LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Övrigt

      Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

      Videospelsklubben - en spelpodcast


      Under nästa vecka hoppas vi slänga igång en ny liten spelpodcast under namnet Videospelsklubben. Det är jag Stefan "Gazimaluke" Gancer och Mathias "Reqo" Holmberg som står för det hela. Vi kommer försöka ha med gäster av något slag när vi pratar om vad vi spelar och även en diskussion om något speciellt ämne varje vecka.

      Efter första avsnittet kommer vi att bjuda på en Halo-special i två delar. Den första delen kommer antagligen dagen efter första avsnittet.

      Idag kan jag bjuda på en teaser på första Halo-specialen. Och jag kan väl säga att vi har lite ljudkvalitet att jobba på men det blir vi bättre på med tiden.

      Här kan du lyssna på TEASERN!
      Våra gäster är Pontus "Smurfa" Franzén och Alexander "Dagnik" Wulff.

      Man kan hålla reda på oss på Twitter, följ bara @VSKlubben och även på http://videospelsklubben.se.
      Wort, wort, wort!
      • 0
      Ska bli intressant!
      Ok.Faith.Yeah.Got It.
      • 0
      Premiärdatum lutar mot 10 oktober, alltså onsdag nästa vecka.
      Wort, wort, wort!
      • 0
      Videospelsklubben Podcast Avsnitt 1: Bossar

      Mina damer och herrar, det här är Videospelsklubben. En ny podcast som behandlar tvspel. Eller videospel som vi helst kallar dem. Och vi är jag, Stefan "Gazi" Gancer, Lennie "Cyborg20003" Adamcyk och Mathias Holmberg. I vårt första avsnitt gör vi allt i vår makt att prata om vad vi har spelat senaste tiden, det blir lite Dragon's Dogma, Resident Evil 6, Black Mesa och Bad Piggies.
      Sen tar vi oss an att prata om bossar som vårt första tema. Hur det går och lite till får ni ta reda på själva.

      Ni hittar det hela här:
      http://videospelsklubben.se/vsk_podcast-1-bossar/

      Konstruktiv kritik mottages, vi är nybörjare och får lära oss på vägen
      Wort, wort, wort!
      • 0
      Videospelsklubben Gaiden #1 Halo-special del 1 dyker upp på http://videospelsklubben.se/ efter tolvslaget. Det är första delen av två där vi pratar om storyn utanför spelen. Det finns redan uppe på iTunes om man väljer att prenumerera på Videospelsklubben där men dyker väl inom kort upp synlig även för de som inte prenumererar på iTunes.
      Detta är en liten uppladdning inför Halo 4. Spoilervarning borde kanske utfärdas
      Wort, wort, wort!
      • 0
      Jag har verkligen glömt bort att jag skapade den här tråden.
      Sedan förra inlägget har vi gjort 111 avsnitt av VSK Podcast, på vår hemsida har vi nu över 200 videos med mestadels retrospelande. På sidan huserar också ett gäng andra podcasts som Par i Pixlar, Det måste spelas, Ångestspelpodden och Dokument Tvspel.

      Under VSK-flag har jag också släppt den nästan tre timmar långa NES-dokumentären Dokument NES.

      Ta en titt vet jag, hoppas ni gillar vad vi gör. Vi har också en liten indiestudio som jobbar på sitt första spel

      VSK Podcast #111 släpps imorgon.
      Wort, wort, wort!
      • 0
      Imorgon är det dags för avsnitt 112 och vi pratar om Master System-spelet Golvellius: Valley of Doom.
      Videospelsklubben.se hittar man det på som vanligt.
      Wort, wort, wort!
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!