Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Situation Magnusson


Citerar Hugoienlåda:
Okej, för Robert Gustavson har inte gjort något roligt de senaste 5 åren.


Jösses.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Får ta och se det ikväll då.
complications of a mastermind
  • 0
Hepp, ser hellre Dylan Moran på svt2 22.30!

Stå-upp komedi > all.
'Carefree Wherever You May Be...Don't Trust Your Wives With John Terry'
  • 0
Citerar ToScA-:
Hepp, ser hellre Dylan Moran på svt2 22.30!

Stå-upp komedi > all.


Är det idag! Tack för den påminnelsen!
Life is Soon.
  • 0
Jag tycker situation Magnusson är ganska meningslöst. Det känns som en dålig Trigger Happy kopia. Humorn i situation Magnusson går ut på att Peter säger sågot på engelska till en fransman och får ett "Je ne comprend pas" som svar. Är det roligt?

Nej säger jag.
  • 0
Programmet är riktigt dåligt , så ett avsnitt och sen fick jag nog.
Det är farligt att leva , man kan dö.
  • 0
Jag såg det första programmet och det var riktigt bra tycker jag. Tyckte inget specielt bra hey Baberiba, men detta var kul
  • 0
Citerar Ayane Is a Ninja:
Jag såg det första programmet och det var riktigt bra tycker jag. Tyckte inget specielt bra hey Baberiba, men detta var kul


Håller med till 100% :
  • 0
Citerar Ayane Is a Ninja:
Jag såg det första programmet och det var riktigt bra tycker jag. Tyckte inget specielt bra hey Baberiba, men detta var kul


Tyckte faktiskt tvärtom. SM är ungefär som Borat (som sagts tidigare) fast sämre. Medans Hey Baberiba har.. nånting.
När du läser detta måste du andas manuellt.
  • 0
Citerar Aldrig:
Tyckte faktiskt tvärtom. SM är ungefär som Borat (som sagts tidigare) fast sämre. Medans Hey Baberiba har.. nånting.


Detta nånting heter Christine Meltzer
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0
Jag gillar inte Situation Magnusson. Han utgår ifrån något som funkar, men han lyckas inte ta det förbi det obekväma stadiet. Sen när han spelar den brittiska reportern så blir hans accent så spyframkallande dålig.
I'm free to radically alter my beliefs whenever it's convenient.
  • 0
Han är grym skådespelare. Jag älskar programmet om jag ska vara ärlig, han lyckas driva med rätt mycket under programmets gång.

Visst, en del saker är trista.. Men annat är satans kul.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
Det här är ju bara för dåligt. Han är grym i Hey Baberiba men här blir det bara patetiskt. Synd.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!