Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vad fick ni i julklapp?


Stryk, fick jag.
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Pengar i mängder, önskade mig ingenting, så då blir det pengar. Får se vad vi ska göra med dem.
Fullt ös
  • 0
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
  • X
  • X
En sån , inte en M3 GT då utan skrotet på bakluckan så att jag kan låtsas att jag har en M3 GT, nya "hundben" till min Amazon, en snygg klocka, fula tofflor, några läsbara saker och lite annat trevligt skräp.
Kött är till för att ätas.
  • 0
Kammade hem lite pengar i år, från folk som vill mig väl. Det blir mindre och mindre intressant för varje år som går. Men det finns alltid någonting kul man kan köpa för pengarna
Fullt ös
  • 0
Jag fick

Far Cry 3: Insane Edition PC
NHL 13 Xbox 360
Handkontroll
Kläder
biopresentkort
Evil Is Back
  • 0
-Hitman: Absolution
-Far Cry 3
-Assassins Creed 3
-En ny dator för cirka tio tusen.
Och en Iphone 5 av mormor!

Och lite strumpor och parfym osv, som man brukar få.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Kol
I just dont know what went wrong
  • 0
Presentkort på Cervera, världens finaste plånbok från Tommy Hilfiger, köksredskap och ett par strumpor!
  • 0
  • kraz
  • kraz
J.K Rowlings senaste bok, Mumford & Sons plattor på LP, margarita-glas och lite annat smått och gott. Ska träffa mina föräldrar först till nyår så man får kanske något presentkort eller något. Trevligt!
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Signerat Thåström live album. En spelare som spelar upp vinyl, cd, kassett och usb samt kan spela in musik från vinyl till usb.

Och choklad, choklad i mängder.
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Fick:
-En ny gamingdator för ca. 24000:-
-En ny Iphone 5, kostar ca. 6000:-
-10000:-
-Den nya 15" Retina Macbook Pro, kostar ca. 15000:-

Var en sådär bra jul.

Am I doing it right?
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Fick 100 kr och en Aladinn-ask.
  • 0
- Zlatans bok
- Jay-Z's bok Decoded
- J.K. Rowlings senaste bok
- Presentkort på körlektioner
- Vårjacka från Zara som ska lämnas tillbaka så blir väl pengar eller andra kläder.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Två vita stearinljus
En disktrasa med Jesus
En diskborste
500kr
Stay out of my shed
  • 0
En mugg + 200 kr.

Kanske borde skriva ett provocerande blogginlägg där jag ljuger om hur mycket klappar jag egentligen fått av mina stenrika föräldrar.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
  • Ree
  • Ree
Tjocksockar!! (Bästa presenten)
Lakrits
1000kr till kläder
En snygg lykt...sak man ska ha en flamma i som ser extremt brandfarlig ut och jag förmodligen aldrig kommer använda. Snygg dock.
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Fick:
-En ny gamingdator för ca. 24000:-
-En ny Iphone 5, kostar ca. 6000:-
-10000:-
-Den nya 15" Retina Macbook Pro, kostar ca. 15000:-

Var en sådär bra jul.

Am I doing it right?


Antingen ljuger du eller så är dina föräldrar pissrika och du bortskämd som fan.

Själv fick man:
Två böcker
Assassin's Creed III Xbox 360
Walking Dead Season 2 BD
En mössa med inbyggda hörlurar
Kläder
Pengar
+ Säkert nåt jag glömt
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Fick:
-En ny gamingdator för ca. 24000:-
-En ny Iphone 5, kostar ca. 6000:-
-10000:-
-Den nya 15" Retina Macbook Pro, kostar ca. 15000:-

Var en sådär bra jul.


Du vann julafton.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Fick inget så köpte den nya "Gillet Pro Glider Style" till mig själv
Forza Inter <3
  • 0
3500 kr
En skjorta
En zippotändare (äntligen har jag en!)

Det enda som var noteworthy egentligen.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Far Cry 3
Fifa 13
Lost säsong 2

Var några saker jag fick.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Skjortor
Ny vinterjacka (som jag planerar att byta)
Trälåda med lite snoffsiga slipsar
Hopfällbar snöskovel (till bilen)
Presentkort för böcker
Julkorg med viner, ost, kex & annat.

One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Det som faktiskt är värt att nämna är papper med tillhörande pennor. Jag skriver endast på två typer av papper och det är Ogami samt Rhodia. När man skriver mycket för hand så börjar man verkligen att bry sig om papperet man använder. Ogami är otroligt mjukt när man skriver vilket förvisso är trevligt men också påfrestande för handen - medan Rhodia är ett mer konventionellt papper som lämpar sig bättre för längre texter.

Pennor har jag inte nördat mig in på riktigt än utan använder fortfarande ballografpennor i skrikiga färger.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!