Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Köp- och säljtråden


Citerar The Guy:
Säljer mitt 360 på grund utav att jag inte har tid med att använda(förutom för att kolla på DVD).

Det som ingår är:
* XBOX 360 Premium med alla tillbehör som fanns med (Micken funkar felfritt, många andras har gått sönder)
* 1 extra trådlös handkontroll, vit.
* 1 VGA kabel (Så att man kan koppla den till en datorskärm, vilket ger bättre upplösning om man inte har en HD-TV.)
* Ratt med pedaler och växelspak. Ej trådlös. Kartong och allt som fanns med ingår. http://www.konsumentguiden.se/spel/speltillbehor/rattar/Joytech_N
itro_Racing_Wheel_for_Xbox360-p-E64976B5-4367-1052-2C0B-AFF
EEFEF3F6E.html
* Guitar Hero III: Legends of Rock med Originalgitarr till spelet. (Några få klistermärken på vilket jag tycker gör den snyggare. Kan skicka bild om det behövs. Resten av klistermärkena följer med)
* Gears of War
* Halo 3
* Grand Theft Auto IV
* Need for Speed: Pro Street
* Assassins Creed
* Hitman: Blood Money (Det gröna fodralet har bytts ut mot ett svart då det gröna var sönder. Manualer och omslag följer med. Endast fodralet som är ombytt.)

Alla spel som inte har en kommentar är precis som när dom var nya. Jag tar väl hand om mina spel då det annars blir för fult i hyllan med sönderslagna spel.

Kom med bud. Inga skambud tack!
Bo helst i Stockholm. Allt hämtas från mig då jag inte orkar dra runt med 10 kg på stan.

PM vid intresse.
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Säljes: PSP Value Pack (inte slim & lite) knappt använd, med alla tillbehör och spelen GTA: Vice City stories och Tony Hawks underground 2 remix.

Pris: Ca 800:-, köpet görs helst face to face i Stockholms området.
Zombies ate my fridge, and stole my liquor!
  • 0
SÄLJES:

Battlefield Bad Company Gold Edition till PS3 i nyskick, svenskt.

PMa bud!
"What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people.
  • 0
Vill någon byta tt Wii mot ett Xbox 360? Dufår nio spel!
  • 0
Säljes: Ett stycke Condemned 2: Bloodshot till PS3.

Spelet är i nyskick men promo-skiva (d.v.s. endast skiva, utan fodral och manual). OBS! Medföljer gör även självaste Petter Hegevalls Autograf OBS! (eftersom jag vann spelet i Petters blogg här på gamereactor.se).

Bild: http://img185.imageshack.us/my.php?image=dsc00715od0.jpg

Vid intresse kan prisförslag skickas via PM.
  • 0
Säljes :

Ett psp ( äldre modellen )
Du får till en laddare , en usb sladd så du kan sätta in film mm, ett "fodral", instruktionsboken och demo skivan.

Du får inga spel eller filmer till.
Men du får ett 1 GB minneskort till. Som du sen kan sätta in film, musik och spel på.
För att göra detta måste du dock kunna en hel del.
Men det går bra att spela upp vanliga filmer och spel.
Kommer du göra det kommer en ny firmwear installeras ( automatiskt)
Och du kommer inte kunna ladda ner spel längre.
Du kommer dock ha nytta av kortet i allafall.( bilder, musik b.la )

Psp.et i sig är i i okej skick.
Inga döda pixlar. Men det finns någon sorts repa nere till vänstra hörnet.
Du tänker inte på den när du spelar. Men det skall nämnas ändå.

pris: 1000, japp pris kan diskuteras

Några frågor ? Skicka ett PM.
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
Billig cykel till salu: http://www.nässjötorget.se/index.php?val=info&id=1057&l=&kateg
ori=3&franfs=1&stad_namn=nassjo&tsokord=

Riktigt billig.. så köp.
CIA - Computernerds In Action
  • 0
iubvgidzadbs
http://www.youtube.com/user/WarLokc93
  • 0
Köper gärna ett billigt PSP i göteborgsområdet, fat eller slim spelar ingen roll. Inga tillbehör önskas förutom möjligtvis minneskort.
CFW föredras...
:3
  • 0
Jag säljer mitt GTA 4 till Xbox 360. Jag har spelat det några gånger, men mest har syrrans kille spelat det. Kollade skivan för en sekund sen och jag kunde inte se ett enda dammkorn/repa. PM:a för pris så kommer vi överens om ngt fördelaktigt.

Sen vill jag be folk SLUTA diskutera i den här tråden.
My hair is a bird. Your argument is invalid.
  • 0
Köpes BF:company (xbox360) Metal gear solid 4 (Ps3), Lair (ps3) och Untold lgeneds (ps3)
Don't eat yellow snow!!
  • 0
om någon har amerikanska 360 spel som inte funkar på deras konsol så köper jag dem gärna.
xM1xtape
  • 0
Citerar The Guy:
Citerar The Guy äljer mitt 360 på grund utav att jag inte har tid med att använda(förutom för att kolla på DVD).

