Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

In Flames


Citerar Vigaren:
Ja exakt! Jag stog vid mixer-bordet.


Så långt bak! Det var ju bara att tränga sig fram.
  • 0
Skönast var när alla hoppade till Only For The Weak vilken stämmning
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Skönast var när alla hoppade till Only For The Weak vilken stämmning


Stämningen var lika härlig när dem körde den låten i Wacken förra året, fast 4 gånger mer folk som hoppade.
Tie me in chaos, bind me in pain, Sanctioned forty-nine theurgy chains
  • 0
Citerar Moktos:
Citerar In Flam3s:Fyfan vilket jäkla drag det var

Sådär säger ALLA när de varit på konsert


Faktiskt!
Men hörde när en polare var på Metal Massacre III att det inte var något röj i Sabaton, så det stämmer nog inte alltid

Tillagt 2008-06-02 22:53:
Och BRA är det så fort du diggar bandet tillräckligt mycket
  • 0
Citerar Deathsoul:
Citerar HellSpawn:
Skönast var när alla hoppade till Only For The Weak vilken stämmning


Stämningen var lika härlig när dem körde den låten i Wacken förra året, fast 4 gånger mer folk som hoppade.


Blir säkert skönare på stämning på Metaltown
Evil Is Back
  • 0
Någon som vet vad In Flames räknar ner till om femdagar?
Evil Is Back
  • 0
Är många som ska till metaltown eller ?
Känner mig ganska sugen men vet inte om
det är värt det
Stay (SIC)
  • 0
jag ska till metaltown XD

hur många här inne ska dit??
Because the world needs a hero! My wretched domain: http://www.comichowl.com
  • 0
Citerar zeraph91:
hur många här inne ska dit??


Jag ska tyvär inte dit...
OMFG! Look behind ya!O.o
  • 0
Jag ska dit.
  • 0
Skall dit såklart, även om jag inte är något större In Flames-fan.
:3
  • 0
In flames e mitt favoritband och den bästa låten dom har gjort e Reflect the storm

Citerar Vladi:
Är många som ska till metaltown eller ?
Känner mig ganska sugen men vet inte om
det är värt det
samma här men dom e riktigt bra ska nog gå dit

Tillagt 2008-06-25 23:21:
Citerar Grauptape:
Kom nästan längst fram på konserten, fan vad kul det var, bäst hitils i mitt liv.

jag va längst fram när dom spel på grönan fan man blev nästan mos såg en kille som blev medvetslös oxå men annars vaad det skitkul
men det var värt att bli mos för In flames
  • 0
guud vad folk pressade längst fram alltså....... höll faen på och dö
Because the world needs a hero! My wretched domain: http://www.comichowl.com
  • 0
Citerar Chaplin:
Citerar zeraph91:
guud vad folk pressade längst fram alltså....... höll faen på och dö


Det var fan awesome!

Jag fick panik, jag blev uppslängd på Dimmu Borgir och crowdsurfade, inte riktigt meningen och då slängde vakterna ut min från området framför scenen. Men jag lyckades pressa mig in igen .


hahaha, kul ^^ jag var läängst fram på in flames, riktigt otroligt mer 30 000 på det lilla området

förklaringen: väääldigt vassa armbågar & 5 cm spiknitar
Because the world needs a hero! My wretched domain: http://www.comichowl.com
  • 0
Det vart sjukt ballt igår. Vad hette den sista låten som dom körde?
Fet avslutning med all "konfetti" och fyrverkeri.
:3
  • 0
Värdelöst att In Flames inte spelar något mer i Sverige den närmaste framtiden, Danmark skulle dem kunna spela iaf då man har nära
  • 0
Citerar Szreaper:
Värdelöst att In Flames inte spelar något mer i Sverige den närmaste framtiden, Danmark skulle dem kunna spela iaf då man har nära


Igår sa dom att dom skulle köra en konsert i Göteborg i oktober...
:3
  • 0
Citerar Szreaper:
Värdelöst att In Flames inte spelar något mer i Sverige den närmaste framtiden, Danmark skulle dem kunna spela iaf då man har nära


de ska köra i göteborg igen i oktober.... vart är det inte framfört än men det är i alla fall 4 månader framåt....

Citerar Chaplin:
Citerar zeraph91:
förklaringen: väääldigt vassa armbågar & 5 cm spiknitar


Glad att du inte var med i moshen, hatar personer som har de patetiska nitarmbanden i moshar.


jag e glad jag inte joinade moshen heller XD
Because the world needs a hero! My wretched domain: http://www.comichowl.com
  • 0
In Flames kommer till Lisebergshallen i November!
Rihanna <3
  • 0
In Flames regerade på Peae & Love.
You can't spell manslaughter without laughter.
  • 0
Detta är bara min åsikt, så börja inte gråta och skära er för att ni tycker jag har fel.


