Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar The Vision:
Hon är inget för mig, speciellt inte nu när hon spräckt sin loco-mätare.


Är hon snygg så kan hon ju få vara lite loco.

http://www.youtube.com/watch?v=rNfXdHJ6Knc
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Har träffat en böna från Grekland. Vi träffades på en jawa-ballong på Tatooine. The Old Republic. Jag avser att äkta henne. Se till att vara med på bröllopet! Server: The Shadow Runner. Whispa Shaw för inbjudan.


Seeeen kom jag på att man inte kan ha ringar på TOR.
  • 0
Här står det ännu mer stilla än tidigare. Läser endast distanskurser nu så jag kommer aldrig hemifrån
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Ser ut att bli bio för mig och damen i fråga på söndag. Ska bara se till att vi kan träffas någon timme innan bara så vi hinner prata lite också.
"Shop smart, shop S-mart!"
  • 0
är man elak om man skicka hem till tjejen en ask choklad och sen låtsas att man inte ha skickat nåt choklad, och sen typ kräva att veta vem tusan det är som har skickat chokladen till henne? xD
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Citerar Keant:
är man elak om man skicka hem till tjejen en ask choklad och sen låtsas att man inte ha skickat nåt choklad, och sen typ kräva att veta vem tusan det är som har skickat chokladen till henne? xD


Va fan skulle man vilja göra det för?
"Shop smart, shop S-mart!"
  • 0
Citerar Mr Fancy Pants:
Va fan skulle man vilja göra det för?


^This
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Citerar Mr Fancy Pants:
Citerar Keant:är man elak om man skicka hem till tjejen en ask choklad och sen låtsas att man inte ha skickat nåt choklad, och sen typ kräva att veta vem tusan det är som har skickat chokladen till henne? xD

Va fan skulle man vilja göra det för?


Jag kunde inte motstå det när hon frågade om det var jag som skickade jag har väldigt dålig sinne för humorn.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Citerar Keant:
jag har väldigt dålig sinne för humorn.


Mm, jag ser verkligen ingen humor i det överhuvudtaget. Begriper inte vad du vill få ut av det.
"Shop smart, shop S-mart!"
  • 0
MY TÅLAMOD IS FAILING ME. Lägger en lapp i skåpet snart.
  • 0
Citerar Lurkman:
MY TÅLAMOD IS FAILING ME. Lägger en lapp i skåpet snart.


FRÅGA BARA! GÖR DET!
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Citerar Mr Fancy Pants:
Citerar Keant:jag har väldigt dålig sinne för humorn.

Mm, jag ser verkligen ingen humor i det överhuvudtaget. Begriper inte vad du vill få ut av det.


Det var bara skoj och ser hennes reaktion hon blev inte alltför sur.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Har skrivit ner vad jag ska säga till henne på fredag, lite löst iaf men jag gillar att vara förberedd och ha något att falla tillbaka på ifall jag skulle vara dönervös i det läget. Kan skicka via pm ifall någon vill veta, lägger inte upp det här. :pp
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Har skrivit ner vad jag ska säga till henne på fredag, lite löst iaf men jag gillar att vara förberedd och ha något att falla tillbaka på ifall jag skulle vara dönervös i det läget. Kan skicka via pm ifall någon vill veta, lägger inte upp det här. :pp


Send one for me please! Alltid bra att ha någon läsa det och komma med synpunkter!
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Kan skicka via pm ifall någon vill veta, lägger inte upp det här. :pp


Guldläge för lite utpressning här. Efter att man fått sitt pm kräver man ett par hundralappar eller något för att inte lägga upp det här.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Colonel:
Citerar Lurkman:
MY TÅLAMOD IS FAILING ME. Lägger en lapp i skåpet snart.


FRÅGA BARA! GÖR DET!


När hon inte sitter inklämd bland åtta andra - ja.
  • 0
Citerar Hydra:
Citerar Glass Simon:Kan skicka via pm ifall någon vill veta, lägger inte upp det här. :pp

Guldläge för lite utpressning här. Efter att man fått sitt pm kräver man ett par hundralappar eller något för att inte lägga upp det här.


Shhhhhhysssssss...you're going to ruins everything
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Nu blev jag tillfrågad av henne om jag kan byta lägenhet till en större.
  • 0
Citerar Lurkman:
MY TÅLAMOD IS FAILING ME. Lägger en lapp i skåpet snart.


Haha, du har då allt unika idéer.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar Glass Simon:
Har skrivit ner vad jag ska säga till henne på fredag, lite löst iaf men jag gillar att vara förberedd och ha något att falla tillbaka på ifall jag skulle vara dönervös i det läget. Kan skicka via pm ifall någon vill veta, lägger inte upp det här. :pp


Jag vill gärna läsa!

Citerar Lurkman:
När hon inte sitter inklämd bland åtta andra - ja.


Gör det bara. Vad kan hända?
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Citerar Colonel:
Gör det bara. Vad kan hända?


Det är uteslutet, låter ju döläskigt. Väntar hellre på ett tillfälle.
  • 0
Citerar Lurkman:
Det är uteslutet, låter ju döläskigt. Väntar hellre på ett tillfälle.


Jag håller med.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Citerar Colonel:
Citerar Lurkman:
Det är uteslutet, låter ju döläskigt. Väntar hellre på ett tillfälle.


Jag håller med.


Precis. Och så heter jag ju Lurkman! Jobbar i skuggorna vettu.
  • 0
Citerar The Vision:
Hon är inget för mig, speciellt inte nu när hon spräckt sin loco-mätare.

Locobitches might be intresting bitches sometimes.



Citerar Glass Simon:
Kan skicka via pm ifall någon vill veta, lägger inte upp det här. :pp

Skicka pl0x!!!1!11



Citerar Costae Cavea:
Nu blev jag tillfrågad av henne om jag kan byta lägenhet till en större.

Great success?



Citerar Lurkman:
När hon inte sitter inklämd bland åtta andra - ja.

Skaffa dig en decoy. Be Frostexx distrahera de åtta andra, så tar du din chans!
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar Arrolito:
Citerar Lurkman:När hon inte sitter inklämd bland åtta andra - ja.
Skaffa dig en decoy. Be Frostexx distrahera de åtta andra, så tar du din chans!


Wingman so to speak aye?
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!