Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Samlad betygsättning av medlemmar


Polar_Bear

Namn: Ganska fint, fult med understreck dock. 5/10
Profilbild: Söt! 6/10
Signatur: Är osäker på om den fyller någon funktion egentligen, annat än till visningsbilden.

Totalt: 5/10
Avgångstidelag
  • 0
Självmordsblond

Namn: ASBRA 10/10
profilbild: Fattar inte men rätt bra 8/10
signatur: ovärdig 3/10

totalt: 2/10
  • 0
Lurkman:

Namn: fins säkert någon mening jag inte förstår med det, 6/10 iaff.

Bild: ganska tuff 7/10

signatur: jaså? 6/10
Normal is overrated
  • 0
Zack strife

Namn: Låter tufft att säga, sett i skrift är det inte särskilt estetiskt dock. 4/10

Profilbild: Bra bild, bra karaktär, bra spel. 7/10

Signatur: Stavfel! Min inre elitist dör. 4/10
Avgångstidelag
  • 0
Citerar Självmordsblond:
Zack strife

Namn: Låter tufft att säga, sett i skrift är det inte särskilt estetiskt dock. 4/10

Profilbild: Bra bild, bra karaktär, bra spel. 7/10

Signatur: Stavfel! Min inre elitist dör. 4/10


Var är det stavat fel?
Normal is overrated
  • 0
Citerar Zack strife:
Citerar Självmordsblond:Zack strife

Namn: Låter tufft att säga, sett i skrift är det inte särskilt estetiskt dock. 4/10

Profilbild: Bra bild, bra karaktär, bra spel. 7/10

Signatur: Stavfel! Min inre elitist dör. 4/10

Var är det stavat fel?


ad(d}itional
  • 0
Självmordsblond

Namn: Uuhmm 2/10

Profilbild: Lite sådär småmysig 5/10

Signatur: För random 1/10
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Oddesey

Namn: Gillart. 8/10
Profilbild: En hund? En mopps kanske? Ser bra ut i vilket fall. 8/10
Signatur: Enkel och bra. 8/10
  • 0
Linus98

Namn: Funktionellt, du ger namn och ålder. Inte så jättekul kanske. 6/10
Bild: Psykedelisk och fin tiger. 9/10
Sign: Nej, tråkig och oinspirerande. 2/10
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Center of this Universe

Namn: Tänker på någon programserie Stephen Hawkings skulle kunna köra med. Skulle funka till någon bok titel eller tv-program. Men som Avatar-namn nja. 1/10.

Bild: Snubben andas in kosmos helt enkelt. 7/10

Sign: Tankeväckande. 8/10
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Citerar -Ogge-:
Stephen Hawkings

Skrämmande nära faktiskt, det kommer från bandet Hawkwinds låt Master of the universe. "I am the center of this universe The wind of time is blowing through me and it's all moving relative to me". Såg även att Hawking hade någon serie med namnet Master of the Universe.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Citerar Center of this Universe:
Skrämmande nära faktiskt, det kommer från bandet Hawkwinds låt Master of the universe. "I am the center of this universe The wind of time is blowing through me and it's all moving relative to me". Såg även att Hawking hade någon serie med namnet Master of the Universe.


Men då antar jag att bandet står dig nära till hjärtat så att säga. Jo programmet finns på Netflix, haha har nog sett alla avsnitt.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
-Ogge-

Rätt kasst namn, bild från en bra film så det är väl bra, och så ska jag kolla citatet - lite svamligt.

Totalbetyg: 5/10
Klappa fina katten?
  • 0
TheYellowHero

Namn: Låter bara konstigt i min mening, men ett plus för att kiwin på bilden har en gul näbb, så det kanske finns något samband.

Bild: Det är en KIWI!!!! 10/10

Signatur: 3/10 Djupt men... Va?

Tillagt 2014-08-12 10:00:
Varför postades inte min kommentar!? Jag tryckte på "POSTA" och den försvann bara.

Namn: Låter konstigt, fast ett plus för att kiwins näbb är gul, så det kanske finns ett samband.

Bild: Det är en KIWI!!! 11/10

Signatur: Djupt men... Va?

Tillagt 2014-08-12 10:00:
Varför postades inte min kommentar!? Jag tryckte på "POSTA" och den försvann bara.

