Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar simpan105:
ta henne till bio


Det är dock det sämsta sättet man kan "dejta" på. Man sitter tyst i två timmar liksom.

Citerar The Vision:
fråga om hon vill göra något. Får hon för sig att du försöker dig på mer än bara vänskap så kan du skylla på att du tyckte hon var lite för framfusig.


Smart tänkt, ska testa det!
Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Citerar V1rus:
Att avstå på grund av rädsla är patetiskt.


Det är snarare rätt naturligt att bli nervös gällande kärlek.

Somliga kan dessutom finna det charmigt. Har Tapto tur så kanske denna flicka gillar nervösa killar - vilket i och med att hon stöter på Tapto är en rätt stor chans att hon gör. :3

Citerar The Vision:
Alltså, jag tycker att allt låter jättevanligt, men just att ni skulle hålla ögonkontakt under hela tiden som hon sa "jag skulle gärna vilja komma tillbaka bla bla" låter som något utöver det vanliga, om du nu inte överdrev.


Jo, det lät lite dramatiserat.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
Har Tapto tur så kanske denna flicka gillar nervösa killar - vilket i och med att hon stöter på Tapto är en rätt stor chans att hon gör. :3


Hm..
Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Apropå ögonkontakt. Är det bara jag som blir lite obekväm om man håller den längre än 3 sekunder?

Det är ingen exakt vetenskap för mig förvisso. Men såhär brukar jag alltid gå tillväga:

*3 sekunder ögonkontakt*
*Vänder blicken mot någonting annat en halv sekund*
*3 sekunder ögonkontakt igen*
Osv osv...

Ögonkontakt längre än 3 sekunder är nästan detsamma som att stirra på personen, och vice versa. Jag får i alla fall den effekten. D:

Tillagt 2012-02-22 20:57:
Citerar Tapto II:
Hm..


Du har alltid gett mig intrycket att vara en rätt nervös snubbe. Just sayin'.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Tapto det finns biografer som har soffor...
Time is like a fuse. It's short and burning fast!
  • 0
Citerar Tapto II:
ta henne till bio


Det är dock det sämsta sättet man kan "dejta" på. Man sitter tyst i två timmar liksom.


Håller med. Dejting är ju till för att lära känna personen, så man kan gå på bio när man vet att man hör ihop. :3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Tapto II:
Det är dock det sämsta sättet man kan "dejta" på. Man sitter tyst i två timmar liksom.


Man sitter och smeker varandra i två tysta timmar, ja.
  • 0
Citerar simpan105:
Tapto det finns biografer som har soffor...


Så de ska ligga och se på film helt tysta i två timmar? Vad gör skillnaden?
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
Ögonkontakt längre än 3 sekunder är nästan detsamma som att stirra på personen, och vice versa. Jag får i alla fall den effekten. D:


Fast är det med någon man gillar så är det ju bara mysigt!

Tillagt 2012-02-22 21:00:
Och man behöver ju inte ha den här blicken >
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Citerar Mr Clint:
Apropå ögonkontakt. Är det bara jag som blir lite obekväm om man håller den längre än 3 sekunder?

Jag med. Om jag inte är berusad.

Citerar simpan105:
Tapto det finns biografer som har soffor...

wat?

Tillagt 2012-02-22 21:02:
Citerar Colonel:
Och man behöver ju inte ha den här blicken >

You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Mr Clint:
Apropå ögonkontakt. Är det bara jag som blir lite obekväm om man håller den längre än 3 sekunder?


Är precis likadan, annars vet man inte vart man ska ta vägen riktigt och känner sig så jävla obekväm.

Citerar V1rus:
Man sitter och smeker varandra i två tysta timmar, ja.


Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Citerar Colonel:
Fast är det med någon man gillar så är det ju bara mysigt!


Faktiskt. Där rättade du mig. Har ju faktiskt upplevt det ett par gånger.

Citerar Colonel:
Och man behöver ju inte ha den här blicken >




Jag säger bara, om en person, vare sig en vanlig vän eller familj, skulle be mig att stirra på deras ögon i 23 sekunder.... Ja, du förstår. ;3

Tillagt 2012-02-22 21:03:
Citerar The Vision:
Jag med. Om jag inte är berusad.


Där har vi ännu ett undantag. :3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
Faktiskt. Där rättade du mig. Har ju faktiskt upplevt det ett par gånger.


Sjukt mysigt. Speciellt när personen ifråga har underbara ögon.

Citerar Mr Clint:
Jag säger bara, om en person, vare sig en vanlig vän eller familj, skulle be mig att stirra på deras ögon i 23 sekunder.... Ja, du förstår. ;3




Om någon ber mig om något sådant så börjar jag bara garva efter några sekunder. "Arga leken" har aldrig varit min grej.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Citerar Mr Clint:
Där har vi ännu ett undantag. :3

Ohoy, a new game?

Min tur.

Jag kan inte stirra i någons ögon i mer än tre sekunder förutom ifall:

Jag är död.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Colonel:
Sjukt mysigt. Speciellt när personen ifråga har underbara ögon.


Stora runda bruna ögon.

I've said too much.

Citerar Colonel:
"Arga leken" har aldrig varit min grej.


Jag är också otroligt dålig på den. :3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar The Vision:
Ohoy, a new game?


Min tur.

Jag skulle dock lätt kunna glo på en tjejs bröst i 23 sekunder, utan problem.
Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Citerar The Vision:
Ohoy, a new game?

Min tur.

Jag kan inte stirra i någons ögon i mer än tre sekunder förutom ifall:

Jag är död.


Nu ska vi inte gå off-topic. Vi fortsätter leken senare i MNC istället. ;3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
Stora runda bruna ögon.


Jaaaa! Bruna ögon är så underbara i ljus. <3

Citerar Mr Clint:
Jag är också otroligt dålig på den. :3


Ska vi tävla? Jag kanske har hittat min jämlike.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Citerar Mr Clint:
Nu ska vi inte gå off-topic. Vi fortsätter leken senare i MNC istället. ;3

Det var ju ett one-time joke duh! Inte mitt fel att den spinns vidare dawg.

Okej, borde vara hemma vid 2.30 om allt går som planerat.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Colonel:
Jaaaa! Bruna ögon är så underbara i ljus. <3


<:3

Citerar Colonel:
Ska vi tävla? Jag kanske har hittat min jämlike.


En dag får vi lov att göra det. Jag gillar en värdig motståndare som jag enkelt kan besegra. ;3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Hm.. Nu frågade hon om hon fick komma hit, ensam.

Vad ska jag svara? Och framför allt, vad vill hon göra en onsdagkväll.. Hos mig?
Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Citerar The Vision:
Det var ju ett one-time joke duh! Inte mitt fel att den spinns vidare dawg.


That's what Hitler said.

Citerar The Vision:
Okej, borde vara hemma vid 2.30 om allt går som planerat.


Jag var redo igår. >:3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Tapto II:
Hm.. Nu frågade hon om hon fick komma hit, ensam.

Vad ska jag svara? Och framför allt, vad vill hon göra en onsdagkväll.. Hos mig?


Told ya.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar Axxorz:
Told ya.


Svarade ja nu, på att hon kunde komma. Men vad ska jag göra? Är inte mentalt förberedd för sånt här. :shocked:
Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Citerar Tapto II:
Vad ska jag svara? Och framför allt, vad vill hon göra en onsdagkväll.. Hos mig?


http://www.youtube.com/watch?v=6DeW1z_9mDU

Du kan behöva den.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!