Det fanns en tid då In Flames var bra, året var runt 2002.

Men då hände något. Efter Clayman gick allt bara i en nerförsbacke.
Visst har RtR några bra låtar (trigger, free fall, minus), men detta räcker inte för att behaga mig.


Sen kom sörjan, även känd som STYE. Hur gick ett av världens bästa melodiska death metal band, till ett fjolligt mainstream METALCORE band?!(ursäkta den hemska genren)
Kan inte komma på ord att använda utan att bli bannad för att förklara mitt hat mot Come Clarity och A Sense of Purpose. VARFÖR BYTTE ANDERS SÅNGRÖST?

In Flames var unika och nyskapande. Nu behöver man bara slå på Bandit 106.3 för att få höra sitt fd. favoritband.
Har sett In Flames en gång, och jag tänker aldrig göra om det.

Ut med Anders Fridén, så KANSKE In Flames kan överleva.
Spana gärna in In Flames producerade bandet ALL ENDS. Två kvinnliga sångerskor, och inga In Flames-medlemmar i bandet. Låter så jävla mycket bättre än Anders Fridéns pinsamt ruttna röst.

But that's just my two cents, börja inte gråta som sagt.

R.I.P In Flames.
Rage Against the Machine, Hultsfred'08 - Finns inte ord. <3
  • 0
jag gillar in flames , lyssnat på dom 1 år nu kanske^^ crawl through knives från come clarity och alias från deras nya a sense of purpose e nog mina favoriter
  • 0
Citerar Wlsksrbfst:
Detta är bara min åsikt, så börja inte gråta och skära er för att ni tycker jag har fel.


Det fanns en tid då In Flames var bra, året var runt 2002.

Men då hände något. Efter Clayman gick allt bara i en nerförsbacke.
Visst har RtR några bra låtar (trigger, free fall, minus), men detta räcker inte för att behaga mig.


Sen kom sörjan, även känd som STYE. Hur gick ett av världens bästa melodiska death metal band, till ett fjolligt mainstream METALCORE band?!(ursäkta den hemska genren)
Kan inte komma på ord att använda utan att bli bannad för att förklara mitt hat mot Come Clarity och A Sense of Purpose. VARFÖR BYTTE ANDERS SÅNGRÖST?

In Flames var unika och nyskapande. Nu behöver man bara slå på Bandit 106.3 för att få höra sitt fd. favoritband.
Har sett In Flames en gång, och jag tänker aldrig göra om det.

Ut med Anders Fridén, så KANSKE In Flames kan överleva.
Spana gärna in In Flames producerade bandet ALL ENDS. Två kvinnliga sångerskor, och inga In Flames-medlemmar i bandet. Låter så jävla mycket bättre än Anders Fridéns pinsamt ruttna röst.

But that's just my two cents, börja inte gråta som sagt.

R.I.P In Flames.


Nej, du har så jävla rätt. Äldre In Flames är helt klart de bästa. Jag äger inte ens deras senaste platta då jag är rädd för att bli besviken.
Dock så ska jag faktist gå och se bandet den 30 Oktober på Antexet i Stockholm, då jag aldrig har sett In Flames tidigare.
complications of a mastermind
  • 0
Citerar Exity_:
Nej, du har så jävla rätt. Äldre In Flames är helt klart de bästa. Jag äger inte ens deras senaste platta då jag är rädd för att bli besviken.
Dock så ska jag faktist gå och se bandet den 30 Oktober på Antexet i Stockholm, då jag aldrig har sett In Flames tidigare.


Du kommer bli så grymt besviken. De kommer spela allt nytt material och sen försöka rädda föreställningen genom att spela Only for the Weak, samt be publiken hoppa.
Kreativitet är inte deras starkaste sida.
Rage Against the Machine, Hultsfred'08 - Finns inte ord. <3
  • 0
In flames har blivit så dåliga
Tacka vet jag back in the days då det inte var metalversionen av kent, men den bistra sanningen är den. Sadface!

För övrigt så var Peace&Love konserten hyffsad, med överraskningar som colony, ordinary story och gravedigger. Dock sög publiken getröv, antagligen folk som inte varit på nån ordentligt metal-konsert förut, vilket var synd, eftersom Fridén faktiskt kan dra igång publiken hyffsat, men alla skulle ju bara trängas för att komma långt fram, vilket dom ändå inte gjorde.

Och negern som grävde i mina fickor efter min plånbok gjorde ju inte saken bättre, kul dock att halvt bryta hans handled, hoppas han lider!
Im the sculpture made of clay.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!