Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Svenskans vackrast ord.


Avsky, alternativt ordet hat är helt klart de stora vinnarna.
Min generation tvingades växa upp i trappuppgångar - tvinga inte nästa att göra det
  • 0
Citerar Theya:
Avsky, alternativt ordet hat är helt klart de stora vinnarna.


Vilken deprimerad syn du har på saker och ting. : (
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Kärlek, instrikal, metafysisk, nihilism, existens och liberalism är väl de vackraste orden jag kommer på för tillfället.
Så talade Waiiwan
  • 0
Citerar VistingAxis:
Ultima Thule!


Latin

Citerar The Game Master:
Hyponervokosmiskadiafragmakontravibratiner, det är sveriges längsta ord och låter ganska bra när man kan det utantill.


Hypernervaukustiskadiafragmavibrationer likaså

Andra vackra ord är ruin och penumbra
Hjälp mig jag har sylt i min hatt!
  • 0
Struts
And that doors can be boars can be snores can be floors can be roars can be spores can be yours can be mine.
  • 0
Jag har fortfarande inte hittat ett vackrare än parallell.
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Nåb, när man använder det istället för noob. Även fast noob inte är något svensk ord. Men det är vackert.
I have a bad feeling about this.
  • 0
Citerar Wabbajack:
Struts


Amen brother
Let's hug it out, bitch.
  • 0
Citerar Legacy:
Nåb, när man använder det istället för noob. Även fast noob inte är något svensk ord. Men det är vackert.

Det måste vara det fulaste ordet man kan komma på. (?) Riktigt töntigt att ens uttrycka sig på det sättet.
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
Citerar Echo lake:
Det måste vara det fulaste ordet man kan komma på. (?) Riktigt töntigt att ens uttrycka sig på det sättet.


Tycker inte jag. Uttalandet av ordet låter gött.
I have a bad feeling about this.
  • 0
Snö. Bäck. Vind.
  • 0
Salad.
And that doors can be boars can be snores can be floors can be roars can be spores can be yours can be mine.
  • 0
Glögg och knark.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Outhärdligt.
  • 0
Sommarvind, silvertråd, entusiasm, vad och ed-någontingsomjagglämtbortförtillfället
-No shit Sherlock! -Dig a little deeper Watson.
  • 0
Vakra ord Helsike heller, kommer inte på ett smack
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Jag kom just på vilket som är svenskans vackraste ord någonsin.

Vargavinter

Det ni.
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Glögg

- i dubbel bemärkelse.
  • 0
Emo
Make war, not love
  • 0
Regerar.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Fjällbäck.
  • 0
Vi har ganska fina stad/ort namn kommer inte på namnen just nu men jag vet att dom är otroligt fina
jag behöver inte älska dig, du behöver inte älska mig. Vi behöver inte ens gilla varandra, men vi måste ändå RESPEKTERA varandra
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!