Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar Colonel:
Vad vet du om henne?


Hmm, inte så jättemycket. Hon är väldigt (väldigt) hästintresserad. Och det är inte jag direkt.

Sedan vet jag inte så jättemycket, bara ett gäng småsaker som inte har någon större betydelse. Typ att hennes mor eller far har polskt ursprung.

Hon gillar dålig musik också, om man går efter vad det står att hon har lyssnat på på Spotify på FB.

Ju mer jag tänker på det desto mindre gemensamt har vi (av det jag vet). Men jag tackar inte nej till en god utmaning!

Hon är troligen ganska smart dock, då hon går NV, och att vi går samma linje är väl minsta gemensamma nämnare.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar Axxorz:
Ju mer jag tänker på det desto mindre gemensamt har vi (av det jag vet). Men jag tackar inte nej till en god utmaning!

Att ha få saker gemensamt kan vara bra. Man kompletterar varandra då. Hade jag träffat på en tjej som har exakt samma intressen som mig och är precis som mig i sitt beteende (dvs manisk) hade jag fått panik. Därför fungerade det bra med t ex mitt ex. Jag hade någon som kunde sätta mina gränser och påminna mig om att lugna ner, och ibland kunde jag påminna henne om att våga lite mer!
Föredrar faktiskt att få höra "thrash metal suger" än att sitta och tjafsa om vilket thrash metal band som är bäst med en tjej...


Citerar Axxorz:
Hon är troligen ganska smart dock, då hon går NV, och att vi går samma linje är väl minsta gemensamma nämnare.

Bro, jag går NV också och jag är förmodligen the biggest fucktard you can find out there. Plugget går bra, ja. Men bara att man läser NV behöver inte betyda att man är jätte engagerad i plugget och så till maxad nivå. Jag vet många naturvetare som röker på och super sig fulla på fritiden men ändå har MVG i majoriteten av ämnena c; En bra sak att komma ihåg!
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar Axxorz:
Hmm, inte så jättemycket. Hon är väldigt (väldigt) hästintresserad. Och det är inte jag direkt.


Hm, okej.

Det blir en tuff nöt att knäcka. Jag skulle satsat på något som hänt båda. Detta var ju svinsvårt. ;o
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Citerar Axxorz:
Hmm, inte så jättemycket. Hon är väldigt (väldigt) hästintresserad. Och det är inte jag direkt.


Du skriver uppsatsen "Konsten att spela på hästar" och undrar därför vad skillnaden är mellan varm- och kallblodiga hästar. Sedan spinner du vidare därifrån!
Det man inte minns tar man ingen skada av.
  • 0
Citerar Pardon:
Du skriver uppsatsen "Konsten att spela på hästar" och undrar därför vad skillnaden är mellan varm- och kallblodiga hästar. Sedan spinner du vidare därifrån!




... Det är en bra idé.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar bajen13:
Så du vill aldrig ha barn eller vad? :p


Nej (: så det vore ju helt sämst att vara tillsammans med någon som vill det.

Tillagt 2012-02-12 16:55:
Citerar Arrolito:
Inte fullt ut. Iaf inte när jag var med mitt ex. Hon avskydde långt hår, så jag klippte mig. Försökte även anpassa min klädstil efter vad hon tyckte om så hon inte skulle skämmas att gå runt med mig.


Men... vad tråkigt att det var så ): hata långt hår liksom... vad fan är det? Skulle min pojkvän spara ut håret skulle jag inte tycka om honom mindre eller skämmas. Jag är bara glad över att ha hittat någon som jag trivs så sjukt bra med.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Colonel:
... Det är en bra idé.


Precis, blir inte lika jobbigt att ta kontakt nästa gång, även om det bara handlar om annat.
Det man inte minns tar man ingen skada av.
  • 0
Vet inte varför jag skriver i den här tråden eller varför jag skriver överhuvudtaget men;
En tjej som går i min skola var redlöst full sist på en fest och betedde väl sig som de oftast gör då. DVS blir klängiga och kåta. Nu är grejen att hon var på mig och sen kläckte hon ur sig både det ena och det andra om vad hon kände för mig trots att jag knappt känner henne. Hur som helst så hände det ena och det andra och jag trodde att hon lugnt skulle glömma bort allt med tanke på hur full hon var men nej.

Två dagar senare så börjar hon skriva till mig om både det och det och tar upp det som hände och om att det kommer bli pinsamt att träffas i skolan. Säger saker som sanningen kommer fram när man är full osv...I skrivande stund så skriver hon fortfarande till mig.
Problemet ligger i att hela situationen känns så awkward.
Överreagar väl sådär enormt.

Fuck me, var är spriten när man behöver den?
60% of the Time, It Works Every Time.
  • 0
Citerar Arrolito:
Att ha få saker gemensamt kan vara bra.


Du har en poäng! Om de inte ljuger i skolan så dras ju olikheter mot varandra.

Citerar Arrolito:
Bro, jag går NV också och jag är förmodligen the biggest fucktard you can find out there. Plugget går bra, ja. Men bara att man läser NV behöver inte betyda att man är jätte engagerad i plugget och så till maxad nivå. Jag vet många naturvetare som röker på och super sig fulla på fritiden men ändå har MVG i majoriteten av ämnena c; En bra sak att komma ihåg!


