Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Apple iPhone


Citerar Aaandy:
32 GB.


Snyggt.
  • 0
Har en vit 4:a och jo den är rätt läcker.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Är det någon som har fått problem med en missfärgad skärm förresten? Det var ju lite skriverier om det tidigare så jag tänkte kolla om det var så omfattande som artiklarna ville få det att verka vara.
  • 0
Citerar Bankar:
Den vita färgen är läcker. Trodde du beställde den svarta?


Nej, för fan. Min 3GS är svart och flickvännens fyra är svart.
  • 0
Jahapp... Min order har tydligen blivit annullerad utan anledning och utan besked. Kontaktade Halebops support för att se hur det gick med min order så fick man det svaret. Lite surt när man har gått och förväntat sig att få telefonen idag och så blev det så här.
Är väl bara att beställa igen då...
  • 0
Citerar Aaandy:
Mm.

http://img195.imageshack.us/img195/1066/img1891in.jpg


Läckert, grattis Min dröjer till måndag, men å andra sidan har jag ju redan en fyra att nöja mig med under tiden
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Min ligger på postombudet nu! Upp tidigt och hämta den! En efterlängtad uppgradering från min iPhone 3G.

Tillagt 2011-10-28 22:09:
Någon som fick med mikrosimet med Telia?
"They say their fans are ghosts. You don't see or hear them." Almunia about Chelsea
  • 0
Citerar Asbest:
Läckert, grattis Min dröjer till måndag, men å andra sidan har jag ju redan en fyra att nöja mig med under tiden


Jag kan tyvärr inte använda den dock, men visst, är den läcker!
  • 0
Citerar Bobbou:
Är det någon som har fått problem med en missfärgad skärm förresten? Det var ju lite skriverier om det tidigare så jag tänkte kolla om det var så omfattande som artiklarna ville få det att verka vara.


Det är tydligen inget permanent problem. Ytterst få har drabbats och problemet försvinner inom dag/dagar. Vissa hävdar att det är relaterat till limmet i telefonen.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Nu har jag hållt på och touchat på min nya 4s och den är snabb som fan, mycket snabbare än 4:an. Trodde verkligen inte att det skulle va någon större skillnad, men det är galet stor skillnad. Snabb som tusan nu när man surfar på den och kameran är grym, bilderna blir kanon

Nu väntar jag bara på infinity blade 2 ska komma som är gjord för de med A5 processor, spelet ser sinnessjuk bra ut.
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar Asbest:
Någon som fick med mikrosimet med Telia?


Inte jag. Tror jag får det i början av nästa vecka.
  • 0
Citerar Bankar:
Citerar Bobbou:
Är det någon som har fått problem med en missfärgad skärm förresten? Det var ju lite skriverier om det tidigare så jag tänkte kolla om det var så omfattande som artiklarna ville få det att verka vara.


Det är tydligen inget permanent problem. Ytterst få har drabbats och problemet försvinner inom dag/dagar. Vissa hävdar att det är relaterat till limmet i telefonen.


Min skärm är lite gulfärgad. Märkte de direkt när jag använde den och de blev ännu tydligare när jag jämförde den med min iPod. Dock nu efter några timmars användning så börja de avta!

Har inte fått mitt sim-kort aktiverat än
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar Asbest:
Någon som fick med mikrosimet med Telia?


Inte jag. Tror jag får det i början av nästa vecka.


Får man kanske dra in om en Telia-butik i helgen för att kunna använda den överhuvudtaget.
"They say their fans are ghosts. You don't see or hear them." Almunia about Chelsea
  • 0
Kan alla som fått sina 4s meddela hur skärmen är, Alltså om den har en gul ton eller blå ton, så att vi skulle kunna föra lite statistik på hur stor andel är gula/blå.
Ett ord säger mer än tusen bilder.
  • 0
Citerar Bankar:
Det är tydligen inget permanent problem. Ytterst få har drabbats och problemet försvinner inom dag/dagar. Vissa hävdar att det är relaterat till limmet i telefonen.


Det visste jag redan, var bara nyfiken på i hur stor omfattning det hade inträffat för de på GR .

Citerar vikke94:
Har inte fått mitt sim-kort aktiverat än


Vänta och se till i morgon, om det inte händer något bör du kontakta Halebops support.
  • 0
Citerar killer wiizard:
Kan alla som fått sina 4s meddela hur skärmen är, Alltså om den har en gul ton eller blå ton, så att vi skulle kunna föra lite statistik på hur stor andel är gula/blå.


Citerar Bankar:
Det är tydligen inget permanent problem. Ytterst få har drabbats och problemet försvinner inom dag/dagar. Vissa hävdar att det är relaterat till limmet i telefonen.
  • 0
Funderar lite på att endast beställa Telia Mobil Max 25 med mobilsurf och ha kvar min 3Gs ett år. Visserligen är bindningstiden i två år, men 78kr/månad och gratis Spotify i ett år känns verkligen prisvärt, oavsett om man använder det andra året eller ej.

