Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar Baxter:
Kan man ha en bättre första dejt?


Då styrketräning kan vara mitt absolut största intresse så nej, det kan man troligen inte. Inte för min del åtminstone.
  • 0
Insåg just att jag bokstavligen inte kommer ihåg när jag senast skrev här. Fast det är nog för att jag var rätt full då
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Insåg just att jag bokstavligen inte kommer ihåg när jag senast skrev här. Fast det är nog för att jag var rätt full då


Du har kommit över en del och gått vidare lite nu lr?
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Du har kommit över en del och gått vidare lite nu lr?


Japp, mer eller mindre gått vidare helt. Händer att man har svårt att sova en del nätter för att man ligger och tänker på hur jävligt det kändes innan, och hur saker och ting slutade, men flickan i fråga har jag kommit över.
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Japp, mer eller mindre gått vidare helt. Händer att man har svårt att sova en del nätter för att man ligger och tänker på hur jävligt det kändes innan, och hur saker och ting slutade, men flickan i fråga har jag kommit över.


Det låter som att du är på rätt spå nu iallafall. Härligt det
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Det låter som att du är på rätt spå nu iallafall. Härligt det


Japp, saker flyter på nu helt enkelt Sen är det en bekantskap i görningen som jag inte riktigt känner att jag borde ge detaljer om på forumet riktigt ännu, vill inte ge falska förhoppningar till varken mig eller er andra, särskilt i och med att min bror hänger här på forumet
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
särskilt i och med att min bror hänger här på forumet


Hey!
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Hey!


Sorry, du har inte direkt visat dig vidare pålitlig för sådan information, så du får veta saker i samma takt som alla andra
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Sorry, du har inte direkt visat dig vidare pålitlig för sådan information, så du får veta saker i samma takt som alla andra


Jag håller saker hemligt om folk vill att det ska vara hemligt, jag kan hålla saker hemligt faktiskt och är duktig på det. Oh what little faith you have in me
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
haha gulligt^
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag håller saker hemligt om folk vill att det ska vara hemligt


HAHAHA. Ja just det ja. Det märkte jag ju i höstas
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Kanutus:
http://www.google.se/imgres?imgurl=http://i.qkme.me/3osrjn.jpg&
imgrefurl=http://www.quickmeme.com/meme/3osrjn/&h=358&w=4
94&sz=33&tbnid=r4NCiQsbvhlZCM:&tbnh=88&tbnw=121&prev=/se
arch%3Fq%3Dyes%2Blet%2Bthe%2Bhate%2Bflow%2Bthrough%2
Byou%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=yes+let+the+hate
+flow+through+you&usg=__LIcQMJU3WV1BCSZyZ_XVswy4QAI=&
docid=Ua7mSrraCMgE9M&sa=X&ei=NQNqUIXRE6mG4gTM04H4DA&
ved=0CEQQ9QEwBg&dur=1320


http://goo.gl/2oPdL
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
HAHAHA. Ja just det ja. Det märkte jag ju i höstas


Du bad mig aldrig hålla tyst

You never ask me for anything...
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Du bad mig aldrig hålla tyst


Det är det som är poängen - det ska man inte behöva
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Det är det som är poängen - det ska man inte behöva

NU, skulle min bilda ha kommit...
Too late.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Det är det som är poängen - det ska man inte behöva


Btw, exakt vad menar du med i höstas?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Kanutus:
NU, skulle min bilda ha kommit...
Too late.


http://goo.gl/qB7Jf

Tillagt 2012-10-01 23:25:
Citerar Humanisten:
Btw, exakt vad menar du med i höstas?


Typ, anledningen att jag och Steph gjorde slut var min ensak, och jag hade full rätt att bestämma vem som skulle veta detaljerna, och vem som inte skulle göra det. Och jag ville exempelvis inte att mamma skulle göra det, åtminstone inte just då. Men medan jag försökte förklara det för henne när hon frågade så satt du som en pissnödig hundvalp och sa "Jag vet varför! Jag vet varför!".
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Tjena! Hej! Hej! Tjena!
Du säger att jag drömmer, jag som inte ens kan sova?
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Typ, anledningen att jag och Steph gjorde slut var min ensak, och jag hade full rätt att bestämma vem som skulle veta detaljerna, och vem som inte skulle göra det. Och jag ville exempelvis inte att mamma skulle göra det, åtminstone inte just då. Men medan jag försökte förklara det för henne när hon frågade så satt du som en pissnödig hundvalp och sa "Jag vet varför! Jag vet varför!".


