Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar Glass Simon:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbcviyVLUA1ql0n9ko1_500.gif


Det är hennes val om hon vill inleda något eller ej. Du blir ingen "douchebag" för det.
Herregud. Jag har hört att sex med en upptagen tjej är så mycket bättre förresten.
  • 0
Citerar V2rus:
Du blir ingen "douchebag" för det.


Jo.

Citerar V2rus:
Herregud. Jag har hört att sex med en upptagen tjej är så mycket bättre förresten.


Just det. Hört.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar V2rus:
Det är hennes val om hon vill inleda något eller ej.


Ifall hon vill inleda något får hon göra slut med sin kille först, samtidigt som allt detta är ganska så hypotetiskt skitsnack eftersom jag inte känner henne.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Humanisten:
Just det. Hört.


Ja. Om jag ej vägde 100 kg skulle jag såklart försöka undersöka tesen.

Citerar Humanisten:
Jo.


Varför?
  • 0
Citerar V2rus:
Ja. Om jag ej vägde 100 kg skulle jag såklart försöka undersöka tesen.


Jag skulle aldrig undersöka det. Ever. Jag försöker vara bättre än så, trots patetisk bitterhet.

Citerar V2rus:
Varför?


Varför skulle det inte vara det? You don't shit on another dudes lawn.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Ageless Force:
Det stämmer faktiskt!


Don't go there.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Don't go there.


Jag visste faktiskt inget förrän det var försent. Hon talade om det för mig efteråt.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Ageless Force:
Jag visste faktiskt inget förrän det var försent. Hon talade om det för mig efteråt.


But still, don't encourage it. Speciellt inte när det gäller V2rus.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Någon som kan slänga in en åsikt angående det jag skrev?
Jag var inte mig själv men jag vill visa vem jag verkligen är. Hur kan jag vinna tillbaka henne?
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
Citerar Spelfjanten:
Någon som kan slänga in en åsikt angående det jag skrev?
Jag var inte mig själv men jag vill visa vem jag verkligen är. Hur kan jag vinna tillbaka henne?


Ge det lite mer tid. var inte för pushig efter ett "nej". Jag kanske missat lite, men hur mycket känner du henne? umgås ni vanligtvis?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Spelfjanten:
Någon som kan slänga in en åsikt angående det jag skrev?
Jag var inte mig själv men jag vill visa vem jag verkligen är. Hur kan jag vinna tillbaka henne?


Du kan fortsätta som förut men säga att du inte var dig själv pågrund av att du var nervös eller något och fråga om hon vill träffas igen. Framstå inte som desperat bara. =P
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Humanisten:
But still, don't encourage it. Speciellt inte när det gäller V2rus.


Vad menar du med det? Jag har ingen chans i vilket fall som helst. Det är dock intressant.
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Spelfjanten:Någon som kan slänga in en åsikt angående det jag skrev?
Jag var inte mig själv men jag vill visa vem jag verkligen är. Hur kan jag vinna tillbaka henne?

Ge det lite mer tid. var inte för pushig efter ett "nej". Jag kanske missat lite, men hur mycket känner du henne? umgås ni vanligtvis?


Vi har pratat med varandra en del över fb osv och har gemensamma kompisar. Dock aldrig träffat varandra förut innan dejten. Jag hade haft en dålig dag och det kanske skrämde henne lite. Kom på idag att jag inte var mig själv den dagen....

Citerar Ageless Force:
Citerar Spelfjanten:Någon som kan slänga in en åsikt angående det jag skrev?
Jag var inte mig själv men jag vill visa vem jag verkligen är. Hur kan jag vinna tillbaka henne?

