Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken klädstil har ni?


Har en stil åt Urban-Hållet. Sneakers, Chinos/ Jeans, T-Shirt med tryck, skjorta/ Cardigan, G-Star jacka och en bra frisyr

Ungefär såhär men ta bort ansiktet.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Citerar PsychicWars:
Citerar TSL Luke117:
vad är det som är så jävla roligt PsychicWars ?

Ser bara så otroligt löjligt ut i mina ögon.

Själv tycker jag att det är en rätt basic rock stil
passar vad man än lyssnar på
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
Band tröjor, svarta jeans med nit bälte och en munkjacka. Amazing..
"Legends don't burn down villages"
  • 0
Kör ofta en långärmad T-shirt, ett av världens bästa plagg.
  • 0
Nörd stilen
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Danne-Holle/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Danne-Holle.png[/img] [/url]
  • 0
Oftast väldigt färgglada kläder. Gula byxor, röda skor, färgglad T-shirt och strumpor i galet många olika färger. Ungefär.
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Beige trenchcoat, med enfärgade tröjor eller skjortor under. Kör kängor och svarta jeans till det, men kängorna börjar bli åt helvete för varma den här säsongen. Får bli ett par Oxford-pjuck till vårsommaren.

Vet inte vad man ska kalla stilen. Någon slags fusion mellan halvklassigt och stundtals punkigt.
  • 0
Alltid jeans och cardigan, till det antagligen t-shirt eller skjorta.

För det mesta handlar jag på J.C., Carlings eller MQ. Ibland Dressman, men bara om jag känner mig gubbig.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Citerar TheYellowHero:
Alltid jeans och cardigan, till det antagligen t-shirt eller skjorta.


Så du har dissat dina chinos som du va så förtjust i innan?
  • 0
Jeans, skjortor och cardigans för det mesta. Ibland vanliga tröjor... Blåa tygskor och en blå trenchcoat.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Svart. Mestadels bandtröjor å jeans, gärna ett patronbälte å kängor på detta!
  • 0
Jeans, chinos, vanliga t-shits med något trevligt tryck, farfarströjor, cardigans och jeans/flanell skjortor är det jag brukar ha på mig. När jag går ut så har jag oftast en grå munkjacka under en tunn rock liknande jacka och gråa tyg skor.

När det gäller jeans så ska de gärna vara lite mörka, hatar ljusa jeans, går också bra med svarta. Sen har jag börjat använda mer enfärgade t-shits med en skjorta över. Annars har jag en t-shirt med tryck och en oknäppt cardigan över (mörkgrön eller grå).
  • 0
Citerar Tipon:
Citerar TheYellowHero:
Alltid jeans och cardigan, till det antagligen t-shirt eller skjorta.


Så du har dissat dina chinos som du va så förtjust i innan?


Long time no see. Chinos var så 2010.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Citerar TheYellowHero:
Long time no see. Chinos var så 2010.


Aha
  • 0
Gillar 60-tals mode; trench-coat, paisleymönstrad skjorta, jeans och desert boots. Även ett par Ray-Ban Wayfarers till detta.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Mycket Pretty Green kläder, Western Jacka, Skjorta, polo, scarf, tillsammans med jeans och chinos, Med andra ord kör jag en väldigt brittisk stil
  • 0
Svarta Jeans och nitbälte.. Allt annat är alternativt :3
We are Ebonheart. We are as one. And by this, our victory is assured.
  • 0
Oftast trashiga jeans med antingen en enfärgad snygg t-shirt tillsammans med ett par snygga halsband (typ dogtags och/eller beachhalsband), enbart en t-shirt med stort snyggt tryck ofta något armband till eller en t-shirt med en snygg skjorta till. Cardigans är även populära vid lite svalare väder.
"Absence of evidence is not evidence of absence."
  • 0
Sån där skabbig hårdrockare med massa patchar och långt hår. Mys.
Å, Nangilima! Ja, Jonatan, ja, jag ser ljuset! Jag ser ljuset!
  • 0
Halv långt hår (behöver klippas snarast) Pösiga jeans svart t-shirt.. keps har jag alltid av alla möjliga stilar och färger..jag är inte så orginell men i like it
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
Långt trollhår och astråkiga kläder. Teeshörts och det vanliga.
  • 0
Mer eller mindre gått över till klassiskt 50-talsstuk nu med pomada, läderjacka och jeans.
To Dare is To Do
  • 0
Svår fråga! Jag gillar att variera, men följer ändå ett visst mönster. Normalt kan jag gå i en skjorta, T-shirt, jeans och ett glatt leende. Om jag får möjlighet att klä upp mig, gör jag det mer än gärna och funderar länge hur jag ska se ut som bäst. Man kan säga att jag vid de stunderna blir ganska så fixerad, men det är väl bara positivt?
Respekt är vad vi behöver!
  • 0
Någonstans mellan svårt att precisera och ingen aning whatsoever.
Återkommande plagg är dock svarta tighta jeans, vita skjortor samt färgglada strumpor.
Synth ska inte vara party. Det ska vara mer existentiellt än: "Gud, vad kul vi har just nu i denna sekund."
  • 0
Det som ligger överst i garderoben...
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!