Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Apple iPhone


Citerar Mauish:
Vill gärna ha en bakgrundsbild bakom apparna, men hur gör man det? Har iPhone 3G. Nu är allt bara tråkigt svart, gillar inte.


Verkar inte fungera, bara de nya versionerna som har den funktionen.

Tillagt 2010-06-21 21:33:
Citerar The_gunners:
Citerar Mauish:Vill gärna ha en bakgrundsbild bakom apparna, men hur gör man det? Har iPhone 3G. Nu är allt bara tråkigt svart, gillar inte.
Inställningar --> Bakgrundsbild --> Välj bild --> Välj om det ska vara lock screen/home screen
Har du iPhone 3G?
Take it or leave it!
  • 0
Var hittar jag iBooks?
  • 0
Citerar The_gunners:
Inställningar --> Bakgrundsbild --> Välj bild --> Välj om det ska vara lock screen/home screen


Hepp, funkar inte. Kan bara ha bilden som bakgrund när man öppnar mobilen, finns inga alternativ att använda sig av.

Om det visar sig att 3G inte stödjer bild-bakom-appar är det löjligt, hur jävla mycket kraft ska det egentligen ta? Såg framemot att "pimpa" mobilen lite, nu är det bara kolsvart och riktigt tråkigt. Fan också.

Tillagt 2010-06-21 21:35:
Citerar Snorken:
Har du iPhone 3G?


Japp.
  • 0
Sök på ibooks på appstore.
Take it or leave it!
  • 0
Jävlar vad löjligt.

Undrar liksom Aaandy, vart jag hittar iBooks.
  • 0
Citerar Lennon:
Jävlar vad löjligt.

Undrar liksom Aaandy, vart jag hittar iBooks.

Finns inte än
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar Lennon:
Jävlar vad löjligt.

Undrar liksom Aaandy, vart jag hittar iBooks.


Sök på iBooks på App Store
Take it or leave it!
  • 0
Har Ipod touch, den nya generationen...får inte heller ngn möjlighet att ändra bakgrundsbild , får inte heller iBooks att fungera på den än. iBooks ligger som ett iPad program och funkar inte att uppdatera till v 1.1 som ska göra det funktionellt till en iPod touch! iBooks är antagligen bara en tidsfråga, men bakgrundsbilden blir jag lite tveksam till?
Hell yea!
  • 0
Jag får iBooks att fungera, skumt.
Take it or leave it!
  • 0
Kul att Apple lämnar en vid vägskjulet helt ensam, ganska grovt dessutom. Jag är medveten om att hårdvaran på en 3G inte möter meriterna för att använda multi-tasking, och det är jag helt och hållet med på. Men att man inte ger oss 3G-användare möjligheten till att ha en bakgrund/wallpaper i menyn är riktigt dåligt.

Känner mig snuvad och förbannad nu, hade förväntat mig mer än så.
  • 0
Citerar Mauish:
Kul att Apple lämnar en vid vägskjulet helt ensam, ganska grovt dessutom. Jag är medveten om att hårdvaran på en 3G inte möter meriterna för att använda multi-tasking, och det är jag helt och hållet med på. Men att man inte ger oss 3G-användare möjligheten till att ha en bakgrund/wallpaper i menyn är riktigt dåligt.

Känner mig snuvad och förbannad nu, hade förväntat mig mer än så.


Håller med. Dålig stil.
Take it or leave it!
  • 0
Hur fungerar multitaskingen? Det känns som att jag råkat fått igång både kameran och kalkylatorn men jag vill inte ha någon av dem igång.. Hur gör man? D:
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Snorken:
Håller med. Dålig stil.


Det minsta Apple kan göra är att iallafall erbjuda oss alternativet att ha wallpapers. Visserligen kanske mobilen blir lite segare, men då får vi välja själva.

Som sagt, känner mig rejält snuvad då jag köpte min 3G i vintras. Var medveten om att 3GS fanns, men har aldrig varit speciellt mobilintresserad. Aja, grinigheten går väl över tids nog.
  • 0
Citerar Chaplin:
Ja, hur fungerar multi-taskingen?

Svårt o säga då inga program stödjer skiten.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Allting fungerar klockrent
  • 0
Citerar Chaplin:
Citerar The_gunners:
Svårt o säga då inga program stödjer skiten.


Nej det vet jag, menade mer hur man fick igång flera program. Men jag hittade det. Tror jag?

Dubbelklick på homeknappen.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Alla mina kontakter är borta trots säkerhetskopiering och allt....
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam - Cato den äldre
  • 0
Citerar danus:
Har Ipod touch, den nya generationen...får inte heller ngn möjlighet att ändra bakgrundsbild , får inte heller iBooks att fungera på den än. iBooks ligger som ett iPad program och funkar inte att uppdatera till v 1.1 som ska göra det funktionellt till en iPod touch! iBooks är antagligen bara en tidsfråga, men bakgrundsbilden blir jag lite tveksam till?


Bär du runt på 8GB?
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
Citerar Doctor Jones:
Alla mina kontakter är borta trots säkerhetskopiering och allt....

Det ska dem inte vara... Du kan föra över dem från iTunes
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar Chaplin:
Dubbelklicka på homeknappen!


Och hur stänger man av ett program?

Är det Dubbelklick för att gå ifrån ett program om man vill ha det igång och vanligt klick om man vill stänga ned skiten?
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Chaplin:
Som jag fattar det, ja.


Det verkar inte fungera då min program-som-är-igång-lista är längre än någonsin..

Tillagt 2010-06-21 22:09:
Och hur använder man mappar?
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Citerar Chaplin:
Som jag fattar det, ja.


Det verkar inte fungera då min program-som-är-igång-lista är längre än någonsin..

Tillagt 2010-06-21 22:09:
Och hur använder man mappar?

Flytta en app på en annan app
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Bara jag som inte har Game Center?
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar ZombieNation:
Håll in en app likadant som om du ska flytta den så går det att stänga av .


Ah, tack!
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!