Du kan fortsätta som förut men säga att du inte var dig själv pågrund av att du var nervös eller något och fråga om hon vill träffas igen. Framstå inte som desperat bara. =P


Jag hade tänkt vänta en vecka eller så, men vill inte att det ska vara försent och att hon hittar någon annan. Hur ska jag göra då?
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
Citerar Spelfjanten:
Vi har pratat med varandra en del över fb osv och har gemensamma kompisar. Dock aldrig träffat varandra förut innan dejten. Jag hade haft en dålig dag och det kanske skrämde henne lite. Kom på idag att jag inte var mig själv den dagen....


IF SHE CAN'T HANDLE YOUR WORST SHE DOESN'T DESERVE YOUR BEST.

Skämt åsido; Jag tror du kan få det svårt att inte framstå som desperat. Har faktiskt inget tips, ville bara ha en anledning att skriva ovan nämnda fjantcitat.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar V2rus:
Vad menar du med det? Jag har ingen chans i vilket fall som helst. Det är dock intressant.


Du har en skruvad bild om saker och ting, till och med jämfört med mig. Du verkar ha byggt upp en form av missbildad glorifiering och/eller nidbild om sex dränkt i bitterhet.

Tillagt 2012-10-04 21:37:
Citerar Spelfjanten:
Vi har pratat med varandra en del över fb osv och har gemensamma kompisar. Dock aldrig träffat varandra förut innan dejten. Jag hade haft en dålig dag och det kanske skrämde henne lite. Kom på idag att jag inte var mig själv den dagen....


Fortsätt att helt enkelt bara skriva/prata/whatever. Ge det lite mer tid helt enkelt och verka inte pushig.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
För varje jäkla dag som går och för var ny tjej jag träffar blir jag mer och mer säker på att jag är kär i en tös vars personlighet inte längre är vad jag föll för.
Shit's crazy.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar

Tillagt 2012-10-04 21:37:
Citerar Spelfjanten:Vi har pratat med varandra en del över fb osv och har gemensamma kompisar. Dock aldrig träffat varandra förut innan dejten. Jag hade haft en dålig dag och det kanske skrämde henne lite. Kom på idag att jag inte var mig själv den dagen....

Fortsätt att helt enkelt bara skriva/prata/whatever. Ge det lite mer tid helt enkelt och verka inte pushig.


Hon har dock tagit bort mig från facebook...... Är nästan säker på att hon tyckte att jag inte var den jag verkade vara. Men jag måste visa henne mitt sanna jag.
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
Citerar Spelfjanten:
Hon har dock tagit bort mig från facebook...... Är nästan säker på att hon tyckte att jag inte var den jag verkade vara. Men jag måste visa henne mitt sanna jag.


Ah... well det blir svårt utan att verka creapy eller som en stalker

Citerar cawialm:
För varje jäkla dag som går och för var ny tjej jag träffar blir jag mer och mer säker på att jag är kär i en tös vars personlighet inte längre är vad jag föll för.
Shit's crazy.


Immatoodumbanddonutunderstand.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Ageless Force:
Jag hade inte brytt mig.


I would.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Humanisten:
Du har en skruvad bild om saker och ting, till och med jämfört med mig. Du verkar ha byggt upp en form av missbildad glorifiering och/eller nidbild om sex dränkt i bitterhet.


Nej, det tycker jag inte. Att du inte skulle vilja trycka en upptagen tjej är helt förståeligt men den som gör det har inget att oroa sig för så länge tjejen samtycker och är i nyktert tillstånd.
  • 0
Citerar V2rus:
Nej, det tycker jag inte. Att du inte skulle vilja trycka en upptagen tjej är hellt förståeligt men den som gör det har inget att oroa sig för så länge tjejen samtycker och är i nyktert tillstånd.


Men det är fortfarande en förjävlig grej och en kille med självrespekt ska fan inte bonka en sån.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Immatoodumbanddonutunderstand.


What'sthatyousayaboutnotunderstanding, Humanisten?
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar cawialm:
What'sthatyousayaboutnotunderstanding, Humanisten?


Vet inte, blev bara lite förvirrad över vad du menar XD
Jag är dundertrött och seg.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!