Gjorde jag inte alls så skärp dig nu. Jag berättade rakt ut till morsan för att hon ändå skulle fundera på det hela tiden och skulle fråga mig och inte skulle kunna släppa det under hela tiden vi var hos henne. Att du velar med att berätta saker kan ju för helvete betyda vad som helst då du ALLTID gör det, inte bara att du vill ha locket på och hemligt. Nästa gång: SÄG TILL då man aldrig vad som rör sig i din slutna skalle.
Nu blir jag faktiskt irriterad.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Gjorde jag inte alls så skärp dig nu.


Don't go there, jag skulle kunna skriva ett tidstämplat transcript av hela scenariot, så pass väl sitter det i mitt minne.

Citerar Humanisten:
Jag berättade rakt ut till morsan


Nej, du sa att du visste varför, och hintade att om jag inte berättade, så skulle du göra det, vilket ledde till att jag berättade istället. Att du inte ens minns en så grundläggande detalj som vem av oss som berättade visar ganska tydligt vem som har tydligast minne om saken här.

Om jag berättar något för dig rakt ut, men inte för en annan, och jag dessutom sitter mitt framför dig och håller på att förklara för den personen varför jag inte vill att denne ska veta, så är det underförstått för en vettig människa att jag inte bara velar, utan att jag faktiskt menar det jag säger.

Så nej, jag ska inte behöva säga till. Säger jag att jag inte vill berätta för en person, så vill jag inte berätta för den personen. Det är inte ens underförstått, det står i ordagrann klartext.
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Nej, du sa att du visste varför, och hintade att om jag inte berättade, så skulle du göra det, vilket ledde till att jag berättade istället. Att du inte ens minns en så grundläggande detalj som vem av oss som berättade visar ganska tydligt vem som har tydligast minne om saken här.


Blandade ihop med senare den kvällen/dagen efter. Men du beskriver det ändå fel.

Citerar Andra Bullar:
Om jag berättar något för dig rakt ut, men inte för en annan, och jag dessutom sitter mitt framför dig och håller på att förklara för den personen varför jag inte vill att denne ska veta, så är det underförstått för en vettig människa att jag inte bara velar, utan att jag faktiskt menar det jag säger.

Så nej, jag ska inte behöva säga till. Säger jag att jag inte vill berätta för en person, så vill jag inte berätta för den personen. Det är inte ens underförstått, det står i ordagrann klartext.


Du berättar ju INGENTING rakt ut. Inte ens när jag fucking frågar hur du mår så kan du ge ett jävla rakt svar. Så tro inte att det är så jävla lätt att veta när du vill ha saker hemligt eller när du bara är dig själv.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Blandade ihop med senare den kvällen/dagen efter. Men du beskriver det ändå fel.


Jag förenklade det, och summerade vad du sa snarare än återgav ett exakt citat. Men det var fortfarande i grunden faktuellt korrekt. Hade kunnat beskriva i extrem detalj hela händelsen, men tror knappast någon annan på forumet är intresserad, så känns onödigt.

Citerar Humanisten:
Så tro inte att det är så jävla lätt att veta när du vill ha saker hemligt eller när du bara är dig själv.


Säger jag bokstavligen "jag vill inte berätta", "jag vill inte prata om det" eller "jag vill inte ta det just nu", följt av en grundlig motivering till varför, vilket jag gjorde, så är det ganska lätt.
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Säger jag bokstavligen "jag vill inte berätta", "jag vill inte prata om det" eller "jag vill inte ta det just nu", följt av en grundlig motivering till varför, vilket jag gjorde, så är det ganska lätt.


But still, det var liksom morsan. På vilket sätt hade det varit bättre att hålla henne på halster?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!