Men då är frågan; är det värt 200kr extra varje månad för att få en 4s?
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
Citerar Att Heta Fredrik:
Funderar lite på att endast beställa Telia Mobil Max 25 med mobilsurf och ha kvar min 3Gs ett år. Visserligen är bindningstiden i två år, men 78kr/månad och gratis Spotify i ett år känns verkligen prisvärt, oavsett om man använder det andra året eller ej.

Men då är frågan; är det värt 200kr extra varje månad för att få en 4s?


Skulle jag ha haft min 4 kvar (blev stulen) så hade jag inte köpt en 4s, inte heller om jag hade en 3gs tror jag. Tror att femman kommer ha betydligt större nyheter
  • 0
Citerar Bankar:
Det är tydligen inget permanent problem. Ytterst få har drabbats och problemet försvinner inom dag/dagar. Vissa hävdar att det är relaterat till limmet i telefonen.


Det där stämmer ju dock inte helt, ge det två veckor är mer Apples sätt att säga "ha den i två veckor så har du vant dig"
Gul skärm har varit problem i alla generationer iphone, min 3gs hade gul skärm, en polares 3:a har gul skärm, och en annan polares 4:a hade det. detta försvinner inte för dem.
Visst finns det säkert fall då det på riktigt är limmet som måste torka, men det är LÅNGT ifrån alla och 4sen verkar ha drabbats extra hårt.
Ett ord säger mer än tusen bilder.
  • 0
Citerar Aaandy:
Nej, för fan. Min 3GS är svart och flickvännens fyra är svart.


Ah, I see.

Citerar Bobbou:
Det visste jag redan, var bara nyfiken på i hur stor omfattning det hade inträffat för de på GR .


Där ser man.

Citerar killer wiizard:
Det där stämmer ju dock inte helt, ge det två veckor är mer Apples sätt att säga "ha den i två veckor så har du vant dig"
Gul skärm har varit problem i alla generationer iphone, min 3gs hade gul skärm, en polares 3:a har gul skärm, och en annan polares 4:a hade det. detta försvinner inte för dem.
Visst finns det säkert fall då det på riktigt är limmet som måste torka, men det är LÅNGT ifrån alla och 4sen verkar ha drabbats extra hårt.


Tråkigt för dina vänner. Men faktum är att problemet knappt rapporterats i någon större utsträckning. Om det hade varit hälften så allvarligt som du vill påstå, så hade du kunnat förvänta dig en storm utan dess like från arga/besvikna köpare likt antenn-problemet som erbjöds en enorm publicitet.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Sedär, nu har min bindningstid aktiverats. Hoppas på att få mitt spotify lagom till måndag, och att kunna hämta min telefon efter skolan. Microsim har jag ju redan till den nuvarande telefonen, så den ska vara klar att köra direkt ur lådan

Tillagt 2011-10-29 17:44:
Aha, jag kan logga in på telefonen redan, så Telia aktiverade Premium i smyg, lurigt av dem! Nu är det bara telefonen som saknas
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Har precis hämtat min 16gb vit. Känns dock såhär i efterhand att jag skulle valt den svarta, trots att jag tycker att den vita är snyggare. Lite konstig känsla faktiskt...
"They say their fans are ghosts. You don't see or hear them." Almunia about Chelsea
  • 0
Citerar Daniel L:
Vad tror ni om prisutvecklingen gällande 4S? Är lite småsugen på att uppdatera min Galaxy S nämligen, men kommer inte att ha utrymme för ett telefonköp förens i slutet av januari. 16 GB kostar 4936 kronor med utbildningsrabatten, kan den i alla fall gått ner någon femhundring tro?


Utbildningsrabatt? CSN?

Annars kan du nog inte förvänta dig några skillnader alls. Åtminstone inget officiellt från Apples håll. Det du kan hoppas på är speciella kampanjer från elektronikvaruhus.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Citerar Daniel L:
Vad tror ni om prisutvecklingen gällande 4S? Är lite småsugen på att uppdatera min Galaxy S nämligen, men kommer inte att ha utrymme för ett telefonköp förens i slutet av januari. 16 GB kostar 4936 kronor med utbildningsrabatten, kan den i alla fall gått ner någon femhundring tro?


Ärligt talat är jag tveksam. Apple brukar inte ha några större prisförändringar förrän det kommer nya modeller. Det är endast om något enstaka företag kör en kortsiktig kampanj. Hoppas inte på för mycket bara.
"They say their fans are ghosts. You don't see or hear them." Almunia about Chelsea
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!