Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Köp- och säljtråden


Viking battle for asgard till xbox 360 bytes

Vill ha battlefield bad company elelr dead rising + nåt mer
  • 0
Citerar Xbox-360:
Jag har bara två spel till Xbox 360 just nu, som jag vill behålla... Min brorsa har NHL 08 och UEFA Euro 08 eller vad det nu heter. Fast dem vill du väl inte ha?


Nää, har NHL 08 & PES 08 får duga på fotbollsfronten.
  • 0
  • Deru
  • Deru
Säljer mitt WoW account. Jag har cd-key, alla skivor , manualer och secret question. Accountet har varit mitt sedan jag köpte det på Game 3 dagar efter att Burning Crusade kom ut, alltså någon gång i februari 2007 och jag slutade spela runt februari 2008 eftersom jag tröttnade och guilden fastnade runt 5 bossen i Black Temple, Accountet innehåller:

Level 70 Night Elf female hunter med t5 gear , full epic och massa andra epics, huntern har även 4/5 season 3 gear och nästan fullt pvp gear förutom båge. Proffesions: Alchemy och Herbalism (har nästan allt inom alchemy förutom några resistance potion recept(spenderat kanske 2500g bara på recept)) Har även epic flying mount på huntern

Level 70 Dwarf male warrior med Zul'Aman tanking gear och Karazhan/ZA dps gear, även här full epic och denna warrior var då en alt som jag körde på i cirka 2-3 månader och jag körde knappt någon pvp eller arena men har väldigt bra tanking gear och dps gear , bl a 2 hands svärdet från sista bossen i ZA o spiteblade. Ingen epic flying på warriorn. Mining och engineering på denna.

Sedan har jag en 62 rogue och en 46 druid (kommer inte exakt ihåg lvl på druiden" och en lvl 19 draenei hunter twink.

Allt gear på huntern och warrior är enchantad och på kontot finns totalt 1500g. PCT är redo och alla karaktärerna är på samma pvp server!

Hör av dig om du är intresserad, priset blir nog inte så högt eftersom jag vill få bort accountet.
.....Boo!
  • 0
Köpes:
Överbliven 20GB hårddisk till Xbox 360 för rimligt pris.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Jag skulle vilja köpa ninja gaiden 2 utav någon
  • 0
Ninja Gaiden 2 till 360 bytes mot battlefield bad company
  • 0
KÖPES

Oblivion: Game of the Year Edition (xbox 360)

Halo (xbox)

Halo 2 (xbox)

Halo 3 (xbox 360)

Mass Effect (xbox 360)
  • 0
Säljes,
World of warcraft: The burning crusade Collectors edition

Oöppnad, Så bra skick som man kan få det.

Pris: Ge mig ett bud

Ps. snackare och skambud undanbedes.ds
Respect!
  • 0
Jag säljer min svarta Gamecube - konsol, sladdar, en handkontroll och ett minneskort - för 300 kr. Slå gärna till. För 360 kr får ni även Resident Evil Zero.

OBS. Köpet ska genomföras öga mot öga i Stockholm.
  • 0
SÄLJES

- Nintendo DS Lite [Piano Black] Perfekt skick.
Spel
- Final Fantasy Tactics A2
They say that dreams are only real as long as they last. Couldn't you say the same thing about life?
  • 0
Citerar Psychosis:
SÄLJES

- Nintendo DS Lite [Piano Black] Perfekt skick.
Spel
- Final Fantasy Tactics A2



Nooo, köp Mario Kart DS,The world ends with you, Advance Wars, Tetris DS, Zoo Keeper, Pokemon Diamond innan du säljer ^^
  • 0
KÖPES

Oblivion: Game of the Year Edition (xbox 360)

Halo (xbox)

Halo 2 (xbox)

Halo 3 (xbox 360)

Mass Effect (xbox 360)
  • 0
undrar lite...

vad tror ni man kan få för en ps2 som har en trasig laser, dvs den läser inte av skivor med en ps1 kontroll och resten orginal (kablar ´mm)?

Tillagt 2008-08-01 19:20:
Citerar Helikoptermamma:
KÖPES

Oblivion: Game of the Year Edition (xbox 360)

Halo (xbox)

Halo 2 (xbox)

Halo 3 (xbox 360)

Mass Effect (xbox 360)


kicka om du kan hitta halo triple pack till xb
  • 0
Köper Viking: Battle for Asgard och Bully: Scholarship Edition till Xbox 360. Kan byta NHL 08 mot något av dem.
  • 0
Citerar HeinzHarald:
Köpes:
Överbliven 20GB hårddisk till Xbox 360 för rimligt pris.


vänta på 60 gigaren istället, eller 120 gb, kan noog vara bättre efter allt som höst uppdateringen kommer bjuda på....
  • 0
Citerar xbenjiboyx:
undrar lite...

vad tror ni man kan få för en ps2 som har en trasig laser, dvs den läser inte av skivor med en ps1 kontroll och resten orginal (kablar ´mm)?


Jag är inte expert på Ps2. Men jag gissar nu. Runt 200 kr som max.
This game is supposed to cald timeshift, more like timeshit
  • 0
Bytes: NHL 08, Turok , Splinter Cell D.A , Crackdown
Emot : 360/DS spel.
  • 0
Jag har The Orange Box till Xbox 360 och vill byta det mot förslagsvis GTA4 =)
  • 0
Citerar outcast:
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=69416548

360 headset 1kr

Är inte det den andra gången du lägger ut den ?
This game is supposed to cald timeshift, more like timeshit
  • 0
Kan tänkas köpa:Bioshock, The Orange Box eller Condemned 2, alla till Xbox 360.

Kan tänkas sälja:Turok, Army of Two, Assassin's Creed eller Darkness, alla till Xbox 360.

Om någon vill så kan jag byta något av ovanstående mot det 3 spel jag vill köpa.
"Be larger than life, twice as nice as your idol, pump you with pride, then guide you straight to hell like the bible" - Big Pun
  • 0
KÖPES

Oblivion: Game of the Year Edition (xbox 360)

Halo (xbox)

Halo 2 (xbox)

Halo 3 (xbox 360)

Mass Effect (xbox 360)
  • 0
PSP bytes mot Nintendo DS! PM:a mig!
Wort, wort, wort!
  • 0
Jag säljer en gamecube gameboy port player, för utgångs pris 70kr, Kan prutas om den inte säljs, jag står för portot, den ska ta 80% av alla gameboy advance spel i gamecuben, inte använd men bruten förpackning. Endast manual på franska, men den är inte så avancerad att använda, endast att plugga in i gamecuben. Skriv till mig om du är intresserad.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ny tråd!

Kopiera din annons och lägg in den i den nya tråden om ni fortfarande vill annonsera!