Jo tack, detta vet jag gott och väl, är väl i nedre mittenskiktet själv, betygsmässigt, men det jag menade var att om man väljer NV så har man väl ändå någon slags ambitionsnivå, och man måste ju ha haft hyggliga betyg från grundskolan.

Citerar Colonel:
Det blir en tuff nöt att knäcka. Jag skulle satsat på något som hänt båda. Detta var ju svinsvårt. ;o


Kom på att hon har en Iphone också, there's something in common! xD

Citerar Pardon:
Du skriver uppsatsen "Konsten att spela på hästar" och undrar därför vad skillnaden är mellan varm- och kallblodiga hästar. Sedan spinner du vidare därifrån!


Haha, vilken isbrytare!
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar pBEAR:
Fuck me, var är spriten när man behöver den?


Jag lyckades inte utläsa om du är intresserad av henne... Om du inte är det så är det väl lika bra att säga det på en gång så att hon slutar.

Men om du gillar henne har du ju ett ganska bra utgångsläge verkar det som.
  • 0
Citerar ggLukas:
Men om du gillar henne har du ju ett ganska bra utgångsläge verkar det som.


Menart. Inte säker på det, inget jag säger nej till direkt. Känner inte henne såpass bra nog men lite intresserad är jag allt.

Annars så överreagerade jag som sagt. Samtalet flöt på hur bra som helst. Om det nu gör det när vi snackar IRL är en helt annan sak.
Förhoppningsvis så träffar jag henne nästa helg och om jag då känner för det så är det bara att lägga korten på bordet.
60% of the Time, It Works Every Time.
  • 0
Citerar Axxorz:
Haha, vilken isbrytare!


Ärligt talat, consider it.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Citerar Colonel:
Ärligt talat, consider it.


Ärligt talat, already considering it.

Ja, jag var tvungen att googla kallblodig häst. Det innebar inte kallblodig i den betmärkelsen som jag trodde.

Men det är till att ge sig ut på okända farvatten, jag kan ingenting om snela hestar, fast det är väl det som gör det roligt antar jag.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar Axxorz:
Men det är till att ge sig ut på okända farvatten, jag kan ingenting om snela hestar, fast det är väl det som gör det roligt antar jag.


Men kom på någon random fråga om hästar. Så när hon svarat så typ "Hur är läget?", så fortsätter det sen.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Jag träffade äntligen en tjej som jag gillar men precis innan jag tänkte bjuda ut henne så får jag reda på att hon har en pojkvän. Somebody please kill me.
  • 0
Citerar Colonel:
en kom på någon random fråga om hästar. Så när hon svarat så typ "Hur är läget?", så fortsätter det sen.


Det här börjar faktiskt likna något!

Baxar Pardon's förslag och säger att jag skriver en uppsats om "Konsten att spela på hästar" osv, sedan efter några meningsutbyten kan jag antingen säga "Hur är läget?" eller något som du säger, eller så tänker jag att jag kunde typ säga "Jag ljög för dig, jag skriver ingen uppsats, ville bara ha en anledning att kontakta dig".

Sedan om det går åt helvete; skyll på facerape!
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar Axxorz:
Sedan om det går åt helvete; skyll på facerape!


60% of the Time, It Works Every Time.
  • 0
Citerar pBEAR:
Menart. Inte säker på det, inget jag säger nej till direkt. Känner inte henne såpass bra nog men lite intresserad är jag allt.


Dåså, du har öppet mål - ta chansen! Exakt hur hade du tänkt dig att lägga korten på bordet?
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar The Frostexx:
Dåså, du har öppet mål - ta chansen! Exakt hur hade du tänkt dig att lägga korten på bordet?


Ingen aning, är inte ens 100 på hennes avsikter. Jag får väl köra på klassisk improvisation i måttligt berusat tillstånd. Funkar det inte så har jag ju datorn hemma och en snabb internetuppkoppling.
60% of the Time, It Works Every Time.
  • 0
Citerar Axxorz:
"Jag ljög för dig, jag skriver ingen uppsats, ville bara ha en anledning att kontakta dig".


Nej, nej. Säg inte det. Det säger du om du i slutändan lyckas. Säg det ENDAST om det är nödvändigt.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Citerar Colonel:
Nej, nej. Säg inte det. Det säger du om du i slutändan lyckas. Säg det ENDAST om det är nödvändigt.


Okej, okej, men definiera "lyckas".
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar Axxorz:
Okej, okej, men definiera "lyckas".


Ett ligg.
60% of the Time, It Works Every Time.
  • 0
Citerar pBEAR:
Jag får väl köra på klassisk improvisation i måttligt berusat tillstånd.


Lycka till!
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar The Frostexx:
Lycka till!


Hehe, tack tack.
60% of the Time, It Works Every Time.
  • 0
Citerar Axxorz:
Okej, okej, men definiera "lyckas".


Haha, äsch. Det är inte relevant. Säg det bara om du måste.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!