Namn: Låter konstigt, fast ett plus för att kiwins näbb är gul, så det kanske finns ett samband.

Bild: Det är en KIWI!!! 11/10

Signatur: Djupt men... Va?

Tillagt 2014-08-12 10:00:
VAFAN I HELVETE!?

Varför postades inte min kommentar!? Jag tryckte på "POSTA" och den försvann bara.

Namn: Låter konstigt, fast ett plus för att kiwins näbb är gul, så det kanske finns ett samband.

Bild: Det är en KIWI!!! 11/10

Signatur: Djupt men... Va?

Tillagt 2014-08-12 10:01:
MEN KOM IGEN JÄVLA IDIOTKOMMENTAR!!!

Varför postades inte min kommentar!? Jag tryckte på "POSTA" och den försvann bara.

Namn: Låter konstigt, fast ett plus för att kiwins näbb är gul, så det kanske finns ett samband.

Bild: Det är en KIWI!!! 11/10

Signatur: Djupt men... Va?

Tillagt 2014-08-12 10:02:
Jag gör ett sista försök, sen ger jag upp, GR, verkar ha buggat. Ledsen om alla kommentarer postas med stark fördröjning förresten, men det är inget fel på mitt internet eller någonting sånt.

Varför postades inte min kommentar!? Jag tryckte på "POSTA" och den försvann bara.

Namn: Låter konstigt, fast ett plus för att kiwins näbb är gul, så det kanske finns ett samband.

Bild: Det är en KIWI!!! 11/10

Signatur: Djupt men... Va?

Tillagt 2014-08-12 10:02:
Fan.
wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
  • 0
Ledsen att min kommentar blev flera tusen kilometer lång.
wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
  • 0
TheYellowHero

Namn: Vet inte riktigt om det finns någon bakgrund men namnet säger mig inget speciellt, låter annars rätt originellt och bra. Tycker formateringen ser bra ut med gemener för varje ord och inga röriga siffror eller så. 7/10

Bild: Ser jag fel eller är det Karl Pilkington med en uppblåsbar kiwi-fågel? Om mina ögon inte bara ser vad de vill se så är bilden inte värd mindre än en tia. 10/10

Signatur: Koncist och rakt på, varför slösa bokstäver på att formulera det samma på något slemmigt och romantiskt vis? 6.5/10
  • 0
TheYellowHero

Namn: Älskar det. 9/10.

Bild: Älskar den 10/10.

Signatur: Fattigt. 2/10.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Oddesey

Namn: Catchy 8/10

Bild: Väldigt grötig 5/10

Signatur: Fin quote även fast jag inte ser budskapet/realismen i det. 6/10
"If insane people live happily in their own reality, why do we pull them painfully back to ours?"
  • 0
Cauterize Me

Namn: Snyggt och originellt. 9/10

Avatar: Helt okej. 6/10

Signatur: Lite klyschig, men funkar. 6/10
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Straholic

Namn: Ser och uttalas snyggt, tyvärr har namnet dragits i smutsen såpass många gånger att det drar ner siffrorna rejält. 4/10

Visningsbild: MGS! 8/10

Signatur: öhhh näe 2/10
It Can't Rain All the Time
  • 0
Ageless Force

Namn: Låter rått och bossigt, gillas! 9/10

Avatar: Oklar 5/10

Signatur: Stämningsfullt 6/10
"If insane people live happily in their own reality, why do we pull them painfully back to ours?"
  • 0
  • Räv
  • Räv
Räv: 10/10 all around.

Vilken kille alltså.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
Räv

Namn: Passar personligheten - en lurig och listig liten jävel 9/10

Bild: Vad annars? 10/10

Signatur: Bossigt. Passar också personligheten. 10/10
Mustig som fan
  • 0
KentaKobbe Jr

Namn: Mja, inget direkt som ger mig ståfräs. Men inte dåligt heller. 5/10

Bild: Mycket snygg bild måste jag säga! 8/10

Signatur: Jag har ingen aning om vem Rorschach är, så det säger mig inte mycket. 2/10
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Holmfrid:

Namn: Låter som en omyndigförklarad ensling i Gällivare 5/10

Bild: Är det Darkthrone? Transylvanian Hunger-eran var magisk 8/10

Signatur: För står 5/10
It Can't Rain All the Time
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!