ofta nämner Brad Pitt. :3
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar V2rus:
Precis. Dessutom överskattar alla tjejer sig själva och tycker att de alla förtjänar en Brad Pitt.


Varför alltid Brad Pitt? Finns snyggare än honom;)
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar Arrolito:
Bitches be loco.


©
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar cawialm:
©

I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar Minilena:
Borderline är svårt att hantera, kan man väl minst sagt säga. Vill du satsa på vidare bekantskap, antingen som vän eller som partner, kommer du förmodligen få lära dig att förlåta och stryka streck över händelser. Ett av de största borderline-dragen är (vad jag har förstått) att man plötsligt tappar tilltron till /en/ människa/-or och inte vill ha med dem att göra alls. Ibland repar det sig sen, ibland inte. Det krävs en del för att orka med de sår man kan få av ett sådant beteende i en relation.

Men jag tycker att du ska satsa på det. Stenhårt. Och försök hålla kvar henne, för om det är någonting en person med borderline behöver så är det människor som inte försvinner.

(Jag är inte bäst på sånt här, men har pluggat en del grundläggande psykologi med stort intresse i ett år. Lycka till!)


Jag gillar henne definitivt, även fast hon kan vara rätt otrevlig mot mig. Men jag har inga problem med att förlåta för saker, speciellt inte om det handlar om en sjukdom. Hon har sagt själv att hon kan säga en del taskiga saker, men be om ursäkt för det när hon lugnat ner sig.

Oj, det är ju rätt oroande dock. Så du menar ifall jag gör något misstag som får henne att bli arg, kan hon helt plötsligt bara skita i mig?

Jag ska nog satsa på ett förhållande med henne. Mycket för att jag också vill visa henne att det finns bra killar i den här världen. Hon verkar bara ha varit tillsammans med idioter.

Tack för ditt svar, för övrigt
  • 0
Citerar Narulita:
Fuck my life. Jag fattar ingenting just nu.


Why is that?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Gg att hon skrev nyss till mig efter att jag inte sagt så mycket. Och nu när vi började prata så ville hon veta mer om mig och frågade om jag hade haft ett seriöst förhållande och hur länge de varade Oo.

Gg kvinnor förvirrar mig. Intresserade en sekund, inte intresserade den andra sekunden, vill veta om ens gamla relationer tredje sekunden. AXIGUGU
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar Arrolito:
Oj, det är ju rätt oroande dock. Så du menar ifall jag gör något misstag som får henne att bli arg, kan hon helt plötsligt bara skita i mig?


Borderline-människor är beroende av trygghet, om jag inte missminner mej helt, dvs att skulle t.ex. börja prata om att du ska flytta till en ny stad för jobb/studier så kommer dem, sannolikt, ifråga sätta sin tro på dej som människa, mycket som flyger runt osv.

Citerar Arrolito:
Gg att hon skrev nyss till mig efter att jag inte sagt så mycket. Och nu när vi började prata så ville hon veta mer om mig och frågade om jag hade haft ett seriöst förhållande och hur länge de varade Oo.

Gg kvinnor förvirrar mig. Intresserade en sekund, inte intresserade den andra sekunden, vill veta om ens gamla relationer tredje sekunden. AXIGUGU


Du och dina "gg"!

Citerar Arrolito:
kvinnor förvirrar mig

Hon kanske bara vill testa dej? Se hur mycket du är intresserad av henne
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Arrolito:
Gg kvinnor förvirrar mig. Intresserade en sekund, inte intresserade den andra sekunden, vill veta om ens gamla relationer tredje sekunden. AXIGUGU


Hm, hon är väl osäker förmodligen? Kanske testar dig, jag vet inte. Vet hon om att du är intresserad?
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!