Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Gissa filmen


Bruce almighty?
Back to Precinct 13 [veteran]
  • 0
Nej..

4. Paul Newman
Copyright®
  • 0
the morgan story?
RIP
  • 0
Det vore ödets ironi om Journalist fick rätt på den.

Space Jam?
"All it takes is one bad day to make a normal guy go insane" - The Joker
  • 0
Aquarius: Haha, ja.

Jag tror det är Road To Perdition.
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Fel.
Copyright®
  • 0
Shit va svår. Hur gammal är den här filmen?

Snowwhite in the Black Forest?
"All it takes is one bad day to make a normal guy go insane" - The Joker
  • 0
5. Blandning mellan komedi, drama och fantasy.
Copyright®
  • 0
Åh, Willow?
"All it takes is one bad day to make a normal guy go insane" - The Joker
  • 0
Nej.
Copyright®
  • 0
I'm back!

Eftersom det är Cortana som är i farten. Så Coens Hudsucker Proxy (heter nåt i den stilen)? Den gick på TV för nån månad sedan. Jag spelade in den men har inte hunnit se hela än. Kul namn på filmen och företaget i filmen. Dessutom är det en kvinnlig journalist med i filmen.
Tim Robbins gör sig bra som chef.
"Wanting people to listen, you can't just tap them on the shoulder anymore. You have to hit them with a sledgehammer, and then you'll notice you've got their strict attention."
  • 0
Rätt... igen, min ärkefiende.
Copyright®
  • 0
Jag ser det som en ära att vara din ärkefiende.

Här kommer ny film:

- Dödsdömd seriemördare
- Blod
- "Elda" kirurger
- Drar handleden och fingrarna ur led
- Operation
"Wanting people to listen, you can't just tap them on the shoulder anymore. You have to hit them with a sledgehammer, and then you'll notice you've got their strict attention."
  • 0
Ingen som kan? Är det för svårt? Ska jag göra en ny... Naeh.
"Wanting people to listen, you can't just tap them on the shoulder anymore. You have to hit them with a sledgehammer, and then you'll notice you've got their strict attention."
  • 0
"Elda kirurger"

Hmm, kan det va Face//Off? Har ingen aning annars..
Copyright®
  • 0
Där eldar de minsann kirurger, inte på samma sätt här. Jag beskriver scenen:

Seriemördaren ligger på operationsbord (varför säger jag inte). Han har tidigare tagit några tabletter så att han inte kan bli nersövd. Han låtsas bli nersövd, drar sina händer (som är något ur led) ur bojorna, sparkar två kirurger, reser sig upp, tar tag i en gastub, vrider på, riktar slangen mot kirurgerna och vakterna. (tidigare har han tryckt in en bit teflon innanför nageln) Han tänder eld på gasen och grillfesten är i full gång.
"Wanting people to listen, you can't just tap them on the shoulder anymore. You have to hit them with a sledgehammer, and then you'll notice you've got their strict attention."
  • 0
- Dödsdömd seriemördare
- Blod
- "Elda" kirurger
- Drar handleden och fingrarna ur led
- Operation
- Filmen börjar med att huvudpersonen bryter sig in på kontor och letar fakta som kan rädda...
- Liten pojke får näsblod
"Wanting people to listen, you can't just tap them on the shoulder anymore. You have to hit them with a sledgehammer, and then you'll notice you've got their strict attention."
  • 0
jag har sett den. Vet inte vad den heter. Det är vell kanske med Sylvester Stallone Ir nån kommer inte ihåg.
Kasta inte bäver i trähus!
  • 0
Pitch black?
Back to Precinct 13 [veteran]
  • 0
var ju flera timmar innan han var här vi startar en ny för att ha lite roligt, jag är sjuk så alla mina planer gick åt helvete. Halsflus =/

1. facister
2. Riktigt äcklig film, dem äter bajs, rakblad, spikar ect
3. Filmen är gjord av en italensk snubbe vet inte om han var lite fransk också..

här får ni se åldersgränserna, sverige är typ det ända landet den är laglig från 15, lite lol.

Certification: Argentina:18 / Australia Banned) / Australia:R (1993-1996) (uncut) / Canada:18+ (Quebec) / Canada:R (Ontario) / Finland Banned) (original rating) / Finland:K-18 (re-rating) / France:-16 / Italy:VM18 / New Zealand Banned) (original rating) / New Zealand:R18 (re-rating) / Norway Banned) (1977) / Portugal:M/18 / Sweden:15 / UK:18 / USA:NC-17 / West Germany:18 (nf) / Norway:18 (2005) / UK Banned) (original rating) / UK:18 (cut version) / UK:18 (uncut version) (re-rating) (2000)
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0
Men komigen nu, gissa lite. Filmen är känd, ressigörern blev hatad och ni borde ha hört talas om den!
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0
Nalle Puh - Heffaklumpen? Bara en vild gissning.
Karki
  • 0
Nej fel.
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0
Aha.

Cannibal Holocaust.
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Cannibal Holocaust handlar inte om fasicter, italenare eller sjuka saker som bajsätning o sånt?
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!