Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Köp- och säljtråden


Den förra tråden försvann så jag gör en ny.

Här postar man erbjudanden om att köpa, sälja eller helt enkelt byta spel.

Gamereactor ansvarar inte för några affärer som genomförs i den här tråden. Det är helt på egen risk att göra affärer här med andra ord.

I övrigt gäller forumets regler även här.

Om du är intresserad av någon annons i tråden så skriv ett PM till personen som la ut annonsen, gör inte upp affärer i tråden.

OBS!
Här kan du sälja, köpa eller byta allt du vill, och inte bara spel. //Moderatorerna
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Oj, börjar med att inviga den tredje tråden med mina GC spel då.

Säljer:

Sonic Heroes
Luigi´s Mansion
Metriod Prime 1 & 2
Pikmin 1
Mario Kart: DD
Soulcalibur 2
Tales of Symphonia
Zelda: Wind Waker med OoT
  • 0
Säljer GTR2 till PC.

Fortfarande inplastat, vann det i GR-tävlingen.

PMa mig för pris.
  • 0
Den gamla fanns ju för några veckor sen.
Du är långsamt döende, lev med det. Höhöhö
  • 0
Köpes:Xbox360 premium, helst med spel och tillbehör men ändå ett bra pris...
Hojta!
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
Säljer mitt Xbox!

2 kontroller

sladdar och konsoll

Spel:
1.Ninja Gaiden
2.Halo:CE
3.Burnout 3:takedown
4.Mercenaries
5.Brothers in Arms: Earned in blood (2)

Bytes emot ett 360 core eller premium

Annars så kostar det 1400kr
Delta team, Go Go Go! We have a game to complete!
  • 0
Någon som säljer sin Nintendo Wii!?
We all got friends but stand alone.
  • 0
Yellowcard:
Kolla blocket.se, där finns säkert Wii, jävligt dyra dock
dnuh dod | bob hund | bnuh dod
  • 0
*Köpes*
jag vill köpa dessa spel till Xbox 360
Hitman- blood money
Condemned
Viva piniata
dead rising
Gudfadern
Oblivian

och gärna en xbox 360 kontroll, orginal helst trådlös

bor i sthlm.
hare bra /Mixmasta

Tillagt 2006-12-30 00:50:
*Säljes*

X-box med 3 kontroller, memo card
*spelen*
Max payne 2, brothers in arms(1), GTA dubbel box, Ninja gaiden, Metal gear solid 2 substance, Obscure, XIII, Prisoner of war, Need for speed underground 2, Bloodwake, Star wars jedi accademy

Nintedo 64
2kontroller, memo card, rumble pack, expantion pack,
*spelen*
Zelda-Ocarina of time, Zelda-majoras mask, James bond-golden eye, F1 GRAND PRIX

PMa vid intresse / Mixmasta
  • 0
Hej.. jag hadde köpt World of Warcraft för en månad sedan.... men behöver pengar så säljer den billigt... för 400kr får du dessa

1. Orginal spelet med 5 cdn
2. En Acc med LvL 21 hunter med en pet på LvL 21, dessutm har den bra med pengar för en nybörjare
3 + ett gamecard så att du slipper betala fram till den 23 februari..

om du e intreserad skirv ett PM eller [email protected]
Några bra röster skulle sitta fin fint :P
  • 0
Säljes: Ett Kameo: elements of power(Xbox 360) i superfint skick för 150:- inkl frakt eller bytes mot DS-spel.

PM:a!
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
  • 0
Hej!
har ett original Need for speed Carbon till xbox 360 som jag endast provspelat en gång, det var inget för mig så jag säljer det nu billigt. Det är i absolut nyskick och jag har kvittot kvar!
PM:a eller maila på [email protected]
  • 0
Byter bort mitt helt splitternya Dead Rising (endast test spelat, alltså inga repor) mot Viva Pinata eller Rainbow Six: Vegas. Obs, du måste bo i Stockholm, då jag vill träffas när vi ska byta.
Zune | PSP | Xbox 360 | Wii | Kanal 5 - My life in a nutshell
  • 0
Köpes PSP med något roligt spel... hade tänkt mej runt 1200:- för det... allt orginal och skall funka felfritt... gärna garanti kvar. Kan stå för frakten. Kan tänkas byta mot Nokia 6630...
Islam+frihet=lol
  • 0
Gears of War och MotoGP 06 bytes mot andra 360spel.

PM'a om du har ett 360spel som inte finns med på min lista.
Taskigt läge som billiga villor.
  • 0
Jag vill köpa eller byta till mig Legend of Zelda: A Link to the Past, eller Minish Cap. Båda till Gameboy Advance. Spelen måste vara i bra skick. Betalar 180:-/styck för dem, inkl frakt, så länge manual och kartong finns kvar.

Jag vill sälja/byta bort The Silent Hill Collection Limited Edition till PS2. Spelet är ej öppnat/fortfarande inplastat. Det innehåller Silent Hill 2, 3 och 4.
Säljer/byter även Far Cry och PDZ till 360.
Pris diskuteras.
"Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
  • 0
Säljes WoW alla 5 cd skivor inklusive Instruktionsboken och mitt wow acc med en lvl 31 druid. Säljer helst detta för pengar men kan också byta mot något xbox 360 eller pc spel

Pma mig

Mvh Simon
  • 0
Säljer Xbox 360-spel!
* Gears of War Limited Edition
* Splinter Cell: DA
* CoD3
* F.E.A.R
* Marvel

Om ni är intresserade av flera av dessa kan vi säkert komma överens om något paketpris .

Ev. Alla dessa spelen bytes mot en chippad PS2.

PMa mig om du är intresserad
  • 0
  • Missing Avatar
  • Pulp
Är intresserad av en Xbox/GC. Helst i Uppsala då jag vill träffas när vi byter. Någon kontroll och spel skulle sitta fint. PM'a eller säg till på MSN ([email protected]).
If you want knowledge, go get yourself a scientist - Ich bin ein pöjkspoling!
  • 0
Köpes: ett billigt gittar hero/1 eller 2 medd gittar.
  • 0
Säljer PSP spelet Ultimate Ghosts´n Goblins kom med bud... eller bytes mot ett bra 360 spel (kom med förslag) aldrig använt då jag inte har någon PSP
Islam+frihet=lol
  • 0
Säljer ett Sapphire Radeon X1650PRO 256 mb AGP!

Endast testkort 2 gånger, absolut nyskick, kommer inte ihåg när jag kopte det, kanske 1-2 månader sen [samma vecka det kom ut, fanns inte ens med på Sapphire's hemsida än]

Pris: 1000 kr pok!! plus ev fraktkostnad. PM for info och bilder mm
  • 0
KÖPER



Hej. Jag skulle vilja köpa ett PS3 från Japan eller USA. Kan betala ett högt pris för det.
Rasmus
  • 0
Citerar Animality:
säljer tonvis med hockeykort mycket god skick på över 96-97% av alla korten skulle jag tippa på. vissa av korten av väldigt sälsynta och värda. bud = pengar.

Jag säljer hela min Wayne Gretsky samling bara för att ge dig lite kunkurens....jag tror att det är ca 70 kort och ska vi säga 150 för den. Om ni är intreserade så ska ni få mer info som tex exakt antal, eventuella skador, ålder på bilderna och annat bös du skulle vilja veta.

Kontakta mig vis intresse.
Satsa på dig själv, runka i motvind
  • 0
Starfox Adventures GC köpes!
//alexx92
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ny tråd!

Kopiera din annons och lägg in den i den nya tråden om ni fortfarande vill annonsera!