Det som ingår är:
* XBOX 360 Premium med alla tillbehör som fanns med (Micken funkar felfritt, många andras har gått sönder)
* 1 extra trådlös handkontroll, vit.
* 1 VGA kabel (Så att man kan koppla den till en datorskärm, vilket ger bättre upplösning om man inte har en HD-TV.)
* Ratt med pedaler och växelspak. Ej trådlös. Kartong och allt som fanns med ingår. http://www.konsumentguiden.se/spel/speltillbehor/rattar/Joytech_N
itro_Racing_Wheel_for_Xbox360-p-E64976B5-4367-1052-2C0B-AFF
EEFEF3F6E.html
* Guitar Hero III: Legends of Rock med Originalgitarr till spelet. (Några få klistermärken på vilket jag tycker gör den snyggare. Kan skicka bild om det behövs. Resten av klistermärkena följer med)
* Gears of War
* Halo 3
* Grand Theft Auto IV
* Need for Speed: Pro Street
* Assassins Creed
* Hitman: Blood Money (Det gröna fodralet har bytts ut mot ett svart då det gröna var sönder. Manualer och omslag följer med. Endast fodralet som är ombytt.)

Alla spel som inte har en kommentar är precis som när dom var nya. Jag tar väl hand om mina spel då det annars blir för fult i hyllan med sönderslagna spel.

4500kr
Bo helst i Stockholm. Allt hämtas från mig då jag inte orkar dra runt med 10 kg på stan.

PM vid intresse.


Tillagt 2008-08-26 19:36:
Det är förresten en box me HDMI

Tillagt 2008-08-26 19:36:
Och som en annan sa innan så kostar allt nytt på pricerunner 6200:-
Så det här är ganska bra pris

Tillagt 2008-08-26 19:37:
Slänger även med dessa som jag använt max 2 ggr vardera:

Ghost Recon: Advanced Warfighter
Slaget om midgård II
Unreal Tournament (det första)
GTA + Expansionen GTA London
Hitman: Codename 47

Tillagt 2008-08-26 19:43:
Köper du det innan nästa Måndag så kommer även filmen Scarface med.
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Någon som vill köpa hårda plastfodral till GBA spel? Har några stycken som inte används, i mycket bra skick. Har även de 3 sensate super play magazinen till salu, oxå i mycket bra skick. PM:a mig.
Brawl FC: 1934-4771-1722 Nickname: Mic
  • 0
För er som bor i Östersunds området så säljer ja en del 360 spel om någon är intresserad! Bytet sker på stan och PM:a om ni är intresserade för mer info. Tack på förhand
  • 0
Har ett Need for Speed: Pro Street till Xbox 360 till salu!
  • 0
Original hdmi kabel till xbox 360 för 300 kr.
xM1xtape
  • 0
Köpes: Fullt fungerande NES konsoll

Är ute efter ett Nintendo Nes som fungerar utan problem, gärna spel till också, skicka pris ide via Pm så tar vi det därifrån.
"The noblest pleasure is the joy of understanding."
  • 0
Säljer lite xbox 360 spel:

Fight Night Round 3 - 150 kr

Top Spin 2 - 100 kr

PGR 3 - 70 kr

Just cause - 64,50 kr

Ghost recon anvanced warfighter 2 - 120 kr

Conan - 130 kr

Mass effect - 220 kr

Kan tänka mig byta mot andra xbox 360 spel också.
Kan skickas då köparen betalar frakten.

Intresserad, skicka ett PM.
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
Citerar hebbe94:
Säljer lite xbox 360 spel:

Just cause - 64,50 kr


Haha, orka ta "64,50" ;D
  • 0
  • Missing Avatar
  • 151
Citerar hebbe94:
Just cause - 64,50 kr

HAHA det var ju nästan dagens
  • 0
Hej hej!

Skulle vilja köpa en xbox 360 med lite spel.
Max...typ...2000.

Bor i Helsingborg, så i närheten vore ju bra....
  • 0
Citerar hebbe94:
Conan - 130 kr


Byte emot;

Lost Planet
Condemned: Criminal Origins
Crackdown
Command & Conquer 3 Tiberium Wars

  • 0
Säljer en Motorola Motofone F3 för typ 150 kronor, den är slimmad, har bra standbytid och laddare medföljer såklart!
My hair is a bird. Your argument is invalid.
  • 0
jag skulle vilja köpa en fungerande eu moppe för högst 3000 kr, pma om ni har en till salu

Tillagt 2008-08-30 17:47:
gärna nära stockholm
When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ny tråd!

Kopiera din annons och lägg in den i den nya tråden om ni fortfarande vill annonsera!